Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puratte raivoa?

Vierailija
08.02.2006 |

Kun suututte kotona, miten puratte raivoanne? Mulla on hermot pinnassa kun 1 1/2-vuotias kitisee koko ajan. Tarttis varmaan purkaa raivonsa johonkin muuhun kuin lapseen jos rupee keittämään yli?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kulla, että muillakin menee hermot :) Mulla kanssa vilkas ja kitisevä puolitoistavuotias ja tuntuu että pinna toooooosi tiukilla! Samaa olen miettinyt, et miten pystyisin purkamaan suuttumukseni ja myös rentoutumaan niin ettei kitinä niin pahasti kävisi hermoon. Valitettavan usein tiuskin ja huudan ja mulla on siitä hirveä morkkis... tuntuu et oon niin huono äiti... nyyh... tästä oli varmaan paljon iloa ja hyötyä :) Mutta yks hyvä konsti ainakin on se kymmeneen lasku tai sitte menee vähäksi aikaa eri huoneeseen ja koittaa rentoutua... Muilla vinkkejä?

Vierailija
2/3 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mennä hetkeksi toiseen huoneeseen hakkaamaan tyynyä.... Tällä kertaa tulin tänne valittamaan että saisi ajatukset johonkin muuhun... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voi lukea naperolle kirjaa tai tehdä hetken jotain mukavaa hänen kanssaan. Siltikin välillä onnistuu hermot menemään kun pitäis saada jotain valmiiksi ja toinen kitisee lahkeessa. Muista että aika auttaa ja kaikki menee ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi