Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ebayn ostoksenne ja oliko kannattava

Vierailija

Tilasin ebaystä leivontatarvikkeita mutta laatu oli aivan huikean huonoa. Eihän ne kalliita ollut mutta silti. Näköjään laadusta kannattaa maksaa ja ebaystä ei kannata mitä tahansa tilata. Sitten taas tilasin ilmapalloja mutta ne oli ihan ok.

Kommentit (2)

Vierailija

Mun mielestä ebystä kannattaa tilata sellaisia arjen käteviä pikkutavaroita, jotka maksavat etenkin Suomikaupoissa maltaita mutta joissa laadulla ei ole nyt niin hirveästi väliä, esim. kasvopaperi, mustapäärauta, ponnarilenkit, rihkamakorut jne.

Vierailija

Olen kahden-kolmen vuoden aikana tilannut aika paljon sieltä ja oikeastaan vain muutama täysin hutiostos satojen ostosten joukossa. Mitään kovin kallista en ole ostanut, kalleimmat on n 20-30 e maksaneet käytetyt merkkivaatteet ja ne on ollut ihan sitä mitä luvattu, hyväkuntoisia ja aitoja mutta eivät toki uusia. Suurin osa ostoksista on juuri tuota pikkutavaraa, koruja, meikkejä, seinätarroja (näitä saa todella halvalla suomeen verrattuna ja ovat ihan samaa tavaraa, suosittelen jos joku näistä tykkää!), lemmikkitarvikkeita, kännykänkuoria ja suojakoteloita jne. Vaatteitakin olen tilannut lapsille aika paljon ja ovat olleen ihan hyviä käytettäviä vaatteita eikä mikään ole hajonnut huomattavan nopeasti. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat