Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäisikö joku onko Raision Myllyssä minkälaista äitiysvaatevalikoimaa?

08.02.2006 |

Olen tulossa täältä vähän kauempaa ja mietin menisinkö Turun keskustaan vai Myllyyn. Onko Myllyn esim. Lindexissä äitiysvaatemallisto? Täällä paikallisessa Lindexissä ei sitä ole, eikä oikein muissakaan kaupoissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myllyssä on mun mielestä ihan hyvä valikoima äitiysvaatteita,sieltä olen itse ostanut.sekä h&m että lindex ainakin niitä myy.mun tietääkseni kaupungin lindexissä ei ole ollenkaan äitiysvaatteita.ainakaan ei ollu vuosi sitte ku niitä sieltä kyselin.suosittelen kyllä myllyä,sieltä voi muistakin vaatekaupoista kyllä niitä löytyä.

Vierailija
2/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen käynyt Myllyssä ostamassa äippävaatteita kun tässä meidän tuppukylässä niitä ei myy kuin lastentarvike ja sekin sikahinnoin.. Lindexillä on hyvä valikoima, samoin H&M:llä. KappAhlissakin on jotain, mutta ei kovin paljoa.

Keskustaan jos menet niin ainakin H&M:llä on sielläkin äitiysvaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun keskustan Lindexissä äitiysvaatteita ei ole tosiaan lainkaan, paitsi sukkahousuja. Kävin juuri katsomassa. Mutta Myllyn liikkeessä on aika hyvä valikoima, ja lisäksi just H&M:ssä ja KappAhlissa (muutamia farkkuja).

Iskun ja StockmannAuton " välissä" , siinä Turun ja Raision rajamailla on OzBaby, josta saa erilaisten lastentarvikkeiden lisäksi myös äitiysvaatteita. Mielestäni kivannäköisiä ja laadukkaita, mutta vähän kalliimpia kuin em. liikkeiden vaatteet.

Vierailija
4/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
5/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllyssä tosiaan on paljon äitiys vaatteita (H&M. Lindex,Kapphall) sekä vielä liike united colors of benetton? josta ostin yhden ihana pinkin äitiyspaidan:) siellä kannattaa myös käydä katsomassa..

Vierailija
6/6 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MikäsMikäs tuo tuollainen liike onkaan.Turun suunnalla asutaan mutta enpä vaan olekaan ollut tietoinen tuollaisesta liikkeestä.

Pitääkin käydä tutustumassa =O)