Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö televisiota taustahälynä?

Vierailija
08.02.2006 |

Mitä mieltä olette siitä, että television pitää olla päällä vaikkei kukaan katso sitä. Mun mielestä on raivostuttavaa kun on jossain kylässä niin television pitää pauhata koko ajan. Erityisesti lapsiperheessä tämän huomaa.

Meillä on tehty selvät sävelet siihen että televisio on päällä vain kun sitä katsotaan oikeasti, ja esim. turhia ohjelmia ei katsota puolella silmällä.

Mun mielestä lapsiperheen häly on muutenkin niin suuri, ettei sitä pidä lisätä enää millään. Meillä huomaa selvästi että lapset leikkii rauhallisemmin tämän ansiosta. Aiemmin jäivät usein tuijottamaan että mitä siellä tapahtuu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun isäntä tulee kotiin, niin ensiksi laittaa tv:n päälle. Ärsyttävä tapa josta olen yrittänyt puhua, mutta ei tunnu menevän perille.

Vierailija
2/3 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin taustahälynä, koska joutuu koko ajan vahtimaan sormi liipaisimella ettei tule mitään murhatappokidutuksia, joita ilman ei näköjään voi tehdä nykyään mitään ohjelmia. CSI:t sun muut oikein mässäilevät karmeiden rikosten yksityiskohdilla. Ja sitä kutsutaan viihteeksi! Kun jonkun onnettoman silmät kaivetaan päästä! (No ei lapset tietenkään sellaisia katso meillä, ottaa vaan muuten aivoon tuollainen).

Ja jos tulee vieraita, eihän silloin telkkaria katsota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ei tarvii olla, on hälyä muutenkin. ärsyttää sellaiset paikat joissa vauva nukkuu ja ei saa sadan kilometrin säteellä piearsta kun se herää. mitäs sit teet jos maha sattuu murisee ja se herääkin!? iiiks. tv kiinni yleensä aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme