Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lokakuun Livbox

sskk

Oli aika kiva :) Mitä mieltä olitte?

Kommentit (7)

Vierailija

Ei ollut mieleinen ollenkaan, varmaan huonoin boksi tähänastisista.

Hammastahna: blääh, tulee toki käyttöön, mutta jos tilaan kosmetiikkaboksia niin en halua mitään hammastahnaa sinne.

Vaseline: miellyttävin tuote, imeytyi oikeasti nopeasti eikä jättänyt lähmäistä tunnetta. Mutta haju on karsea, kuka ihme haluaa tuoksua vaseliinilta, en minä ainakaan.

L'occitane: aivan järkyttävän oksettava lemu.

Hiustuotteet: tullut viime aikoina vähän liikaa noita hiuksiin jätettäviä hoitotuotteita, hukun niihin entisiinkin jo ja lämpösuojalle ei ole yhtään mitään käyttöä.

Meikkivoide: tästä olisin varmasti muuten tykännyt, mutta sävy oli aivan väärä. En tee mitään väärän värisellä meikkivoiteella. En kyllä usko, että tuossa olisi peittävyyskään ollut riittävä omaan tarpeeseen.

Aina ei voi onnistua, toivottavasti seuraava boksi on taas mieleinen.

Vierailija

Oon miettinyt ton tilaamista..kannattaako? Pääseekö "klubista" helposti eroon jos ei halua enää tuotteita? Kiinnostaisi aina testailla kaikkea uutta..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt ton tilaamista..kannattaako? Pääseekö "klubista" helposti eroon jos ei halua enää tuotteita? Kiinnostaisi aina testailla kaikkea uutta..

Se tilataan aina tietyksi ajaksi kerrallaan, kannattaa kytätä kampanja-alekoodeja. Tilasin itse muutaman boksin tilauksen ja pidin taukoa, koska tuotteita puskee muuten liikaa tähän huusholliin. Boksin kautta tuli pari uutta lempparituotetta, mutta suurin osa on osastoa "nojaa, ihan jees, käytän tai ehkä laitan kiertoon", eli en kyllä vakituisesti tilaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Helppo se on tauolle laittaa, sieltä vaan kirjautuu verkkosivuille ja asetuksista valkkaa ettei toistaiseksi ota lähetyksiä. 

Itse lopetin muutaman kk:n päästä tilaamisen, koska kertyi liikaa turhaa roinaa nurkkiin, tuotteita joita ei vaan tule käytettyä. Lisäksi tuotteet oli yleensä tosi arkisia, sellaisia mistä ei mitään erityistä iloa ole että niistä saa näytekokoja. 

Vierailija

En ole vielä saanut lokakuun boxia. Tulisikohan tänään? :)

Olen tilannut Livboxia alusta asti, yhtäkään en ole jättänyt väliin. Käytän kaikenlaista kosmetiikkaa ja olen todella kokeilunhaluinen, joten tuotteita ei ole kertynyt liikaa. Livbox sopineekin siis parhaiten minunlaiselle kosmetiikan käyttäjälle. Meitä pitkäaikaistilaajia muistetaan myös useamman kerran vuodessa extratuotteella.

Kuulosti varsinaiselta myyntipuheelta, mutta ihan todella olen vuosienkin jälkeen näin innoissani boxista. Ei ne joka kuukausi niin mullistavia ole sisällöltään, mutta aina tulevat käyttöön ja olen koukussa siihen yllätyksellisyyteen.

Nyt tuli tekstari, Livbox noudettavissa! Kuten sanottu, tilaus on tosiaan helposti peruttavissa. Saatua boxia ei tietääkseni voi palauttaa.

Vierailija

Olen nyt pienessä flunssassa, en tiedä kuinka paljon se vaikuttaa aisteihini. :D

SkinGain: Maku ei ole kovin vahva, mutta ei kovin miellyttäväkään veteen sekoitettuna. Tulee mieleen sitruksinen astianpesuaine :D Yhdestä pussista tuskin huomaa mitään vaikutuksia, mutta ihan ok boxin täyte. En usko ostavani tätä, kuukauden annos on aika kallis (45,90€). 

Pepsodent: Ei oikein mitään sanottavaa. Varmaan ihan perustahna, tulee käytettyä.

Vaseline: Miellyttävä tuoksu, levittyy ja imeytyy hyvin. Yritin joskus etsiä sitä cocoa-versiota kaupassa, mutta en löytänyt. Täytyy katsoa uudemman kerran, jos pidän tästä vielä tuotteen loputtua.

L'Occitane: Ihana tuoksu. Sopii varmaan kuivalle iholleni, saa nähdä jättääkö lähmäisen tunteen. 

Schwarzkopfin hiustuotteet: Voi ei, nyt on boxin myötä kertynyt vähän turhan paljon näitä hiustenhoitotuotteita (2 käytössä, 1 korkkaamatta + nyt nämä). Taidan säästää nämä matkalle, näppärän kokoisia siinä mielessä.

Lumene: Voisin avaamattakin veikata, että tämä on liian tummaa. Laitan eteenpäin.

Pitkäaikaistilaajana sain ylimääräisen tuotteen; Bellápierren hohdepuuterin. En voi testata nyt sen kummemmin kun ei ole sivellintä käytössä, mutta vaikuttaa lupaavalta. Tätä voi käyttää kasvoilla, huulilla tai jopa kynsillä.

Kieltämättä yksi tylsimmistä boxeista vähään aikaan, olisin aika pettynyt ilman tuota tilaajalahjaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat