Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele shampoota ja hoitoainetta

08.10.2015 |

ohuille ja hennoille hiuksille 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halppiskaupoista löytyvä Timoitei-sarja on hyvä ja edullinen, suosittelen kokeilemaan. Sarjasta löytyy varmasti myös hennoille hiuksille omansa. Myös LV:n hilseshamppoo saa hiukset todella hyväkuntoisiksi ja tuuheiksi.

Vierailija
2/9 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismoista ja Sokoksista saa semmoista kuin Oliivi. Se on sulfaatitonta, ja tuntuu siksi hieman erilaiselta kuin tavalliset shampoot, ei esim. niin paljoa vaahtoa. Mutta sulfaatittomat shampoot jättää ohuen hiuksen tuuheamman oloiseksi kuin muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kans tuosta timotein shamppoosta ja hoitoaineesta. Suosittelen.

Vierailija
4/9 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussien Miracle Moist-sarja. Shampoo, hoitoaine ja 3 minuutin tehohoito. Tosin tehohoito ei pakollinen, hyvää jälkeä tulee pelkällä shampoolla ja hoitoaineellakin.

Tuoksuu aivan taivaalliselle, mieto karkkimainen tuoksu. Hieman tyyriimpaa tavaraa, pullo on n. 10 e. Saa Anttiloista, Sokos, Prisma.. Itse ostin tuossa kevään aikana Prismasta säästöpaketin, oli tosi edullinen! Ne oli isot pullot ja shampoo + hoitoaine vain 13 € yhteensä. Tulee pehmeä tukka ja tuoksuu ihanalle.

Vierailija
5/9 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantenen volume & body -tuuheuttava shampoo on tosi hyvää markettikamaa! Myös XZ-sarjan mikä tahansa shampoo+hoitoaine ei oo tähän mennessä lähmäyttänyt mun hentoa, lasimaista tukkaa. Ksylitoli-hunaja oli mun lemppari, mutta sitä ei enää saa mistään :(

Vierailija
6/9 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljysaippua, ei hoitoainetta. Aloitin oliiviöljysaippuan käytön vähän yli vuosi sitten ja pois en vaihtaisi. Hiukset ovat kuohkeat pesun jälkeen, aivan toista kuin sampoopesun jälkeinen liiska. Mulla on paksu tukka, mutta kyllä sekin menee liiskaksi, kun sampoolla pesee. 

Oliiviöljysaippua pitää huuhdella huolellisesti pois. Sen levittäminen vaatii myös hieman enemmän aikaa kuin sampoon. Mä hieron palaa suoraan päähän, lopuksi nostan hiukset ylös ja saippuoin niskapuolelta. Sitten huolellinen huuhtelu. Hiukset jäävät rasvaisiksi, jos niihin jää saippuaa.

Vierailija
7/9 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vidal sassoon

Vierailija
8/9 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliiviöljysaippua, ei hoitoainetta. Aloitin oliiviöljysaippuan käytön vähän yli vuosi sitten ja pois en vaihtaisi. Hiukset ovat kuohkeat pesun jälkeen, aivan toista kuin sampoopesun jälkeinen liiska. Mulla on paksu tukka, mutta kyllä sekin menee liiskaksi, kun sampoolla pesee. 

Oliiviöljysaippua pitää huuhdella huolellisesti pois. Sen levittäminen vaatii myös hieman enemmän aikaa kuin sampoon. Mä hieron palaa suoraan päähän, lopuksi nostan hiukset ylös ja saippuoin niskapuolelta. Sitten huolellinen huuhtelu. Hiukset jäävät rasvaisiksi, jos niihin jää saippuaa.

Itse olen käyttänyt samaa jo vuosia. Laitan myös kerran viikossa jätettävän huuhtelun puolisen litraa vettä + pari rkl viinietikkaa - sulkee hiussuomuja ja poistaa saippuajäämiä. 

Vierailija
9/9 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti mikäli on ohuehkot/hentoiset hiukset kannattaa  ainakin kokeilla tätä seuraavaa, sillä kallis tuote ei tosiaankaan välttämättä ole se omille hiuksille sopivin:

1.Ensin kastellaan hiukset ja laitetaan LINNA hiustenHOITOainetta (se on kaikille hiustyypeille tarkoitettu suomalainen, edullinen ja riittoisa tuote).

2. Annetaan hoitoaineen vaikuttaa jonkin aikaa.

3. Pestään hoitoaine pois LINNAshampoolla.

Eli tehdään päinvastoin - ensin hoitoaine sitten shampoo.

Ja merkki tuo edullinen LINNA , moni on hämmästynyt kun on kokeillut, itse muun muassa olin ällistynyt ja nykyään on rutiinina tuo jo, siksi niin innoissani tätä suosittelen.

Älkää kaatako shampoota ilman laimennusta veteen kämmenellä.