Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostit / aiot ostaa tänään ke Hulluilta päiviltä?

Vierailija
07.10.2015 |

Itse ostin vain pyyhkeitä, mausteita ja leivoksia. Huomenna aion ostaa puhelimeen isomman muistikortin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffalippuja ja ruokaa. Huomenna käyn ostamassa collegehousuja lapsille ja muuta en sitten tuolta ostakaan. Iso osa hullujen päivien tuotteista ovat kuitenkin kalliimpia kuin muissa kaupoissa (etenkin kampaamotuotteet) tai hullareille varta vasten tehtyjä paskalaatuisia mallistoja. 

Vierailija
2/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiski"ainetta" ;)

Vierailija
4/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käyn ostamassa Method-pesuaineita keittiöön ja kylpuhuoneeseen. 

Vierailija
5/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamu-leivoksia (ekaa kertaa), avokadoja, Merikäisen ruisvartaita (♡), juustoja, suklaata, karkkia, mereneläviä, hilloa, tummaa hapankorppua, leikkeleitä, marjoja Eli pelkästään suuhunpantavaa.

Vierailija
6/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hullareiden leffaliput muuten maksoivat? Me saadaan ostaa niitä töistä, joku 8 euroa kappale. Ostin niitä just tänään töistä siis :)

Hullareilta hain kinkku-juustowrapit, pari juustoa ja suklaata.

Vierailija
7/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mä boikotoin Stockmannia. Olen ostanut sieltä nyt pienen ajan sisällä 2 viidenkympin neuletta, jotka molemmat meni pesussa pilalle vaikka oli ihan konepesu sallittu pesulapussa. Harmittaa!

Vierailija
8/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Mä boikotoin Stockmannia. Olen ostanut sieltä nyt pienen ajan sisällä 2 viidenkympin neuletta, jotka molemmat meni pesussa pilalle vaikka oli ihan konepesu sallittu pesulapussa. Harmittaa!

No palauta ne :)

Vierailija
9/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole enää kuittia tallessa. : /

Vierailija
10/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaisin mitään?

Vierailija
11/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaate puoli näyttää olevan jo vanhan aikaista. Stokkallakin olisi aika uudistua ja katsoa tulevaisuuteen eikä viime vuoteen.

Mitä ostin, lapselle housuja, itselle kasvojen pesuainetta.

Vierailija
12/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole enää kuittia tallessa. : /

Lain mukaan et tarvitse kuittia.

Vierailija
13/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostaisin mitään?

Eikö houkuta edes 50 centin maaitopurkki (1l) tai mikä tahansa arjen tuore, joka on halvempi? Kyllähän jengi jonottaa ilmaisia ämpäreitäkin...

Vierailija
14/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 10 kpl Fazerin suklaapatukoita (5 Jimiä ja 5 Pätkistä) kolmella egellä. En muuta löytänyt.

Vierailija
15/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kuittia jos kyse on reklamaatiosta. Toki asiaa nopeuttaa jos kuitti on, mutta vaikka ei olisi mitään "todistetta" (esim. voi esim. vilauttaa tiliotetta josta näkee oston) niin reklamaatio pitää käsitellä. Jos olet käyttänyt kanta-asiakaskorttia, niin yleensä se "kuitti" löytyy koneelta sillä etsimällä. Myös päivämäärällä ja noin kellonajalla voidaan kuitti löytää järjestelmästä.

Mutta joka tapauksessa, kun kyse on viasta, niin joko kauppa tai valmistaja vastaa. Aikanaan esim. olin yhdessä kaupassa töissä, joissa kerättiin tiettyjen tuotteiden mahdolliset reklamaatiot "odottamaan", kun heidän edustajansa seuraavan kerran kävi myymälässä, niin vei ne mukanaan. Joskus se valmistaja haluaa tutkia sitä että "mikä meni vikaan", jotta asia voidaan korjata. Jos on vaikka viallinen liimaus tmv. niin helpompi selvitä asiasta siinä vaiheessa kun on vain "yksi erä" kaupoissa, vert. useampia.

Itse reklamoin nykyään vaatteista AINA, ihan vaan siksi, että ketuttaa maksaa "kertakäyttöisistä" vaatteista, uskon että jos jokainen ne ensi pesussa nuhjaantuvat palauttaisi, niin valmistajien olisi PAKKO nostaa laatua.

Viimeisin esimerkki oli kummalta haisseet housut, haisi "kemikaalille" (ja huom: EN ole mikään tuoksuyliherkkä, päinvastoin!) ajattelin että lähtee pesussa --> pesin hienopesussa, ei mitään vaikutusta. Otin riskin ja pesin +60`C (alehousut, ajattelin että ihan sama jos menevät pilalle, pidin kovasti housujen mallista) ja haju vain jatkui, tuuletin vielä pakkasessa yli, mutta ei, haju oli ja pysyi. Kauppa otti vastaan tuotteen, kerroin tuon kaiken mitä olin tehnyt.

Vierailija
16/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö ei ole rahaa mutta jos olisi niin ostaisin Sisleyn Emulsion Ecological, Hugo Boss takin, jotain Armanin alusvaatteita, Daniel Wellington kellon, jonkun upean päiväpeiton, Hilfigerin svetarin, Wolfordin sukkahousuja, Didriksonin parnatakin, YSL valokynät, Vita Liberata itseruskettavaa, Tempur tyynyn, Missonin pyyhkeitä, Innolux kirkasvalolampun, tummansiniset Tommy Hilfigerin rintsikat + alushousut, Amsterdamiin, Roomaan, Budapestiin lennot.

Vierailija
17/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkaa haen huomenna. Sekä rintafileitä että confit

Vierailija
18/18 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffalippuja ja ruokaa. Huomenna käyn ostamassa collegehousuja lapsille ja muuta en sitten tuolta ostakaan. Iso osa hullujen päivien tuotteista ovat kuitenkin kalliimpia kuin muissa kaupoissa (etenkin kampaamotuotteet) tai hullareille varta vasten tehtyjä paskalaatuisia mallistoja

Mihin tämä mahtaa perustua? Jotain faktaakin asiasta?