Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot jalat naisella

Vierailija
04.10.2015 |

on rumat, joku kokoa 39 tai 40, tulee liian miehekäs vaikutelma..

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä.

Vierailija
2/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeat jalat ja pitkät varpaat ovat kauniit, mutta yleensä ne lisäävät jalkaterän pituutta eli kengän koko kasvaa. Mun mielestä sellaiset vauvamaiset pienet jalat naisella ovat rumat. Varpaat on kuin perunat ja vinksin vonksin, jalkaterä sellainen muodoton tai leveä. Makunsa kullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sellainen töpöjalkakin on ruma vielä paksuun nilkaan yhdistettynä. Mieluummin pitkä, siro, kapearakenteinen jalka kokoa 40 kuin sellainen pullajalka 36. 

Mutta, jos nyt naisen valitsee jalan koon perustella, niin onnea matkaan vain!

Vierailija
4/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Mites toisin päin? ?

Pienet jalat miehellä

on rumat, joku kokoa 41-42, tulee liian naisellinen vaikutelma.

Vierailija
5/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät varpaat on apinan varpaat. Lyhyet varpaat on söpöt.

Vierailija
6/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haukottelee*

Vierailija
7/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi ongelma ja rumempaa naiselle on paksut tolppasääret.

Vierailija
8/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:18"]*haukottelee*
[/quote]
Ei varmaan muutakaan voi tehdä kun ei saa miestä.

Vierailija
9/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:18"]*haukottelee* [/quote] Ei varmaan muutakaan voi tehdä kun ei saa miestä.

[/quote]

Ai että mä oon hyvä vittuilemaan, kun noin pienellä eleellä aiheutan peppukipeyttä! <3

Vierailija
10/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yksikään mies näille jaloille yökkinyt:D

Vierailija
11/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jalka 42, aika kapea, voin käyttää italialaisia kenkiä. Hyvät jalat. Ainut ongelma on se, että kauppoihin tilataan tätä kokoa aika vähän ja ne menevät nopeasti, koska monilla on yhtä isot jalkaterät. Kaupat eivät ole vieläkään tajunneet, että naisten jalkojen koko on kasvanut aika paljon viime vuosikymmeninä tai niin oletan. Mutta tilanne on parantunut kyllä. 

Jalkaterien muodosta: Jalkaterien kauneus riippuu mielestäni aika paljon siitä, onko jalkaterä varpaiden kohdalta lähes kanttinen vai sellainen, että isovarvas on selvästi pidemmällä kuin pienin varvas. Tämä viimeksi mainittu on paljon kauniimpi ja sellaiseen jalkaan voi ostaa kärjestään kapenevia kenkiä. Jos oikein muistan, tällaisesta varpaiden seudun muodosta käytetään nimitystä italialaiset varpaat. En muista, mikä maa on siinä toisen mallin nimessä. 

Vierailija
12/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki jalat on rumia

Vierailija
13/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:25"]Minulla jalka 42, aika kapea, voin käyttää italialaisia kenkiä. Hyvät jalat. Ainut ongelma on se, että kauppoihin tilataan tätä kokoa aika vähän ja ne menevät nopeasti, koska monilla on yhtä isot jalkaterät. Kaupat eivät ole vieläkään tajunneet, että naisten jalkojen koko on kasvanut aika paljon viime vuosikymmeninä tai niin oletan. Mutta tilanne on parantunut kyllä. 

Jalkaterien muodosta: Jalkaterien kauneus riippuu mielestäni aika paljon siitä, onko jalkaterä varpaiden kohdalta lähes kanttinen vai sellainen, että isovarvas on selvästi pidemmällä kuin pienin varvas. Tämä viimeksi mainittu on paljon kauniimpi ja sellaiseen jalkaan voi ostaa kärjestään kapenevia kenkiä. Jos oikein muistan, tällaisesta varpaiden seudun muodosta käytetään nimitystä italialaiset varpaat. En muista, mikä maa on siinä toisen mallin nimessä. 
[/quote]

niin voin minäkin, mutta ei se vaadi kanoottijalkaa? terveisin kokoa 37

Vierailija
14/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 37 jalka ja olen todella tyytyväinen siroigin jalkoihini. Kengät näyttää kauniilta pienemmissä jaloissa. Tiedän kyllä naisia joilla 40 ja 41 jalka ja ovat saman kokoisia 165cm.

Vierailija
15/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:15"]Kapeat jalat ja pitkät varpaat ovat kauniit, mutta yleensä ne lisäävät jalkaterän pituutta eli kengän koko kasvaa. Mun mielestä sellaiset vauvamaiset pienet jalat naisella ovat rumat. Varpaat on kuin perunat ja vinksin vonksin, jalkaterä sellainen muodoton tai leveä. Makunsa kullakin.
[/quote

vauhtoehdot ovat siis että jos on pieni jalka niin se on vauvamainen? itselläni kokoa 37, siro ja pitkä jalka ja pystyy käyttämään kaiken mallisia kenkiä:)

Vierailija
16/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:24"]Eipä ole yksikään mies näille jaloille yökkinyt:D
[/quote]

no ei varmaan jos oot ollu muuten hyvin antavainen, mutta on jalatkin yksi ulkonäkökriteeri.

Vierailija
17/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:17"]

Pitkät varpaat on apinan varpaat. Lyhyet varpaat on söpöt.

[/quote]

Tykkäät sitten prinssinakkisorimistakin? 

Katsos, jos ihmisellä on pitkät, sirot sormet niin ovat varpaatkin. Ja silloin jalankoko ei ole 36. 

Vierailija
18/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen keskitie on aina paras. Sirot 38-kokoiset jalat sopusuhtaisilla varpailla ovat naisellisimmat. Mutta eihän jalkojensa koolle mitään kukaan voi eikä ole mikään elämänloppu jos on pitkävarpainen 42 tai pullea minivarvas 36.

Vierailija
19/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:25"]Minulla jalka 42, aika kapea, voin käyttää italialaisia kenkiä. Hyvät jalat. Ainut ongelma on se, että kauppoihin tilataan tätä kokoa aika vähän ja ne menevät nopeasti, koska monilla on yhtä isot jalkaterät. Kaupat eivät ole vieläkään tajunneet, että naisten jalkojen koko on kasvanut aika paljon viime vuosikymmeninä tai niin oletan. Mutta tilanne on parantunut kyllä.  Jalkaterien muodosta: Jalkaterien kauneus riippuu mielestäni aika paljon siitä, onko jalkaterä varpaiden kohdalta lähes kanttinen vai sellainen, että isovarvas on selvästi pidemmällä kuin pienin varvas. Tämä viimeksi mainittu on paljon kauniimpi ja sellaiseen jalkaan voi ostaa kärjestään kapenevia kenkiä. Jos oikein muistan, tällaisesta varpaiden seudun muodosta käytetään nimitystä italialaiset varpaat. En muista, mikä maa on siinä toisen mallin nimessä.  [/quote] niin voin minäkin, mutta ei se vaadi kanoottijalkaa? terveisin kokoa 37

[/quote]

Niinpä, mutta jalkaterien pitää olla jossain suhteessa pituuteen. 

Vierailija
20/31 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:18"]

Suurempi ongelma ja rumempaa naiselle on paksut tolppasääret.

[/quote]

Niin eiväthän pitkät jalkaterät mikään ongelma olekaan, ellei nyt ole kotoisin menneisyyden Kiinasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan