Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kallista??? Lukekaa!!!!!!

Vierailija
08.02.2006 |

pyysimme tarjousta yhdesta kalustefirmasta.

tarjoukseen sisältyi seuraavat tavarat:

- keittiön kaapit +koneet (rosteria kaikki), kaapinovet kiiltävää valkoista ja rungot pähkinää

- khh, sinne kaikki kaapit ja pesukone (electroluxin paras kone)

- tuulikaappiin sellainen kaapisto, jonka päällä voi istua (tiedättekö mitä tarkoitan?)

- eteiseen lasiovinen liukuovikaapisto (päälle halogeenit)

- 2 makkariin tavalliset kaapit ihan perusvalkoisella maalatulla ovella

- vanhempien makkariin liukuovikaapisto, ovet peiliä

ja kaikki tulisi maksamaan n. 15 000e

Onko se teidän mielestä kallista?

Mielestäni ei, mutta miehen mielestä on...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa kivalta. Me remontoitiin just kaikki huoneet ja wc, keittiö odottaa sitä että lähdetään kesällä etelään, niin silloin urakoitsija tekee sitten sen. Kaikki muu tehtiin itse. Meillä meni sinne vessaan jo yli 10000e, siksi ehkä tuntuu " halvalta" , vessa kun revittiin auki kokonaan ja kokonaan uusiks, kaikki. Laminaatit huoneisiin, panelit kattoon, eteinen ja olkkari molemmissa halogeenit upotettuna kattopaneeliin. Hui ku nyt rupee miettii paljon mennyt ja " suurin" edessä vielä ku keitiökin revitään kokonaan auki, kaakelit, tasot, kaapit KAIKKI vaihtoon. Remontti on kivaa. Otatteko muuten lainaa?

Vierailija
2/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tartte täällä kysellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kyse vain sinun päähänpistosta että jotain uuutta pitää saada. Sitä paitsi rakentaminenhan on aina kallista, kun olette jo sen askeleen ottaneet niin eikö samalla kannata laittaa juuri sellaiset kalusteet mitkä haluaa. 2

Vierailija
4/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyse olikin nyt siitä että onko se muiden mielestä kallis ku mieheni mielestä on. Ja mun mielestä ei...

-ap-

Vierailija
5/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hankkimassa myös uuteen kotiini kaikki kalusteet, eikä viistoista tonnia koneineen ole mitään. Jos kakkonen ostais sillä rahalla jotain muuta, niin mitäs keittiössä, khh:ssa ym olis kalusteina? Entä koneet?

Kannattaa tietenki ennen lopullista päätöstä kysyä useilta (ainakin parilta kolmelta) firmoillta tarjous, sittenhän pääset lopulliseen tulokseen mitä mikäkin maksaa.

Ja jostainhan voi alkaa tinkiä, halvemmat koneet, halvemmat tasot jne. Sillähän hintaa saa ainakin alemmas, mutta mitä haluat, se sinun pitää itse päättää...

Nimim. talonrakentaja

Vierailija
6/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tyytyä johonkin mistä ei tykkää, vaikka saisikin vähän halvemmalla.

Me saadaan noi kodinkoneet sieltä firmasta -45%...joten mielestäni on aika hyvin!

-ap-

Vierailija
7/7 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaapistojen rungot siis oikeasti puuta, vaan pähkinäsävyllä sävytettyä levyä. Jos on umpi puuta toi on halpa.