Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää menkö plussalle!

Vierailija
07.10.2015 |

Siellä ei ole mitään. Hullut modet poistaa ihan kaiken.

Meistä aaveelaisista ei todellakaan pidetä siellä. Siellä saa vaan saavillisen paskaa niskaansa kun erehtyy menemään vaikka kysyy ihan asiallisesti. Melkeen kaikki aaveelaiset on jo tulleet sieltä pois.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minusta se on viihdyttävä palsta. Mammat hakkaa siellä huumorintajuttomat itkupotkuraivottaret 6-0.  Sitä paitsi siellä ei ole puoliksikaan yhtä mielivaltaista sensuuria kuin täällä. Sanomalle ei kannata kantaa roposiaan. 

Vierailija
2/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on tämäkin palsta nyt täysin paska ja tulee kuolemaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei plussalla ole enää ketään.

Vaan idarit menee sinne.

Vierailija
4/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan idarit menee sinne.

Älä puhu paskaa. Kyllä siellä on parhaillaankin kiinnostavia ja aktiivisa keskusteluita. Ja palstan vanhat vakkarit hoitavat kyllä viihdytyspuolen xD 

Vierailija
5/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin, mutta ei se tunnu kodilta. Liian vähän väkeä.

Vierailija
6/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussalla on lapsellisia ja huumorintajuttomia muka-hauskoja juntteja. Ja ne dorkat kuvat ja videot...hyi helve**i!

Vierailija
7/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan idarit menee sinne.

Älä puhu paskaa. Kyllä siellä on parhaillaankin kiinnostavia ja aktiivisa keskusteluita. Ja palstan vanhat vakkarit hoitavat kyllä viihdytyspuolen xD 

Ei meitä sinne haluta. Pari hassua aaveelaista siellä nolaa itseään. Vähän niinkuin jossain juhlissa, joihin ei ole kutsuttu ja ei tunne ketään.

Vierailija
8/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siellä on ihme maireeta paskaa.. Yritin olla siellä joskus, mutta en jaksanut sitä lässytystä. Täällä on asennetta! Vaikka ihan kauhee tää valkonen ulkoasu!

Vierailija
9/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tosi vaikea se varmennusteksti, siitä ei saa selvää ja kestää kauan että saa sen vaivaisen kommenttinsa lähetettyä. Ei jaksa... zzzzzzzz

Vierailija
10/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaksoiskansalainen, molemmat palstat on auki eri välilehdillä.

Vierailija
11/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaksoiskansalainen, molemmat palstat on auki eri välilehdillä.

Mullakin oli joskus. Lopulta kyllästyin Plussaan, tai lähinnä siihen että siellä muutamat rekkautuneet kuvittelevat omistavansa palstan.

Vierailija
12/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt siellä varmaan yhtä kauan kuin av:llakin. Jos ei erikseen mainitse että on täältä niin eihän sitä kukaan tiedä.

Vierailija
13/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.... muka-hauskoja ....

joo, mä tykkään tässä palstassa nimenomaan tästä tosikkomaisuudesta. Ei palstailua kuulu ottaa huumorilla, vaan se on elämää vakavampi asia! Kyllä näin on!

Vierailija
14/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt siellä varmaan yhtä kauan kuin av:llakin. Jos ei erikseen mainitse että on täältä niin eihän sitä kukaan tiedä.

Mä valitsen molemmista vain kiinnostavat ketjut. Paskaahan kumpikin palsta joka tapauksessa on puolillaan. Tiiä sitten kumpi on siippa ja kumpi rakastaja.

t. 9 vuotta palstaillut

Vierailija
15/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.... muka-hauskoja ....

joo, mä tykkään tässä palstassa nimenomaan tästä tosikkomaisuudesta. Ei palstailua kuulu ottaa huumorilla, vaan se on elämää vakavampi asia! Kyllä näin on!

Juu, juu. Plussan "huumori" on sellaista "kaks mummoo meni marjaan ja toinen ei mahtunut" -tyylistä hassuttelua. Täällä on oikeesti oivaltavaa verbaalista akrobatiaa ja hyvää tilannekomiikkaa. Tykkään!

Vierailija
16/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.... muka-hauskoja ....

Juu, juu. Plussan "huumori" on sellaista "kaks mummoo meni marjaan ja toinen ei mahtunut" -tyylistä hassuttelua. Täällä on oikeesti oivaltavaa verbaalista akrobatiaa ja hyvää tilannekomiikkaa. Tykkään!

täällä av:lla vuosia olleena en allekirjoita väittämääsi. Vaikuttaa siltä että plussalla on vähemmän mielisairaita kuin täällä.

Vierailija
17/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.... muka-hauskoja ....

Jep. Rankkaa sarkasmia naama peruslukemilla.

Vierailija
18/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

.... muka-hauskoja ....

Jep. Rankkaa sarkasmia naama peruslukemilla.

Siis täällä.

ed.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan