Nela?
Kommentit (71)
Öö. Minfossa kuva siitä löydöstä.
Oli löydetty alaston mallinukke sidottuna kettingillä puuhun.
No taatusti nuuksiossa on metsien miesten asuinsijoja. Hökkelissä majailevia syrjäytyneitä, osa-aikaisesti asuvia. Näistä syistä johtuen en koskaan kulje täällä metsissä yksin
Vierailija kirjoitti:
Oli löydetty alaston mallinukke sidottuna kettingillä puuhun.
Täh?! Hirveetä...
Miten se aiemmin siepattu siepattiin?
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni oli ihan vaan lenkkipolulla kävelemässä ja sitten vedettiin yhtäkkiä jonkun pakun takatilaan.
Mikähän tonkin nuken tarina on? Näyttää aika vastikään tuodulta kun on noin kiiltävän valkoinen. Olisko jonkun mauton pila vaan...
Mä en usko että poliisilla on yhtään mitään tietoa, ei kuvia eikä muutakaan. Julkisuuteen päätynyt "viimeinen" kuva voi olla kenestä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että poliisilla on yhtään mitään tietoa, ei kuvia eikä muutakaan. Julkisuuteen päätynyt "viimeinen" kuva voi olla kenestä vaan.
Sillä bussissa on ollut kolme valvontakameraa, joten poliisilla on roppakaupalla kuvia Nelasta ja varmuudella viimeinen kuva on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni oli ihan vaan lenkkipolulla kävelemässä ja sitten vedettiin yhtäkkiä jonkun pakun takatilaan.
Minä taas muistelen, että nainen oli juoksulenkillä tietä pitkin, siis tien laidassa, ei metsäpolulla. Ajankohta oli arkipäivä keskipäivän aikaan. Tapaus tuntui jo silloin ihan järkyttävältä, että keskellä kirkasta päivää maantien laidasta siepataan lenkkeilijä.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän ne ole tunnistuttaneet kuvan Nelan läheisillä. Kuvasta erottuu kuitenkin hyvin kasvojen profiili, joten jos olis minun tuttuni niin osaisin kyllä sanoa onko vaiko eikö ole. Lisäksi nuohan voi olla Nelan tavanomaiset retkeilykamppeet, jotka esim. aviomies on nähnyt monta kertaa ja tunnistanut.
Mitä Nela oli sitten ostanut? Mikä ihme tuo mallinukke on... aika hyytävää.
Siis hetkinen. Mä olen nyt ihan tippunut kärryiltä. Mikä viimeinen kuva?
Vierailija kirjoitti:
Ostanut? Eikö se nyt ole kerrottu tuhat ja sata krt :)
Tämä mallinukke löytyi viime viikonlopun etsinnöissä Nuuksiosta. Epäilen tämän kyllä olevan joidenkin/jonkun sairas pila eikä oikeasti liity Nelaan tai kehenkään muuhunkaan. Yrittävät sekoittaa tutkimuksia tai jonkun sairaan runkkupaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostanut? Eikö se nyt ole kerrottu tuhat ja sata krt :)
Tämä mallinukke löytyi viime viikonlopun etsinnöissä Nuuksiosta. Epäilen tämän kyllä olevan joidenkin/jonkun sairas pila eikä oikeasti liity Nelaan tai kehenkään muuhunkaan. Yrittävät sekoittaa tutkimuksia tai jonkun sairaan runkkupaikka.
Mä olen edelleen siinä kohtaa, kun tietona on vain, että on ostanut tavanomaisia eväitä. Mitä nekin nyt sitten onkaan. Tuolla ylempänä joku kuitenkin kirjoitti, että niistä tiedetään tarkemmin ja että joku on paljastanut mitä osti.
Olen ollut vähän pimennossa viime päivät...
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen. Mä olen nyt ihan tippunut kärryiltä. Mikä viimeinen kuva?
Ymmärsin että tarkoitettiin sitä kuvaa kun nousi bussista pois päällään punainen retkeilytakki, harmaa panta jne.
Ostoksiin kai lukeutui ainakin pyykkinarua ja viinereitä.
LöytÖ