Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nela?

Vierailija
07.10.2015 |

Mikäs tän keissin tila on?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÖPÖHÖPÖ noiden löytöspekulaatioidenne kanssa! Ovat kuin mistäkin huonosta CSI -sarjasta. Löytö on todennäköisimmin vain heidän kotoaan, Nelan tietokoneelta, jonnekin jättämä viesti tai muu.

On muuten typerää, että joku meni m.Infossa paljastamaan ja levittämään tietoa mitä Nelalla oli Nuuksiossa mukanaan. Nyt kun tavarat on kaikkien tiedossa, kenen tahanss on mahdollista esim sotkea tutkimuksia..viemällä vastaavia tavaroita ja eväitä katoamisalueelle tai virittää vaikka pyykkinarun puuhun. Kukaan ei saisi tietää kenen laittama se on..

Eikö tossa toisessa kappaleessa lue aika selkeästi,että tämä löyty on tehty Nuuksiossa. Eikä edes välttämättä liity Nelaan.

LöytÖ

Vierailija
22/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Minfossa kuva siitä löydöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli löydetty alaston mallinukke sidottuna kettingillä puuhun.

Vierailija
24/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taatusti nuuksiossa on metsien miesten asuinsijoja. Hökkelissä majailevia syrjäytyneitä, osa-aikaisesti asuvia. Näistä syistä johtuen en koskaan kulje täällä metsissä yksin 

Vierailija
25/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli löydetty alaston mallinukke sidottuna kettingillä puuhun.

Täh?! Hirveetä...

Vierailija
26/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se aiemmin siepattu siepattiin?

Vierailija
28/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni oli ihan vaan lenkkipolulla kävelemässä ja sitten vedettiin yhtäkkiä jonkun pakun takatilaan.

Vierailija
29/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tonkin nuken tarina on? Näyttää aika vastikään tuodulta kun on noin kiiltävän valkoinen. Olisko jonkun mauton pila vaan...

Vierailija
30/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että poliisilla on yhtään mitään tietoa, ei kuvia eikä muutakaan. Julkisuuteen päätynyt "viimeinen" kuva voi olla kenestä vaan.

Vierailija
31/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko että poliisilla on yhtään mitään tietoa, ei kuvia eikä muutakaan. Julkisuuteen päätynyt "viimeinen" kuva voi olla kenestä vaan.

Sillä bussissa on ollut kolme valvontakameraa, joten poliisilla on roppakaupalla kuvia Nelasta ja varmuudella viimeinen kuva on oikea.

Vierailija
32/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni oli ihan vaan lenkkipolulla kävelemässä ja sitten vedettiin yhtäkkiä jonkun pakun takatilaan.

Minä taas muistelen, että nainen oli juoksulenkillä tietä pitkin, siis tien laidassa, ei metsäpolulla. Ajankohta oli arkipäivä keskipäivän aikaan. Tapaus tuntui jo silloin ihan järkyttävältä, että keskellä kirkasta päivää maantien laidasta siepataan lenkkeilijä.

Vierailija
33/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän ne ole tunnistuttaneet kuvan Nelan läheisillä. Kuvasta erottuu kuitenkin hyvin kasvojen profiili, joten jos olis minun tuttuni niin osaisin kyllä sanoa onko vaiko eikö ole. Lisäksi nuohan voi olla Nelan tavanomaiset retkeilykamppeet, jotka esim. aviomies on nähnyt monta kertaa ja tunnistanut.

Vierailija
34/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettä tuohon nukkejuttuun?

Vierailija
36/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Nela oli sitten ostanut? Mikä ihme tuo mallinukke on... aika hyytävää.

Vierailija
37/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen. Mä olen nyt ihan tippunut kärryiltä. Mikä viimeinen kuva?

Vierailija
38/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostanut? Eikö se nyt ole kerrottu tuhat ja sata krt :)

Tämä mallinukke löytyi viime viikonlopun etsinnöissä Nuuksiosta. Epäilen tämän kyllä olevan joidenkin/jonkun sairas pila eikä oikeasti liity Nelaan tai kehenkään muuhunkaan. Yrittävät sekoittaa tutkimuksia tai jonkun sairaan runkkupaikka.

Vierailija
39/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostanut? Eikö se nyt ole kerrottu tuhat ja sata krt :)
Tämä mallinukke löytyi viime viikonlopun etsinnöissä Nuuksiosta. Epäilen tämän kyllä olevan joidenkin/jonkun sairas pila eikä oikeasti liity Nelaan tai kehenkään muuhunkaan. Yrittävät sekoittaa tutkimuksia tai jonkun sairaan runkkupaikka.

Mä olen edelleen siinä kohtaa, kun tietona on vain, että on ostanut tavanomaisia eväitä. Mitä nekin nyt sitten onkaan. Tuolla ylempänä joku kuitenkin kirjoitti, että niistä tiedetään tarkemmin ja että joku on paljastanut mitä osti.

Olen ollut vähän pimennossa viime päivät...

Vierailija
40/71 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen. Mä olen nyt ihan tippunut kärryiltä. Mikä viimeinen kuva?

Ymmärsin että tarkoitettiin sitä kuvaa kun nousi bussista pois päällään punainen retkeilytakki, harmaa panta jne.

Ostoksiin kai lukeutui ainakin pyykkinarua ja viinereitä.