en saa vibraa sisääni

Vierailija

Nolottaa tämä ongelma, mutta täällä pystyy edes anonyymisti avautumaan aiheesta. Ostin siis tässä ensimmäisen vibrani (olen neitsyt, joten ei ole kokemusta edes "aidosta tavarasta") ja se osottautui auttamatta aivan liian isoksi (vaikka on halkaisijaltaan "vain" 4,5 cm), kävin ostamassa pienimmän vibran mitä oli myynnissä (halkaisija 2,5cm). Olen nyt pari kertaa koittanut käyttää sitä, mutta en vain saa sitä sisääni. En tiedä onko vibra väärässä kulmassa vai onko minulla jotain vikaa alapäässä. En uskalla vain runnoakaan tuota sisälle. En oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä, vai pitääkö heittää hanskat tiskiin..

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

kokeile kädellä ensin suunta , ja sit toisella kädellä ohjaat kun toisella kädellä painat hyvin rasvatun tapin sisääsi. Voit ensin laittaa rasvaa reikään niin luistaa helpommin

Vierailija

Toki käytän liukkaria, nyt tänäänkin lisäsin sitä reilulla kädellä. Siltikään lelu ei mene sisälle, tai en uskalla laittaa. En halua koskettaa itseäni käsin, jotenkin se ällöttää minua todella paljon. En tiedä onnistuisiko se jotkut hansikkaat kädessä, mutta se nyt tuo kitkan mukanaan joten ei ehkä ihan hyvä vaihtoehto. :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toki käytän liukkaria, nyt tänäänkin lisäsin sitä reilulla kädellä. Siltikään lelu ei mene sisälle, tai en uskalla laittaa. En halua koskettaa itseäni käsin, jotenkin se ällöttää minua todella paljon. En tiedä onnistuisiko se jotkut hansikkaat kädessä, mutta se nyt tuo kitkan mukanaan joten ei ehkä ihan hyvä vaihtoehto. :/

Voi herranjumala. Etkö ole koskaan pessyt alapäätäsi? Käyttänyt mitään voiteita? Vaihtanut tamponia? Miten ihminen voi yleensä elää koskettamatta itseään omilla käsillään?

Vierailija

jos lima ällöttää käsissä osta vinyyli hanskoja paketti, ja laita hanskat käteesi ja reilusti liukkaria hanskojen sormiin ja sit vaan tutustuun omaan alakertaan ja etsimään riemu reikää

. Tuntuu vaan ihmeelliseltä ettet ole kosketellut itseäsi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala. Etkö ole koskaan pessyt alapäätäsi? Käyttänyt mitään voiteita? Vaihtanut tamponia? Miten ihminen voi yleensä elää koskettamatta itseään omilla käsillään?

Olen pessyt kyllä. En käytä voiteita enkä tamponia. En myöskään ole tiennyt et itsensä koskettelu on jokin elämää ylläpitävä toimenpide. Eikä näytä olevankaan, kun olen vielä hengissä. Tuntuu vaan ikävältä että saan tälläistä kohtelua/inhoavan asenteen osakseni sen vuoksi että minulla on henkisiä lukkoja. Eli lopputulema on se, että jos en pysty koskemaan itseeni niin en ansaitse mitään? Sitä varten olen ostanut leluja kun on ajatuksena helpompi käyttää niitä.

Vierailija

Ensimmäinen lukkosi avautuu, kun tiedostat, että avain itseesi alkaa itsesi tuntemisella. Eikä sitä tuntemista voi olla ilman itsensä koskettelua kaikkialle, myös erogeenisille alueille, joita on miehillä ja naisilla useita.

Koskettelua et voi tehdä esineellä vaan omin käsin, joissa on tuntohermoja.

Jos et tähän pysty, ota yhteyttä ammattiauttajaan. Tämä palsta ei ole oikea paikka sinun kysellä tällaisista asioista.

Vierailija

Minkähän ikäinen mahdat olla?

Tuo pisti silmään kun kerroit ettet käytä tamppoonia. Jos olet vanhempi mutta et lapsi niin tosiaan ammattiauttajan pakeille.

Vierailija

Huoh. Ihmisellä on vapaus valita, käyttääkö tamponia vai sidettä, tämä menee jo naurettavaksi. Mielummin pakkaan noi lelut takaisin pakkauksiinsa ja kiikutan roskikseen, kuin menen kuulemaan ammattiauttajalta että minun on pakko koskea itseeni, ei se tee siitä yhtään helpompaa. Pienempi askel on sulkea se ovi itseltäni kokonaan. (Vaikka miten yritän välttää, niin tämä kuulostaa itsesääliä täynnä olevalta kitinältä, mutta oikeasti ei ole sitä. Haluan vaan valita sen helpomman vaihtoehdon. Se, että pitäisi koskea itseensä on minulle sama, kuin teille että pitäisi kosketella sisäelimiä kun on vatsa vedetty auki, jos pitäisi jotain vertauskuvaa kehittää. Ja kuinka moni mielummin jättää välistä, kuin menee reippaana terapiaan että oppii ronkkimaan jotain ällöttävää. Tiedostan että tästä tulee haloo että olen sairas ja niinpoispäin - enkä sitä kiistäkään. Minä kuitenkin itse valitsen elää tämän kanssa, tai vältellä sitten kaikkea seksiin viittaavaa.)

Vierailija

miksi pitäisi mennä lekurille jos käyttää siteitä?

Minkähän ikäinen mahdat olla?

Tuo pisti silmään kun kerroit ettet käytä tamppoonia. Jos olet vanhempi mutta et lapsi niin tosiaan ammattiauttajan pakeille.

[/quote]

Vierailija

et ole maininnut ikääsi , ja ota toi seiskan juttu harkintaan ennen ku heität mitään roskiin. Ihan hyvällä neuvon ja omasta kokemuksesta N26

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat