Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*HAAVEILIJAT KESKELLÄ VIIKKOA*~*~*

08.02.2006 |

Laitoin uuden pinon, vaikka eilinen olikin niin lyhyt. Olin taas eilen kuuteen asti koulussa niin en päässyt ollenkaan tänne, kun olin ihan poikki illalla ja menin jo puoli kymmeneltä nukkumaan (mulle se on jo, koska en yleessä ikinä mene ennen yhtätoista nukkumaan).

Oon nyt täällä näin aikasin kun ois koulu alkanut kaheksalta, mutta sitten päätin tuossa kahvia juodessa jättää pois tuon kaheksalta alkavan kurssin (joka ois siis tänään alkanut), kun ois ihan hyvä selvitä edes näistä nykyisistä kursseista ja tenteistä. Huomenna oiskin yks tentti mihin en oo vielä kerennyt lukemaan oikeestaan yhtään, saa nähä miten menee :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD2626]...niin pois en lähde kulumallakaan. Ellei kone sitten taas hajoa... ;)

Kävin taas kattelemassa noita vanhempia pinoja, yritin saada niistä vähän enemmin selvää... Ja hitsi vie... Kauankos mie olin poissa? Viikon? Ja kokonaista [b]viisi[/b] uutta haaveilijaa! Upeeta! [b]Appelsiinie, Nipsuli, Aceituna, K@thy ja Wilburi[/b] tervetuloa kaikille myös miun puolesta! Appelsiinie, taisit olla laittanu esittelys tonne toiseen pinoon ennen kun mie putosin langoilta, kiva kun tulit tännekin pinoutumaan!

Meitähän alkaa olla täällä jo sen verran monta, että mie en kohta enää pysy kärryillä kuka on kuka... :/ Pahoittelen jo etukäteen jos alan sekoilemaan. Tai no, myöhästä se taitaa jo olla... Mies mutis eilen itekseen " mihinköhän siusta vois soittaa" ... Miuta vaan niin kauheesti laulatti, mut en oikein muistanu sanoja... ;)

Ai vitsi, näin kaupungissa niitä vauvoja, jotka synty, kun olin syksyllä lapsivuoteilla harjottelussa, ovat nyt siis n. 2kk ikäsiä... Voi että olis sulosia. Mie haluun oman! Taidetaan kaikki haluta... :)

Mikäs nyt on tilanne [b]Snow:lla ja Tanskulla[/b]?

Pitää kipasta kauppaan, mie tulee kohta kotiin ja koska mie oon niin hirvittävän hyvä vaimo, vaikka en ees oo, meinasin laittaa sille iltapalaa valmiiks... ;)

Tulkaa nyt kuitenkin muutkin kertomaan kuulumisianne, niin ei tarvii pelkästään omista asioista jauhaa...

Onpa kiva olla takasin!

-S-[/color]

Vierailija
22/25 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs luuraa Kiharapää? Tule esiin! ;)

Esittely on jo pinossa, on ilmeisesti ollu jo jonkin aikaa, mutta onkos täällä pinossa näkynykkään? Ois ihan kiva saada porukkaa lisää, varsinkin kun Kiharapää on niin erilaisessa tilanteessa kun myö muut... Sais vähän erilaista näkökulmaa taas.

*odottaa innolla kuulumisia*

-S-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi tällä palstalla, joten hei vaan kaikille.

Vauvakuume on alkanut vaivaamaan pahemman kerran. Mieskin alkaa vähitellen lämpenemään ajatukselle. Jos sitä kohta saisi sen viimeisen lämmittelyn tehtyä. Ei kenelläkään olisi antaa lainaksi pientä suloista kääröä, jos se auttaisi projektia eteenpäin ;)

Harrastuksina minulla on jumppa, sukellus ja kuntonyrkkeily ja sitten meillä on vauvakuumetta lieventämässä ihana koiruli.

Tuohon työkysymykseen, osakkeiden parissa puuhailen. No, mutta tässä nyt lyhyesti minusta, jatkossa kirjoittelen sitten lisää.

Vierailija
24/25 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD2626]Tervetuloa [b]Kirpsu[/b]! Mukava saada siut meidän porukkaan! :)

Ajattelin tuossa, että alankin ihan mielenkiinnosta nyt oikein kunnolla laskemaan tätä miun pitkään aikaan ensimmäistä luomukiertoa... Mulla kun on ilmeisesti sen PCO:n takia äärimmäisen pitkä ja epässännöllinen kierto... 3-6kk! Saa nähdä mitä tästä kehkeytyy. Jos on edelleen yhtä oitkä kun ennen pillereitten syönnin aloittamista, tiedän ainakin melko varmasti, etten todennäköisimmin tule raskaaksi ilman lääketieteen apua. :/ Mielenkiinnolla odottelen...

No, mie vetäydyn sohvalle telkkua kattomaan, hyvää yötä kaikille ja huomiseen!

-S-[/color]

Vierailija
25/25 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun päivä menikin taas vauhdilla..töissä olin 12-18 ja sen jälkeen vähän salilla hillumassa. Miä oon siis työmarkkinatuella harjottelemassa semmosessa museon tapasessa paikassa.. Nyt hain yrittäjyys kurssille ja perjantaina meen haastatteluun. Ammattikin löytyy olen parturi- kampaaja. Eipä ihmeitä, oon taas aika myöhään liikkeellä kun kotiin tullessa telkkari vei voiton.

Noita teijän juttuja tuossa lueskelin, miä haluisin kans olla varmaan pari vuotta kotona vaavin syntymän jälkeen, ainaski sen ensimmäisen kanssa. Voi kun pääsis jo jänskäämään...(huokaus) Mies puhu että sitten syksyllä, mutta mistä sitä voi tietää että haluuko se sillonkaan...:(

No mutta Hyvää illanjatkoa kaikille!!