Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*¨*HEINÄmassut keskellä viikkoa*¨*

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä linkki alkuviikon pinoon: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6380464&p=1&tmode=1&smode…

Tänään riittää touhua, kun kohta alkaakerho ja sitten mennään mammojen kans kahvittelemaan erään äidin luo. Illalla sitten alkaa taas vähän pidemmällä joulutauolla ollut käsityöpajani, jossa pitäs viihtyä klo 18-21... Huh, huh. Eilen olikin niiiiiin kamalan tylsä päivä, kun mies oli toista päivää uusissa töissään nokialla ja koko päivän vaan vilkuilin kelloa että millonkahan tulee... Maanantaina jo siivosin ja pyyhin pölyjä ja viikkailin ja lajittelin sekä pesin pyykkiä ja mitähän vielä... Mies kun on ollut tosi pitkään työttömänä kotona niin tuntuu vähän yksinäiseltä nyt täällä :)

Niinaemo rv 18+2

Vierailija
2/18 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu hyvää, taaskaan.. Olen niiiiin kyllästynyt ja masentunut kun koskaan en ole vielä tästä raskaudesta voinut nauttia..

Eilen kävin neuvolassa ylimääräisessä lääkärissä ensi viikon matkan takia ja kappas kummaa. Kohdunkaula lyhentynyt 1,5 ja pehmennyt.. :( Nyt pitäis viedä pisunäyte labraan ja saada aika äitipolille mahd pian et katsovat et saanko lähteä Egyptiin ja et mitä aletaan tekeen..

Mies tietenkin reissussa ja poika kotona joten mites lepäät ja estätä supistuksia kun elämää on kuitenkin kotona jatkettava. Tehtävä ruokaa ym.. HMPF!

Käyn juomassa uuden kupillisen kahvia ja palaan linjoille takaisin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni: Voi että mikä tilanne, toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin ja pääsette sinne reissuun. Tiedän tasan miltä tuntuu kun ei voi nauttia raskaudesta :(

Tervetuloa uusille, jos haluatte niin käykää kertomassa tietonne tuonne heinäsirkkojen esittelypinoon :)

Vierailija
4/18 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni: Voi harmi! Toivottavasti pääset vielä lähtemään odottamallesi matkalle!

Niinaemo: Tsemppiä ja onnea miehellesi töihinpääsystä!

Nöftis: Ei mullakaan ole " mitään" masua, mitä nyt nuo suuret kerrokset muutenkin ;) Sf-mitta tosin oli viime viikolla 18, mutta noita kerroksiakin tietty on, joten suurentaa tuota mittaa jonkin verran. Mutta kohtu oli jossain mahan korkeudella, ehkä aavistuksen yli. Ja sen huomaa, kun on syönyt masun täyteen, niin tuntuu tuossa ylämahassa! Että kyllä se kaveri siellä kasvaa..Vaatteita en ole joutunut ostamaan uusia ja tuskin ostankaan..Toiset imetysliivit voisi ostaa, jos nuo entiset vielä mahtuisi päälle. Eri asia on mistä ne löydän ;)

Aamulla oli hirveä keli! Liukasta ja kamala tuuli, yöllä oli satanut luntakin tai enemmänkin tuiskuttanut paikkapaikoin! En jaksanut aamulla nousta linkkiin, joten tulin omalla autolla. Myöhästyin 15 min. tunnilta, kun matkaan meni puoli tuntia normaalia kauemmin!

Kohta lähtee noottia taas atk-tukeen näistä koneiden suojaustasoista! Jouduin muuttamaan salasanani tänne (kun niissä on ne vaihtoajat) ja nyt tämä ei suostu avaamaan sähköpostista enää mitään liitteitä! Menee hermot! Ei voi avata mitään eikä näin ollen tulostaakaan! Mä en ymmärrä miksi ne pitää laittaa niin, ettei opettajiltakaan tulleita voi avata *grr*..

Kohta voisi lähteä syömään ja sitten jatkaisi taas hommia..

~suviande ja öttiäinen 19+5~

Vierailija
5/18 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni: Kovasti tsemppiä!

Oma napa: Eipä juuri uutta, just sain hoidettua äitini kattomaan lapsia ensi viikon rakenneultran ajaksi, jotta saamme mieheni kanssa mennä yhdessä! Se on juuri ystävänpäivänä!!!

Liikkeitä tunnen harvakseltaan mutta kuitenkin jonkun töytäisyn joka päivä.

Tänään oli sitten kouluun ilmoittautumispäivä meidän esikoisen osalta.. IIk, tuntuu hurjalta, että mun pikku poju menee syksyllä kouluun..

Nyt lepäilemään!

maryanne + kolmonen 18+2

Vierailija
6/18 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviandelle piti tulla kommentoimaan, että joo kyllä mullakin niitä kerroksia löytyy ;). Mulla on noin 10kg ylimääräistä, jotka sain aikaan ihan vaan syömällä kahden edestä ekaa muksua odottaessa. Nyt pitää yrittää olla tiukkana ettei painoa tuu kovin paljoa. Tähän mennessä on tullu vaan vajaa kilo. Totta nää läsät sit vaikuttaa siihen, että masua ei näy :)... odotellaan...

-Nöftis-

Vierailija
7/18 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio on ollut ainakin tänään erittäin miinusmerkkinen ;)

Ei ole oikein päässyt taas vauhtiin..Kohta vaihdan taas ryhmää ja luokkaa, kun suoritan sitä yhtä ensi talven kurssia tässä kaiken muun ohella :) Saisi joskus tän koulunkin sitten käytyä..

Vauva taas jumppailee ja mulla on taas nälkä, vaikka äskenhän vasta kävin syömässä. Ei tosin tullut paljon syötyä, kun ei tuo silli oikein mene alas - ruokana oli janssoninkiusausta - *yök*..No, viiden jälkeen pääsee sitten kotiin. Tänään kerkeääkin aikaisemmin hoitamaan eläimet, kuin yleensä :) Tahtoo aina tulla lorvikatarri iltaisin, kun kotiutuu *heh*..

Kaipa sitä pitäisi raahautua tuonne viestinnän tunnille ;)

Vierailija
8/18 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

Tänään on ollut mulla hyvä päivä, kyllä tuo valoisuus pihalla vaikuttaa kummasti, saa jotain tehtyä töissäkin! Tai sitten se on vaan se energinen keskiraskaus, josta ei kyllä iltaisin kotona oo mitään vilaustakaan...

Jenni: Toivottavasti pääset matkalle ja saisit levähtää! Olisko sulla ketään jota pyytää avuksi lasta hoitamaan illalla? Ei muuta kuin kavereita vaan vaivaamaan! Sitä vartenhan ne ystävät on.

Mulla on kiristellyt mahaa tuosta oik. mahan sivusta. En tiedä miksi, liekö sitten nahka venymässä tai oonkohan syönyt liikaa? Päivällä tuli syötyä iso pihvi, hyvää oli! :P Mä oon yrittänyt nyt siirtyä sokerittomiin karkkeihin ja suklaaseen, ettei tuo paino pääsis nousemaan taas. Mutta sitten kyllä pitäis vielä pienentää annoksia varmaan alle puoleen, oon syönyt ihan hirveesti... Ja voimariini on niin hyvää leivällä ;) Heikko mikä heikko.

Huomenna meen ostoksille kaverin kanssa, pitäis löytää liivejä kun entiset on kaikki pieniä ja puristaa, heh näitä rintoja tulee kyllä sitten ikävä kun imetys loppuu aikoinaan ;) Ja ehkä mammahousut voisi katsoa, jotkut mustat siistit. Ainut ongelma vaan ettei oo rahnaa :# On se kumma mihin se menee, kun ei paljon ees käy missään muualla kuin ruokakaupassa! :# Kyllä sitä jo 3 henkinen perhe syö aika paljon ja vaipathan maksaa myös... Mitenkähän sitä sitten on varaa kun pitää tuilla ostella kahden lapsen vaipat? Pitää sitten vaan tinkiä muista jutuista kai, vaikka eipä niitä muita juttuja nyt oikein paljon oo...

Äh, taas hirvee pissihätä, ei muuta kuin vessaan, TAAS... raskauden iloja...

Voikaa paksusti! :)

T:Moonagirl

Vierailija
9/18 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaa vielä yksi päivä ja sitten olisi neuvola, johon olisi tarkoitus mennä koko perhe. Jännittää niin vietävästi, kun ei noita liikkeitä tällä viikolla ole tuntunut kuin harvakseltaan, mutta tuntuu kuitenkin. Täytyy vaan ajatella, että se etinen istukka sen tekee.

Mulla on vieläkin nenä tukossa, vaikka sain viime viikolla sen antibioottikuurin tuohon poskiontelotulehdukseen. Vieläkin kuitenkin tuntuu, että posket ovat täynnä tavaraa. Kurjaa, mut eiköhän tämä tästä.

Meilläkin hirvistellään samaa kuin jollakin muullakin kirjoittajalla (anteeksi, kun nimimerkkisi unohtui) eli meidän esikoinen aloittaa myös syksyllä koulun. Vaikka olen itse opettaja, niin silti asia koskettaa kuin ketä tahansa vanhempaa, kun kyse on omasta kullanmurusta. Uskomatonta, miten lapset kasvavatkin niin vauhdilla. Ehkä sitä osaa jo tältä kolmannelta nauttia vauva-ajasta (ja varsinkin, kun tuo ikäero kahteen edelliseen on viitisen vuotta!).

Joku puhui tuosta päivän pitenemisestä ja sen vaikutuksesta mielialaan ja jaksamiseen. Kyllä se vaan kummasti piristää eikä väsytä enää niin paljoa. Ja kohta on hiihtolomat!!

Kommenttia miesten työnteosta. Meillä mies kolmivuorotyössä, joten aina iltavuorossa menee viisi päivää, ettei nähdä ollenkaan. On se aina pitkä viikko, kun yksin pitää hoitaa kaikki asiat lasten kanssa. Ihanaa olisi, jos kummallakin olisi päivätyö. Olisi moni asia niin paljon helpompaa. Mutta, pitänee olla onnellinen, että edes tuolla miehellä on vaikituinen työ. Minä kun saanen sitä virkaa odotella....

Vaan eipä surra, nauttitaan kasvavista ja kasvuun alkavista vatsoistamme ja olkaamme onnelisia siitä, mitä sisällämme kasvaa :)

Ja onnea Egyptiin lähtijälle ja toivotaan kaiken olevan hyvin!

Carelia ja Tiitiäinen

Vierailija
10/18 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksikin kiitos sille joka vinkkasi Novitan sivuista (sori en muista nimeä!), menen ehdottomasti tutustumaan niihin.

2Jenni2 toivottavasti kaikki on hyvin ja pääset lähtemään Egyptiin, on meinaan tosi mielenkiintoinen paikka! Osta apteekista sitä antiseptistä geeliä mukaan (näppärä pikku putilo, meillä meni viikossa 2), auttaa hygienian hoitamisessa paljon. Me vältettiin lähes täysin vatsanpurut syömällä vain kuumennettua ruokaa, suosittelen kovasti katsomaan mitä laittaa suuhun. Ja sitten tietysti paaaaljon vettä (pullotettua!). Siinä hyvä pohja ja eikun nauttimaan!!!

(.) masu kasvaa ja vaavin potkut tuntuvat jo tuolla navan alla. Oikein ihanaa. Pientä murhetta tuo nyt nukkumaan meno, joka ei meinaa onnistua. Väsyttää kyllä, mutta uni ei tule. Usein on ns. levottomat jalat ja jalkoja ja käsiä kutittaa. Sitten hermostun kun en saa unta ja sitten se ei ainakaan tule... Onko muita unettomia?

bisous rv 18+2

Vierailija
11/18 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin kotona, tiskikone pyörimässä, pöydät pyyhitty ja eläimet hoidettu..Siis aikaa istahtaa koneelle ja tehdä " tehtäviä" ..mutta sitä ennen nämä " tärkeemmät" ;D

Ihanaa, joku oli lämmittänyt täällä ja ei tarvinnut kuin laittaa lisää puuta hellaan. Kissat nauttii ja makoilevat tuossa sohvalla, tyttö leikki lattialla ja alkaa kohta maalaamaan vesiväreillä.

Laitetaanpas hiukka galluppia:

jos saanen kysellä teiltä ei-kestoilijat, minkä vaippamerkin olette hyväksi havainneet ja onko eroja iän karttuessa? Meillä oli tytöllä käytössä silloin joskus muumit, liberot ja pampersit. Jokaisessa oli omat hyvät puolensa, mutta ehkä eniten olin tyytyväinen noihin liberoihin *en nyt aio mainostaa!*, kun ne oli suht pehmeitä eikä juurikaan valskannut. Muumitkin oli alussa hyviä (ja halvempia), mutta sitten sain parit hajoamaan käsiin (kuivatkin) ja silloin jäi meillä niiden käyttö. Arvatkaa mitä sotku sieltä vaipan sisältä tuli lattialla!! En tiedä oliko se erä sekundaa mitä ostin nimeltä mainitsemattomasta kyläkaupasta halvalla.. Oletteko ostaneet pirkan vaippoja? Millaisia ne on käytössä, kun ovat sen verran halvempia? mitäs niitä muita on..

Taas väsyttää! Mä en pääse tästä ollenkaan yli ;) Muuten kyllä olo on aika normaali. Ehkä voisin jo sanoa pahoinvoinnin olevan taas kerran taakse jäänyttä aikaa *koputtaa puuta*. Silloin tällöin tulee vielä noita liitoskipuja, mutta onneksi nekin on kaikonneet ainakin suurimmaksi osaksi! Ehkä se " hehkeä" keskiraskaus olisi nyt sitten vihdoin meneillään ;) ? Kohta saakin sitten ährätä ison mahan kanssa, kun itsestä olo tuntuu kuin olisi norsu posliinikaupassa *heh*..Siltä ainakin viimeksi tuntui viimeisen kuukauden ajan ;) Toivottavasti harjoitussuppareitakaan ei tulisi kovin paljoa ettei paikat alkaisi aukeamaan ja saisi käydä koulun rauhassa loppuun tältä keväältä..Sitten kun pääsee ohi noista pikkusiskon yo-juhlista, niin kaikki on hyvin ja voikin odotella vauvan syntymistä..Sitä nimeä pitäisi alkaa miettimään siihen neuvolan/synnärin lappuun..Siinäpä onkin mietittävää!

No, joo..Tulipa taas kirjoitettua..Ehkä mä nyt alkaisin ihan oikeasti tekemään niitä koulujuttuja..

Vierailija
12/18 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä mennyt sängynpohjalla maaten,eipä juuri ole ollut aihetta ylös nousta kun samantien iskee supistukset.

Nyt Salkkareita katselen ja kesästä haaveilen. Kunhan vain pysyis asukki masussa siihen asti..

Meillä jo nimet mietittynä sekä tytölle ja pojalle, ei mitään yleisiä nimiä,mutta selkeitä suomalaiseen suuhun sopivia,kuten esikoisenkin nimi.

No nyt meni esikoiselta hermot muumipelin häviöstä,joten täytynee mennä..

pupu ja ötis 18+6

Vierailija
13/18 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi äiti näillä palstoilla ja oli pakko rekisteröityä kun näin että kirjoitit pehmentyneestä kohdun suusta,mulla on rv 19+3 menossa ja mulla on myös kohdun suu mehmentynyt ja mulla on rakenne ultraan aika viikolla 8 eli vajaan kahden viikon päästä.

Neuvolassahan ei osata sanoa asiaan yhtään mitään muutakun lääkäri katsoo sitten...

Tää on mulla 4:s raskaus ja ensimmäinen jonka aikana on käynyt näin,muut on kaikki käynnistetty kun ei oo ittekseen lähtenyt tulemaan ja ovat olleet niin suuria.

Onko sinulle annettu jotain tietoa? Paljonko sinulla on rv nyt?Muutkin jos tiedätte jotain mistä vois lukea tuosta aikaisesta kohdunsuun pehmenemisestä niin olisin kiitollinen...onko tässä nyt vaarana että tämä tulee liian aikaisin ulos,pitäiskö hiljentää tahtia vai mitä?

Vierailija
14/18 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän sain sen lähetteen äitipolille, kun seksin jälkeen tulee aina verta. Tai lääkäri sanoi, että saan ja tekevät rakenneultrankin. Minä se sitten peruin onnellisena yksityisen ultran ja hehkutin sitä täälläkin.

No, äitipolilta tuli viestiä, että pissanäyte ja papa-koe otetaan vaan, eikä mitään aikaa sinne. Sitten vasta tutkimuksiin ja ultraan jos verta tulee muulloinkin kuin seksin jälkeen. Ehdin jo miehellekin hehkuttaa, että säästetään se yksityisen ultraraha. No, yritin taas varata aikaa yksityiseltä, mutta enpä enää saanut. Sain sit onneksi toiselta yksityiseltä ajan ja melkein samalla hinnalla, mut meinas jo surku tulla, että ei ehditä ollenkaan rakenneultraan. Aikaahan tässä ei enää ole paljoa rakenneultran tekoon, kun sitä tehdään johonkin rv 22 asti ja huomenna jo 20+0 (vau). Sain kuitenkin siis ensi viikon torstaille ajan. Edellinen aika olis ollut 14.2. niin kuin jollain muullakin tässä ketjussa, mutta tuo to on ihan yhtä hieno juttu.

Naurattaa tämä raskauden pissatarve. Olin linkassa matkalla labraan kun muistin, että just kävin vessassa ja siellä pitää antaa se pissanäyte. Suunnittelin jo veden juontia litratolkulla sitten siellä odotushuoneessa, kun siinä pohtiessa tuli niin kova pissahätä, että melkein meni housuun. Äkkiä se tulee nykyään ja ajatuksen voimallakin :)

Mulla on jo niin iso maha, että kukaan ei enää epäile mitään muuta. Maha on paljon isompi kuin esikoiselta. Hehkutin tuolla toisessa pinossa ostamiani mammahousuja: täältä Jyväskylästä sain neljät äitiyshousut yht 25e, normaalihinta yht. 245 e :) Oon kyllä superhappy noista löydöistä. Ihan äitiysvaateliikkeen alerekistä, 5-10 e /kpl. Oli vaan pienet koot jäljellä, isommat menneet jo ajat sitten. En kyllä normaaleissa housuissa edes uneksi mahtuvani kokoon 34 mut nämä oli niin reiluja " pieniä" kokoja, että hyvin mahtuivat kaikki.

Vielä omaa napaa sen verran, että NÄRÄSTYS on ihan kamala!! Esikoista odottaessa oli koko ajan, välissä ei ikinä ja nyt taas tätä odottaessa monta kertaa päivässä. Ostin jo Rennietä, ekassa raskaudessa en edes ymmärtänyt käyttää.

No mutta nyt nukkumaan. Jännää, tyttö 2v3kk nukkuu nyt elämänsä toista yötä ilman vaippaa ja kolmatta yötä oikeassa lasten sängyssä. Jännää, mulle... ;)

Hyvää yötä ja huomenta,

Liinaharja 19+6

Vierailija
15/18 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies tekee kolmivuorotyötä ja tällä viikolla yövuoro 22-06. En oikein osaa nukkua ilman, että mies on viekussa.

Meillä on täällä Pampersit käytössä. Suomessa tykkäsin kyllä Liberoistakin, mut täällä niitä ei myydä=( Nimi meillä on tytölle valmiina, mutta pojan nimi on vielä auki. Yhdessä päätettiin etunimi, mutta mies löysi niin valtavan ihanan tokanimen, että se jäi suoraan=) Tänään käytiin ostaa kevät hattua ja hanskaa pojalle, kun ilmat näyttää nyt lämpiävän. tänäänkin oli jo +6`C, vaan kovin harmaata ja sateista. Hiplailin ihania pikku potkareita, mut en osta vielä, kun ei tiedä kumpi tulee. Toivottavasti sit rv:llä22 ultrassa.

Vihdoinkin sain aikaseksi varata ajan kosmetologille! Mies osti synttärilahjaks lahjakortin ja kuukausia se on lötköttänyt laatikon pohjalla. nyt on sitten lauantaiksi kolmen tunnin totaali hemmottelu edessä AAH! Nyt kyllä alkaa sittenkin uni painaa silmää, joten hyvää yötä!

Vierailija
16/18 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä tulla tänne, vaikka maha jo sanoo että mamma pois koneelta ;) Vaipoista oli puhetta, meillä on ollut käytössä sekä Pampersit että Liberot. Pampersit ehkä pysyy kuivina pisimpään, mutta liberot ehkä on istuvampia. Pamperseista ihania on ne heh, kalleimmat violetit pakkaukset (vaippojen sivut joustaa), mutta eipä niitä oo tullut ostettua sen hinnan takia. Housuvaipoista Pampersit on musta ehdottomia. Liberoissa on niin paljon sitä kuminauharypytystä että ne painaa. Muumivaipoista oon kuullut että monille on tullut ihottumaa ja punoitusta, ei ole niitä koitettu.

Vierailija
17/18 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans kohdunsuulla pehmenemistä tapahtunut, mutta kohdunkaulaa ultralla (rakenneultran yhteydessä tsekattiin) vielä reilut 3 cm. Istukka on myös kohdunsuulla, joten uusinta ultraan meen äippäpolille sit kuunvaihteessa ja siihen saakka on lepo-käsky. Siis ei saa nostella raskaita, ei kävellä ylimääräisiä, shoppailukierrokset kielletty sekä pitkät automatkat ja seksi yms.. Normaalit arkirutiinit saa tehdä, mutta viikkosiivous pitää kuulema jo jättää muille.. (ei muuten onnistu kolmen alle kouluikäisen äidiltä!!)

Jotku kirjoittelivat haikeista tunnelmista kun esikoinen lähtee kouluun syksyllä..samat fiilarit täälläkin.. Taitaa tämä äiti olla aika kiinni noissa tenavissa =)

Mies tekee täälläkin kolmea vuoroa, viikko aamua,viikko iltaa ja viikko yötä.. Noi ilta ja yöviikot on kyllä aika rankkoja, varsinkin kun nukun äärettömän huonosti kun ei mies oo kotosalla...No ehkä tähän ajan kans oppii!! Lapsille tuo miehen iltaviikko on pahin, kun ei ennätä oikein mies touhuilemaan lasten kanssa mitään. Esikoinen juuri ja juuri aamupalalla ennättää nähdä ja vilaukselta eskarin jälkeen.

Vaippa G: Meillä käytetty pampersia ja nyt liberon housuvaipat käytössä. Ainoa syy miksi vaihfettiin liberoon, oli housuvaippojen pienempi koko. Tuo meidän kuopus on sellainen laiheliini, ettei meinaa nuo 7kg-> housuvaipat pysyä kunnolla vieläkään =) No toivottavasti kohta ei vaippoja enää tarvita!

Meillä jätettiin kuopukselta tänään tutti pois. Yllättävän helposti asettui nukkumaan =) Taisi tuo tutin käyttö " näin pitkään" olla kiinni äidistä eikä lapsesta... (äidin laiskuutta!!)

Oma (.) No se alkaa jo häviämään!!! Maha on kasvanut viimeaikoina vauhdilla ja vauva potkii jo kovasti. Varsinkin aamusta on kovin eläväinen, mutta illalla saattaa olla pitkiä aikoja ihan hiljaiseloakin. Turvotusta on alkanut tulla...pitäisi ehkä hieman tarkemmin katsella miten suolapitoista sitä suuhunsa työntää, mutta ei vain malta.. Painoa on alkanut tulemaan reiluun tahtiin kuten kaikissa edellisissäkin raskauksissa. Jännittää ihan mikä on viikkotahti, kun seuraavan kerran parin viikon päästä neuvolassa kiloja lasketaan..

Mutta eipäs nyt aleta sentään romaania kirjoittamaan...Mukavaa viikonloppua kaikille!! Meillä viikonloppu alkoi jo tänään, kun miehen yövuoroviikko loppuu näin torstaina =)

Hattara rv 19+4 ja lapset 99, 01, 04

Vierailija
18/18 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuviikkoa jo eletään

No niin, minä taas päätin raapustaa muutaman rivin tänne. Tänään 16 viikkoa täynnä ja pahointivointi melkein kokonaan loppunut, hyvä niin. Eilen kerroimme minun vanhemmille vauva-uutisen, ihan hyvillä mielin ottivat uutisen vastaan kolmannesta tulokkaasta. Mutta odotan kun muut sukulaiset saa tietää, niin millaisia kommentteja tulee, että taasko ja miten pärjäätte jne...välillä tosi raivostuttavaa, kun kuitenkin elämme omaa elämää ja itse lapset hoidan. Onko kenelläkään samanlaista tilannetta ollut??

Noista vaipoista, että itse olen käyttänyt paljon Liberoa ja nyt Pirkan housuvaippoja, mitkä ovat olleet tosi hyviä, yllätyin ja ovat edullisia, muita en ole oikein kokeillut.

jaahas, nyt pitää lähteä nukkumaan, hyviä öitä!

T:Tuula +natiainen rv 16 + 2001, 2003