Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka teet tämän lemmikkisi kanssa?

Vierailija
07.10.2015 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015100620479068_uu.shtml

"eläimien kanssa seksiä harrastavat erityisesti 'kokeilunhaluiset nuoret, maaseudun yksinäiset miehet, lemmikkiensä kanssa peuhaavat eläinrakkaat naiset'"

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ihmetyttää. Iltalehden sivuilla oli haastatteluvideo zoofiileistä, joista toinen kertoi harrastavansa seksiä mm. hevosen kanssa. Tamma kuulemma lähentelee kiihkeästi halutessaan seksiä (??). Hankala kuvitella miestä panemassa hevosta, enkä ymmärrä ollenkaan miksi kukaan edes haluaisi harrastaa sellaista. Minusta se tuntuu jotenkin sairaalta ja kieroutuneelta, vaikka olen mielestäni melko avarakatseinen.

Vierailija
2/3 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ihmetyttää. Iltalehden sivuilla oli haastatteluvideo zoofiileistä, joista toinen kertoi harrastavansa seksiä mm. hevosen kanssa. Tamma kuulemma lähentelee kiihkeästi halutessaan seksiä (??). Hankala kuvitella miestä panemassa hevosta, enkä ymmärrä ollenkaan miksi kukaan edes haluaisi harrastaa sellaista. Minusta se tuntuu jotenkin sairaalta ja kieroutuneelta, vaikka olen mielestäni melko avarakatseinen.

Mua kanssa alkoi maatilalla joku paikallinen lypsy-Mansikki lähentelemään kiihkeästi, mutta minä otin kyllä jalat alle ja pinkaisin karkuun niin kovaa kuin pääsin ja toivoin, että aita pysäyttää sen lähestymisyrityksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitääkö laittaa nakki piiloon ja antaa koiran etsiä se kielellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä