Lihava lounasruokalassa
Käyn usein lounasruokalassa jossa käy n. 50v lihava nainen. Ottaa melkein joka päivä jälkiruokaa, minä ehkä kerran 2 viikossa.
Tänään kuulin kun hän tilasi. Perunavaihtoehdot muusi, kermaperunat tai keitetyt. Arvatkaa minkä valitsi.
Kommentit (14)
Muusi? Siitä tulee eniten perunaa.
Minä olen myös ylipainoinen ja syön joka päivä lounasruokalassa. Syön aina tukevimman ruoan mitä saa ja jälkiruoan. Usein ostan cokiksenkin ruoan kaveriksi. Ei ole mitään halua laihtua, tykkään olla tällainen ja nauttia elämästäni. Siitä saa hiekkapillut ottaa ahdistusta itselleen, jos tykkäävät :D
"Just put your pickles on the plate college boy. Leave the hard stuff to me."
Hmm luulen, että jos sama läski nainen söisi siellä ruokalassa terveellisesti, sinä rakas AP inisisit täällä miten, lihava rouva yrittää esittää syövänsä terveellisesti, vaikka todellisuudessa syö jotain ihan muuta.
Hän maksaa ruuasta, miksei hän söisi sitä maistuvinta vaihtoehtoa.
Kaikkia niitä yhdessä ja erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Käyn usein lounasruokalassa jossa käy n. 50v lihava nainen. Ottaa melkein joka päivä jälkiruokaa, minä ehkä kerran 2 viikossa.
Tänään kuulin kun hän tilasi. Perunavaihtoehdot muusi, kermaperunat tai keitetyt. Arvatkaa minkä valitsi.
Monesti ihminen näkee toisen ulkokuoren. Minkähänlainen elämä tuolla naisella on takanaan? Rankkoja kokemuksia, kiusauttu, sairaus?
Vierailija kirjoitti:
Hmm luulen, että jos sama läski nainen söisi siellä ruokalassa terveellisesti, sinä rakas AP inisisit täällä miten, lihava rouva yrittää esittää syövänsä terveellisesti, vaikka todellisuudessa syö jotain ihan muuta.
Siis aloitusviestissä lukee lihava ja sinä kirjoitat läski. Niinpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti ihminen näkee toisen ulkokuoren. Minkähänlainen elämä tuolla naisella on takanaan? Rankkoja kokemuksia, kiusauttu, sairaus?
Tämäkin on omanlaistaan lihavien mollaamista ja aliarvioimista, vaikka varmaan tarkoitus onkin ihan hyvä.
Monella meistä on nimittäin takanamme oikein hyvä elämä, ja nykytilannekin on hyvä. Esim. itse olen hyvin toimeentuleva, korkeasti koulutettu, ei mitään rankkaa historiaa. Tykkään vaan ruoasta ja viinistä, siksi olen lihava. On tietoinen oma valinta olla mieluummin lihava ja nauttia kaikesta hyvästä mitä elämä tarjoaa, kuin olla laiha ja kieltäytyä kaikesta vain jotta näyttäisi paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aloitusviestissä lukee lihava ja sinä kirjoitat läski. Niinpä niin.
So? t: sairaalloisen läski
Onko nyt hyvä mieli? Tunnetko itsesi paremmaksi ihmiseksi?
(vaikka taitaa ollakkin provo, hohhoi)
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä inhoan lihavia ihmisiä. Katson aina kassajonossakin heidän ostoksensa. Oksettaa välillä. Punasta maitoa. voita. Ei yhtäkään kevyttuotetta!
Nuo tuskin edes tietää mikä Shaker on? Rahkaa he sekoittavat korkeintaan kermavaahtoon ja tursuttavat sen inhottavaan täytekakkuunsa.
Ahmivat kun porsaat sitä kakkua kermavaahto suusta valuen. Salitreenistä tuskin kuulleetkaan.
Oksettaa!
Huumoripläjäys! Sarkastinen kuvaus juttailijoiden asenteista. Ikävä kyllä tällaisia mielipiteitä ihan oikeastikin on.
Juttailijat yms ovat omineet itselleen käsitteen "terveellinen". Pitää sisällään broilerin, rahkan ja kaurapuuron. Ortorektikot kertovat meille muille miten pitää elää oikein.
Jos joku normaalipainoinen ottaisi lautaselleen kunnon satsin kermaperunoita ja vielä jälkiruoan päälle, tuskin noteeraisit asiaa mitenkään.
Mutta kuten joku tuossa ylempänä sanoikin, todennäköisesti tämän ylipainoisen valitessa terveellisen ja kaiken turhan karsivan annoksen sinä naureskelisit partaasi, että tuskinpa vain on noilla eväillä tuohon kuntoon päässyt. Ihan samalla tavalla, kun jotkut jaksavat niin perin juurin kauhistella ylipainoisia uimahalleissa ja lenkkipoluilla. Nauretaan, ettei tuo ylipainoinen ole varmaan ikinä käynyt salilla (kuten nro 11 asian ilmaisi), mutta vielä enemmän nauretaan, kun se ylipainoinen yrittää tehdä liikkeitään siellä salilla.
En arvaa. Sen tosin tiedän, että sinä tilasit jotain kitkerää.