Turkin Alanyaan marraskuun alussa?

Vierailija

Hei! Kaipailisin kokemuksia niiltä jotka on Turkissa marraskuun puolella lomaillut. Marraskuun alussa olisin itse matkaamassa.

Onko uima-altaat hotelleissa vielä auki? Onko kaupungissa tekemistä yhtä lailla kuin sesonkiaikaan vai laittaako nähtävyydet ja kaupat oviansa jo kiinni?

Kommentit (3)

Vierailija

Olen käynyt kolme kertaa "talvella", 2 kertaa marraskuun puolivälissä ja kerran joulukuun alussa. 
Joulukuun alussa oli niin kylmä, että kaikissa valokuvissa minulla oli takki päällä ja hanskat kädessä. Marraskuun reissuista toisella oli ihan rantakelit, joskin aika paljon palveluita toimi jo puoliteholla, osa hotelleista oli jo kiinni ja ravintoloita oli kiinni.

Toisella marraskuun reissulla satoi 5 päivää viikosta. Välillä, kun sade lakkasi, oli kyllä ihan lämmin ja uimaankin tarkeni.

Vierailija

Kiitos viestistäsi, 2!

Ainakin tällä hetkellä Alanyassa näyttää olevan läheltäpitäen 30 asteen helteet. Laitoin muutamaan hotelliin sähköpostia että milloin sulkevat uima-altaansa. Hotellien hinnat ei päätä huimaa kun marraskuun alulle katselee.

Kuulisin mieluusti lisää kommentteja!

Vierailija

10 vuotta turkissa asuneena voin kertoa, että marraskuussa on ihan tuuripeliä, onko parikymmentä astetta lämmintä vai +15 ja tuulista ja sateista. siellä asiat päätetään yleensä aika spontaanisti ja lyhyellä varoitusajalla, joten hotellien uima-altaat ovat auki niin kauan kuin ilmoja riittää, eikä varmastikaan ole etukäteen suunniteltu minä päivänä allas suljetaan :-) 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat