Tietäisikö joku onko Raision Myllyssä minkälaista äitiysvaatevalikoimaa?
Olen tulossa täältä vähän kauempaa ja mietin menisinkö Turun keskustaan vai Myllyyn. Onko Myllyn esim. Lindexissä äitiysvaatemallisto? Täällä paikallisessa Lindexissä ei sitä ole, eikä oikein muissakaan kaupoissa.
Kommentit (6)
Itsekin olen käynyt Myllyssä ostamassa äippävaatteita kun tässä meidän tuppukylässä niitä ei myy kuin lastentarvike ja sekin sikahinnoin.. Lindexillä on hyvä valikoima, samoin H&M:llä. KappAhlissakin on jotain, mutta ei kovin paljoa.
Keskustaan jos menet niin ainakin H&M:llä on sielläkin äitiysvaatteita.
Turun keskustan Lindexissä äitiysvaatteita ei ole tosiaan lainkaan, paitsi sukkahousuja. Kävin juuri katsomassa. Mutta Myllyn liikkeessä on aika hyvä valikoima, ja lisäksi just H&M:ssä ja KappAhlissa (muutamia farkkuja).
Iskun ja StockmannAuton " välissä" , siinä Turun ja Raision rajamailla on OzBaby, josta saa erilaisten lastentarvikkeiden lisäksi myös äitiysvaatteita. Mielestäni kivannäköisiä ja laadukkaita, mutta vähän kalliimpia kuin em. liikkeiden vaatteet.
Myllyssä tosiaan on paljon äitiys vaatteita (H&M. Lindex,Kapphall) sekä vielä liike united colors of benetton? josta ostin yhden ihana pinkin äitiyspaidan:) siellä kannattaa myös käydä katsomassa..
MikäsMikäs tuo tuollainen liike onkaan.Turun suunnalla asutaan mutta enpä vaan olekaan ollut tietoinen tuollaisesta liikkeestä.
Pitääkin käydä tutustumassa =O)
myllyssä on mun mielestä ihan hyvä valikoima äitiysvaatteita,sieltä olen itse ostanut.sekä h&m että lindex ainakin niitä myy.mun tietääkseni kaupungin lindexissä ei ole ollenkaan äitiysvaatteita.ainakaan ei ollu vuosi sitte ku niitä sieltä kyselin.suosittelen kyllä myllyä,sieltä voi muistakin vaatekaupoista kyllä niitä löytyä.