Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko tehdä "yhyy olen köyhä, antakaa tavaraa/rahaa" kerjäyksiä

Vierailija
07.10.2015 |

someen? Ei kyllä tulisi mieleenkään, ennemmin söisin itse pelkkää puuroa ja ostaisin lasten lahjat itse.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin aivan nälissäni eikä oikeasti mitään olisi syötävänä mutta pyytäisin kyllä yksityisviestillä apua joltain kaverilta enkä tekisi mitään päivitystä. Tuohon tilanteeseen on tosin aika hankala ajautua ilman rahankäyttö, päihde- tai mielenterveysongelmia. Itse olen joskus siihen tilanteeseen joutunut.

Vierailija
2/2 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sairastanut fyysisesti vakavasti ja aika pitkään (puoli vuotta) yksinhuoltajana. En tajua miten oltaisiin ikinä selvitty, ellei mulla olisi ollut vähän rahaa sukanvarressa. Vaikka sosiaalitoimesta on jotain tukea saanutkin,niin paljon kaikenlaista sairauteen liittyvää pakollista on kyllä jäänyt itse kustannettavaksi. Vaikea sanoa, miten sitä olis toiminut, jos ois oikeasti joutunut ihan puille paljaille. Mutta ennen kuin olisin kerjännyt somessa, olisin luultavasti käyttänyt ainakin nämä keinot:

- pyytänyt äidiltä ennakkoperintöä

- kerjännyt sossusta lisää

- pyytänyt rahaa yhdeltä miespuoliselta kaverilta, jolla tiedän sitä olevan ja joka on tarjonnut rahallista apua ilmeisesti koska on rakastunut muhun

Eli kyllä se aikalailla viimeinen keino olisi somessa pyytää rahaa, enkä pyytäis mihinkään "ylimääräiseen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme