Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku pieni eläin (?) seuraa minua ulkona

tiiMari
07.10.2015 |

Hei. Tämä voi kuulostaa oudolta, mutta viimeisen puolen vuoden tai yhdeksän kuukauden ajan minulla on ollut sellainen ongelma, että jokin pieni eläin tai olento tuntuisi seuraavan minua. En ole peloissani, koska olento esiintyy minulle vain päivänvalossa, usein piilotellen ja ovelasti silmäkulmassa. Hän on hyvin nopea ja saisi minut halutessaan kiinni mutta tuntuu aina pakenevan tai piiloutuvan kun huomaan hänet, esimerkiksi eilen vain oravan hännän vilahduksena yli ruskean aidan tai lerran eräällä toisella paikkakunnalla kuin miehen ruskeana hansikaana joka hyppäsi alas erään talon paloportailla ja hyvin nopeasti juoksi piiloon hieman minua kohti mutta pensasaidan alle kuitenkin. Nyt minua kuitenkin ihmetyttää että mistä hän tietää olinpaikkani vaikka  vaihtaisin paikkakuntaa tai kulkisin eri reittiä kuin yleensä. Ja mitkä hänen aikeensa ovat kun ei kuitenkaan tee tuttavuutta? Onko kellään kokemusta tällaisesta? Tänään aamulla taloyhtiön roskiksesta oli levitelty roskia pihalle, mm paperisilppua, jonkun kirjoittamaa englanninkielistä tekstiä ja luita. Onko tämä liittyvää tähän olentoon ja vaikka ne eivät ole minun roskiani niin luut pelottavat minua.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kenties oikeassa, pääsyäni palstalle hankaloitettiin jälleen, kenties tämä incognito-selain ei todellakaa toimi moderaattorien vuoksi joa kenties tarkkailee minua? Pelkään saavani bannit av-palstalle mutta mieleeni tuli että voisiko itse moderaattorilla olla jotain yhteyks tähän pieneen eläimeen ja haluaako hän kenties suojella tämän anonyymiteettiä tai kenties on jopa tämä eläin itse? Tiedätte että olen oikeassa mikäli tämä ketju poistuu tai minä saan bannit palstalle sillä olen hyvin harmiton ja yleensä keskityn vain omiin asioihini mutta nyt halusin jakaa kokemuksia kanssanne. Onneksi minulla on lukuisia laitteita mobiililaitteet mukaanlukien jaosaan niitä sujuvasti käyttää kiertääkseni hankaluudet joita minulle asetetaan vaikka en kyllä ymmärrä miksi kommunikaatioitani halutaan rajoittaa. Tai sitten joku on kateellinen aiemmin mainitsemastani vaikuttavasta kiertopotkusta ja piti viestiäni itsekehuna mitä se ei ole vaan pelkästään faktojen toteamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla