Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puolikuppiliivit

Rambo 74
07.10.2015 |

Käytättekö naiset kyseisii piristämää ?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut ko. rintsikat yms. hepeneet. Hän käyttää niitä silloin tällöin. Ovat aika seksikkäät.

Vierailija
2/32 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä nimitys noilla Suomessa. Puolikuppiliivit (half cup bra) ovat muualla maailmassa sellaiset, että ne peittävät nännit juuri ja juuri. Nuo suomalaiset puolikuppiliivit ovat muualla quarter cup bra eli neljänneskuppiliivit, jotka tukevat rintoja alhaalta mutta nännit ovat enemmän kuin näkyvissä.

Suomessa ei edes myydä puolikuppiliivejä, ne on tilattava Saksasta verkkokaupasta. Esimerkiksi Axami on yksi tuotemerkeistä, jolta löytyy kaikkia variaatioita, neljännes, puolikuppi, balconette, push-up jne jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai käytän varsinkin jos haluan mieheltäni seksiä. Juhlissa toisia miehiä kiusaamalla, pidän että rintojani kuolataan.

Vierailija
4/32 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai käytän varsinkin jos haluan mieheltäni seksiä. Juhlissa toisia miehiä kiusaamalla, pidän että rintojani kuolataan.

tilaako miehes sulle niitä vai itse?käytättekö dildoa sänky leikeissä?

Vierailija
5/32 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan enkä ole vielä saanut huonoa tavaraa. On meillä dildo ja isohko sellainen ja aika ahkerassa käytössä. Ajatelkaa toisetkin naiset, miehesi hieroo niskaasi ja hartioitasi miten ihanalta tuntuu kun kädet lipsahtaa liivien alle.

Vierailija
6/32 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan enkä ole vielä saanut huonoa tavaraa. On meillä dildo ja isohko sellainen ja aika ahkerassa käytössä. Ajatelkaa toisetkin naiset, miehesi hieroo niskaasi ja hartioitasi miten ihanalta tuntuu kun kädet lipsahtaa liivien alle.

on ne kyllä kiihottavan näköset näin miehen silmissä.nostavat ihanasti rinnat ylös.ja nännit sopivasti näkyvillä.käytätkö koskaa yksinää dildoa?

Vierailija
7/32 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on ne kyllä kiihottavan näköset näin miehen silmissä.nostavat ihanasti rinnat ylös.ja nännit sopivasti näkyvillä.käytätkö koskaa yksinää dildoa?

Kyllä käytän mutta harvoin yksinäni. Mieheni on hyvä sängyssä, joten harvoin tulee käytettyä.

Vierailija
8/32 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käytän mutta harvoin yksinäni. Mieheni on hyvä sängyssä, joten harvoin tulee käytettyä.

otatatteko koskaa kuvia/videoita sänkyleikeistä?laitatko kuvia koskaa miehelles.kun hän on esim töissä.piäntä vihjailua?minkä ikäinen olet?

Vierailija
9/32 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, koska tykkään ku miehet katsoo. Parasta minussa on isot rinnat ja niitä on mukava laittaa hieman enemmän esille. Miesten mieleen miesvaltaisella työpaikalla antaa päiville siivet.

T. Anna, 38v.

Vierailija
10/32 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän, koska tykkään ku miehet katsoo. Parasta minussa on isot rinnat ja niitä on mukava laittaa hieman enemmän esille. Miesten mieleen miesvaltaisella työpaikalla antaa päiville siivet.

T. Anna, 38v.

minkäs kokoset rinnat omistat.eiks ne oo vähä epäkäytännölliset..tuoll työelämässä.nännit ovat ihan näkyvillä.omistako halkio pikkareita?ootko sinkku? M 41

.

Vierailija
11/32 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Anna, 38v.

Olikohan fantasiaa?, mutta ei sen väliä kiihottavat ne puolikuppi liivit minuakin kun tissimiehiä olen. Sellaiset ritaliivit ovat seksikkäitä missä on halkio nänneille, ja sellaiset jotka saa edestä auki ja mustat tottakaiM50+.

Vierailija
12/32 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuan hieman asiaa, kun pidätte tuollaisia ihania liivejä. Onko se toive että rintojanne hyvältäisiin puristeltaisiin imis ja näykkisi nännejä. Vastauksia kiitos.

Vierailija
13/32 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö jotkut näitä ihan arkikäytössäkin vaiko viettely tarkoitukseen? 
Voin kuvitella että ainakin paidan kangas saattaa tuntua jokseenkin kiihottavalta paljaissa nänneissä. 

Vierailija
14/32 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinyylibody WOW ;)

Vierailija
15/32 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tässä alkoi jöpöttämään ihania rintoja ja liivejä. m38

Vierailija
16/32 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän oli mukavan näköisiä hepeneitä, olen ollut rintamies ja tulen olemaankin. Rinnat ovat vaan niin kiihottavia, vaimollani on minua varten tuollaisia hepeneitä. Kyllä hän niistä nauttii tiedän sen pillun kosteudestaM50+.

Vierailija
17/32 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimola on muutamat, tykkään todella paljon. Hameenalta vielä kun löytää pikkarit halkiolla niin se on menoa. Vaimo laittaa välillä minun iloksi sellaiset, pelkkä ajatus siitä niin alkaa jäykistyä housuissa.

Vierailija
18/32 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, kommenttia. Oma avovaimoni osti peräti kolmet puolikuppi liivit ja sanoi että tukee hyvin ja tuntuu hyvältä (hän on isonrintainen DD-kupit). Ja vasta eilen huomasin että sieltähän näkyy nännit pitsin alta läpi ja kunnolla. Hän käyttää töissä nyt vain noita liivejä, joten pitäisikö olla huolissaan vai onko totta että liivit vain tuntuvat hyvältä kuten hän sanoi?

M40

Vierailija
19/32 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella huolissani, jos vaimosi ei käytä paitaa tai puseroa rintaliivien päällä töissä. Ja vielä DD- kupit!

Vierailija
20/32 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin todella huolissani, jos vaimosi ei käytä paitaa tai puseroa rintaliivien päällä töissä. Ja vielä DD- kupit!

Miksi olet huolissasi jonkun toisen vaimosta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan