Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden nousu ilahduttaa, demareiden nousu oli pieni yllätys. Tätä menoa vihreät ovat Helsingin suurin puolue kunnallisvaalien jälkeen. 

Hienoa että vihreys ilahduttaa. Sinne Helsinkiin onkin tulossa vuoden sisällä vähintään 50 000 irakilaista ja somalialaista miestä, joten hyvä että suvaitsevaisuutta riittää. Saatte vielä suurmoskeijankin, niin kulttuurikenttä on täydellinen. Vähemmistöjen ja juutalaisten täytyy väistää, mutta ei aina voi voittaa!

Vierailija
22/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenethän ne uskaltaa lähettää illan A-Talkiin? Siellä ei olekaan enää vastassa puolueen tilasta huolestunut nuorukainen vaan veren haistaneet huipputoimittajat. Hankalia kysymyksiä voi tulla eikä ehkä kannata uhata lähteä pois kesken kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis kiva kuulla Soinin mielipiteitä Vihreistä ja Vasemmistoliitosta, joita hän vielä hallitustaipaleen ensi askeleilla muutama kuukausi sitten nimitteli takiaispuolueiksi.

Silloin ihmettelin miehen todellisuudentajun täydellistä sumenemista, kun persut ei sentään ollut ollut kyseisiä puolueita suurempi kuin muutaman vuoden ja nyt oli raskas hallitustaipale edessä. Oppositiossa tuollaisen halveksivan pullistelun vielä jotenkin ymmärtää, mutta ei enää hallituksessa, varsinkin kun kyseessä on populistipuolue ja Soini vieläpä tehnyt aikoinaan gradunsa populismista, joten hänen jos kenen luulisi tietävän, miten populistisille puolueille käy valtaan päästessään (joutuessaan).

No nyt on toinen "takiainen" mennyt heittämällä ohi ja toinenkin hengittää jo niskaan. Miltäs nyt Timppa tuntuu, vieläkö pullistuttaa ;)

Vierailija
24/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama ketä äänestää, käsi on kuitenkin duunarin taskussa.

Vierailija
25/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden nousu ilahduttaa, demareiden nousu oli pieni yllätys. Tätä menoa vihreät ovat Helsingin suurin puolue kunnallisvaalien jälkeen. 

Hienoa että vihreys ilahduttaa. Sinne Helsinkiin onkin tulossa vuoden sisällä vähintään 50 000 irakilaista ja somalialaista miestä, joten hyvä että suvaitsevaisuutta riittää. Saatte vielä suurmoskeijankin, niin kulttuurikenttä on täydellinen. Vähemmistöjen ja juutalaisten täytyy väistää, mutta ei aina voi voittaa!

Älä höpsi. On tänne ennenkin tullut porukkaa ja kyllä tänne mahtuu sekä moskeija että persujen homopatsas. 

Vierailija
26/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos persut eivät olisi kääntäneet takkiaan, olisin ensimmäistä kertaa elämässäni heidän puolellaan (toki en minkään äärimielipiteiden tai rasististen kannanottojen osalta). 

Ei yksi puolue voi sanella miten mennään hallituksessa, varsinkaan jos kaksi muuta isoa ovat eri linjoilla. Minusta Persut on tehneet niin paljon kuin ovat pystyneet tässä tilanteessa.

Ei ihan pidä paikkaansa.  Olen äänestänyt persuja pitkään ja huomasin että persujen hallitustaival ei alkanut ḱovin hyvin. Olen pettynyt Soinin vastuun pakoiluun. Tämä ilmenee muutamasta Soinin kommentista. Esim. että oman ilmoituksensa mukaan valitsi ulkoministerin salkun puolueen kannatuksen takia, eikä ottanut valtiovarainministerin salkkua kuten tavallisesti toiseksi suurin puolue valitsee.

Voi olettaa että samasta syystä ei myöskään ottanut sisäministerin salkkua.  Jos en enää Persuja äänestä niin sen takia että paetaan vastuuta ja koitetaan hallituksestakin löytää se "oppositionurkkaus".

Persujen  olisi pitänyt ehdottomasti ottaa valtionvarainministerin ja sisäministerin salkut, eikä luikkia nurkkiin piiloon.

Vierailija
27/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kumma kun useimpia suomalaisia huolestuttaa pakolaisten hallitsematon tulo, ja Perussuomalaiset ovat ainoita, jotka ovat tehneet konkreettisia asioita tämän rajoittamiseksi.

Huoli pakolaisista unohtuu kun karvaperseduunari huomaa että joku on puuttumassa saavutettuihin etuihin. Vitut budjettivajeesta, vitut massatyöttömyydestä, vitut pakolaisista, vitut mistä tahansa muusta paitsi siitä että mun iltalisääni ei perkele kosketa!!!!!

Vierailija
28/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää propakandaa. Uskon että seuraavissa vaaleissa suosio on vain kasvanu. Saattepa nähdä.

Vierailija
29/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, ne persut onkin vasureita, siirtyneet takasin demareihin, voi lol..

Aika moni porvareita äänestävä on palkkatyöläinen, jonka oman eden mukaista olisi äänestää vasemmistopuolueita.

Niin, kuin esim. minä olen palkkatyöläinen, mutta en ikinä äänestäisi vasemmistoa. Mitä järkeä äänestää sakkia, joka tekee työntekemisen kannattamattomaksi ja kotona makaamisen kannattavaksi?

Työläisen oman edun mukaista on juuri olla äänestämättä vasureita, suomessa ei palkalla elä kuin kiituttaen, kiitos liian kovan veroprogression.

Vierailija
30/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suvakkien kannatus sitten muka noussut???

Vierailija
31/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjä-8072 kirjoitti:

Sitä minä vaan olen aina ihmetellyt, että kuinka idiootti voi olla duunari, joka äänestää oikeistopuoluetta ja tässä tapauksessa vieläpä ääri sellaista. Oikeiston tehtävä kun ei missään tilanteessa ole ajaa duunarin ja köyhän etua, vaan nimenomaan ja ainoastaan pääoman etua, kuten nyt olemme saaneet konkreettisesti huomata.

Olet käsittänyt politiikan väärin. Kenenkään ei ole tarkoitus ajaa duunarin etua, vaan politiikon tehtävä on ajaa Suomen etua ja kansalaisten tasa-arvoa. Kansalaiset ajavat sitten itse omia etujaan, joko suoraan tai erinäisten etujärjestöjen kautta.

Vierailija
32/32 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hylkäs persut kun sai tietaa Putkosen rikostuomiosta