Isot jalat naisella
on rumat, joku kokoa 39 tai 40, tulee liian miehekäs vaikutelma..
Kommentit (31)
Mun mielestä on ihan turha arvostella kenenkään jalan kokoa, kun siihen ei voi mitenkään itse vaikuttaa.
Typerää touhua.
Isot hevosenkokoiset naiset on rumia joka tavalla. Hyi!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:24"]Eipä ole yksikään mies näille jaloille yökkinyt:D
[/quote]
Sitten ne on liian peinet. Sain Ruisrokissa kerran örjöt kengilleni heti kun olin portista sisällä. En edes tuntenut miestä enkä edes huomannut ennen kuin laatta jo lensi. Oli ilmeisesti tankannut kaikki viinat ennen portilla ollutta tarkastusta.
Minulla on numerona 37. Eikä ollut edes mitkään groksit
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:18"]Suurempi ongelma ja rumempaa naiselle on paksut tolppasääret.
[/quote]
Ei nämä tolpat minulle koskaan mitään ongelmia ole aiheutanut.
Haluaako joku ostaa varpaita 15k lähtö hinta.
Miehenä en välitä naisen jalkaterän pituudesta.
Katson enemmänkin naisen sääriä ja reisiä. Enkä tykkään mistään anorektikkotyylistä.
Joten jos pohjeet ja reidet on riittävän muodokkaat, niin kengännumero saa mun puolestani olla ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kapeat jalat ja pitkät varpaat ovat kauniit, mutta yleensä ne lisäävät jalkaterän pituutta eli kengän koko kasvaa. Mun mielestä sellaiset vauvamaiset pienet jalat naisella ovat rumat. Varpaat on kuin perunat ja vinksin vonksin, jalkaterä sellainen muodoton tai leveä. Makunsa kullakin.
Savolainen
Pöljät. Pääasia että nainen pääsee jaloillaan kävelemään. Me miehet pääsääntöisesti siirrämme naistemme jalat sivuun.
En osaa sanoa muuta kuin, että on todella vaikea löytää istuvia kenkiä, kun jalka on kokoa 40, mutta jalkani ovat todella sirot. Kaikki kengät vain pyörivät jaloissa.
Terveisin hoikka nainen 160cm
No niinpä. Tajusin omaavani äijäjalat jo 8 vuotiaana kun aloin käyttämään isäni kenkiä. Siitä lähtien olen vaan itkenyt. Vanhemmat häpesivät jalkojani niin, että olin kotikoulussa. Talvisin sain kyllä kerran kuukaudessa hiihtää kaupalle karkkiostoksille, tuli halvaksi kun en tarvinnut suksia.
Aikuisiällä olen lukittunut asuntooni, teen käännöstöitä kotoa tietokoneella. Miestä on turha kuvitellakaan saavansa, heille tulee aina se vaivautunut "ihan kun miestä lykkis"'fiilis ja suhde tyssää alkuunsa. Ei auta vaikka peittäisin jalat, kun ne on kerran nähnyt, ei mielikuvaa saa päästään. Kenkäni teen itse yhdistämällä kolmet sirot normaalit kengät.
Nyt olen löytänyt Bulgariasta lääkärin joka suostuu typistämään jalkani. Se on viimeinen toivoni saada normaalit jalat.
Nimimerkillä: leveälestinen 41
Ps: pinnallisuus on rumaa. Jokaisen on saatava olla sellainen millaisena syntyi ja kokea olevansa sellaisenaan kaunis ja naisellinen.