Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin osto- ja myyntikielto?

08.02.2006 |

Mitä mieltä olet?

Itse en missään tapauksessa kannata seksibisnestä, mutta olen myös varma siitä, että jos johonkin niin siihen eivät lait pure.

Asia tuli esiin tämän päivän Kalevassa, jossa kansanedustaja Päivi Räsänen käytti kutakuinkin näitä sanoja:

- Olen kuullut, että moni prostituoitu lopettaisi jos seksikauppa muuttuisi laittomaksi. Samoin varmasti moni lainkuuliainen perheenisä jättäisi seksinsä ostamatta, jos se olisi lainvastaista.

Luuleekohan hän ihan tosissaan voivansa lopettaa maailman vanhimman ammatin kieltämällä sen lailla?

Tämä on kyllä huvittavaa =))

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan alkuperäiskansoista, niitä on jokaisessa muta-kylässä. Prostituutioita ei.

Nainen ei ole lelu tai tavara jota voisi ostaa. Sellaisessa tyossä liikkuu niin paljon muutakin rikollisuutta.

Parasta on kieltää.

Vierailija
2/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikäli prostituutio kriminalisoidaan, se painuu ns. maan alle ja kietoutuu entistä enemmän muuhun rikollisuuteen. Naisen asema siis huononee siinä entisestäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roselle:

mikäli prostituutio kriminalisoidaan, se painuu ns. maan alle ja kietoutuu entistä enemmän muuhun rikollisuuteen. Naisen asema siis huononee siinä entisestäänkin.

Mutta kun se on jo kietoutunut muuhun rikollisuuteen.

Pitäisiko se laillistaa sen takia että se ei kietoutuisi muuhun rikollisuuteen?

Siihen liittyy jo huumeiden käytto ja kaikki sen mukana oleva.

Vierailija
4/4 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

prostituutio on nyt ihan laillista, yksintyöskentelynä sisätiloissa. Bordellit eivät ole (parittaminen) eikä kadulla myyminen.

Itse en ole varma mitä ajattelen, haluaisin kuulla vähän lisää esim. Ruotsin tilanteesta: miten on vaikuttanut. Ainakin kuulemma vähentänyt Ruotsin asemaa ihmiskaupan läpikulkumaa - Suomi on nyt keskeinen läpikulkumaa (itärajan takia)