*~*~*HAAVEILIJAT KESKELLÄ VIIKKOA*~*~*
Laitoin uuden pinon, vaikka eilinen olikin niin lyhyt. Olin taas eilen kuuteen asti koulussa niin en päässyt ollenkaan tänne, kun olin ihan poikki illalla ja menin jo puoli kymmeneltä nukkumaan (mulle se on jo, koska en yleessä ikinä mene ennen yhtätoista nukkumaan).
Oon nyt täällä näin aikasin kun ois koulu alkanut kaheksalta, mutta sitten päätin tuossa kahvia juodessa jättää pois tuon kaheksalta alkavan kurssin (joka ois siis tänään alkanut), kun ois ihan hyvä selvitä edes näistä nykyisistä kursseista ja tenteistä. Huomenna oiskin yks tentti mihin en oo vielä kerennyt lukemaan oikeestaan yhtään, saa nähä miten menee :(
Kommentit (25)
Odottelin että ketähän tuon pinon kerkeää pystyy laittamaan ;) Eilinen pino oli aika hiljainen taisi olla aika kiireistä sakkia. Menen laittamaan neidin päiväkoti kuntoon ja anopille kahville itse =)
Snow: Kurkkaistko eilisen pinon, laitoin sulle muutaman kyssärin sinne jos viitsisit vastata ?
Nyt vain odottamaan siskon kuulumisia jos täti ei kurvais paikalle ja oma (.) ei meinaa pysyä kooossa kun meinaan hyppiä housuistani tässä jännityksessä, maltaa odotella viikon loppuun, toivon mukaan...
Palailen taas päivemmällä kun olen asioita käynyt hoitelemassa, toivottavasti muutkin on silloin kerenneet paikalle, hu-huuuuuu ;-o
mulla jäi eilen kirjoittelut väliin, aina sitä jotain kiirettä muka on ja sitten illalla on ihan taju kankaalla..
meillä saatiin eilen sopu aikaiseksi, enkä ollut minä joka sovun teon aloitti eli sain pidettyä sinnillä vaan sitä mykkäkoulua:) ja nyt on taas niin auvoista:) kummasti sitten illalla muutaman kerran taas mulla lipsahti niitä " no entäs jos tehtäis se vauva...." juttuja. mies vaan silittelee ja sanoo että no eiköhän se tässä jossain vaiheessa aleta tekemään... ihanata ihanata (vaihteeksi taas;)).
oli vissiin käyty keskustelua siitä, kauanko vauvan kanssa kotona " pitäisi" olla.. ite oon kyllä ajatellu, että olisi ihanaa olla varmaan ainakin pari vuotta, mutta kyllä mä toisaalta pidän työtä ja " kodin ulkopuolista elämää" tärkeänä myös.. mutta sitten taas kun onhan ne ihan korvaamattomia ne kotiajat. ja sittenhän se tietysti vähän riippuu myös siitä, että aikooko/saako niitä lapsosia sitten jonkinlaisen sarjan, että jos parin vuoden välein uuden saa niin äkkiähän siinä sitten on 5-6 -vuotta kotona. kyllähän se vaan taitaa tuo talouskin jotain sanella... eikä se kyllä mun mielestä kuitenkaan sitä äitiyden hyvyyttä lisää taikka vähennä, teki niin tai näin.
huh huh, tulipas pitkät sepostukset. nyt taidan alkaa valmistautumaan töihin lähtöön. oikein mukavaa päivän jatkoa kaikille, viikonloppua kohti jo mennään..
Tulin pinoa nostamaan, kun meinaa tippua toiselle sivulle! Missäs kaikki haaveilijat on (töissä ja koulussa varmaankin)? Luin äsken vähän aikaa tenttiin ja rupes ihan mahottomasti nukuttamaan, niin tulin tänne vilkaisemaan, jos vaikka vähän piristyis!
Tansku:
Kiva, ettei tätiä oo näkynyt :) Koitahan jaksaa odotella vielä loppu viikkoon niin jos sitten saatas se varma tulos (=plussa)...
K@thy:
Mukavaa, että saitte sovittua ja mies tajus alottaa svoinnon teon :) Toivottavasti pian pääset aloittamaan yrityksen, kuullostaa melko lupaavalta!
Tulkaapas nyt muutkin pinoon, kun kerrankin oon tähän aikaan päivästä täällä :) Missäs snow on? Jokos Sonnai sai koneen kuntoon niin pääsee taas ahkerasti tänne meidän seuraan pinoutumaan?
Siis anteeksi kamalasti että en ole kerenny koneelle=(nyt ukkokin jo näytti selvällä suomen kielellä vihreää valoa!!Mutta se haluis kesä vaavin...hihi mutta mä sanoin sille että enhän mä voi kekseytystä tehä nyt jos oisin raskaana sen takia että sä haluisit kesä vauvan=)höpsö mikä höpsö,mutta sano vielä perään että ei me mitään keskeytystä tehä jos vauva on tullakseen=)
Tansku:en muistanu käydä enää illalla,kun olin taas vaaleanpunaisten pilvien yllä=)eli apteekista ostin acon 10 testin,niitä saa 1-2kpl paketeissa hinta täällä vantaalla/pääkaupunkiseudulla on n3,80¿-5¿.Sitten vielä pupuilusta,että sitähän voi tulla kuulema mihin aikaan tahansa raskaaksi mutta parhain hetki on ovis.Ei minulla ollut ovista kun poitsua rupesin odottamaan=)no mulla aamu pahoinvointi jatkuu mutta en saa edes haamua niin pitää varmaan vielä viikko odottaa=(...
Nyt minäkin lähen hoitelee asioita=)
Unohtu vielä sanoa että tätiä ei vieläkään näy=)siis kun mun viralliset kuukautiset olisi pitäny eilen alkaa....ja sillon 1.päivä oli tuhruttelua ja lppu??Äsken ajattelin että mulla on varmaan vaan vatsatautia tulossa mutta kun pahoinvointi loppu yhtäkkiä ja sit tuli sairas nälkä,tuntu kun oisin voinu syödä hevosen=)no nyt lähen äkkiä sinne kauppaan taas....ja ruuan laittoon.
Keskellä koulupäivää ryntäsin kotiin syömään ja lukeen, et mitenkäs täällä menee.. :) Kamala nälkä, kaapissa ei ollu muuta ku eineshamppari ja jouduin sen sit irvistellen syömään...yöks! :) Tänään on taas pitkä päivä tulossa, menee koululla varmaan jonnekki ilta seittemään..ei jaksais. Tätin ois pitänyt tulla jo tossa alkuviikosta, mut vielä ei oo näkyny. Mun kierrot on kyllä ollut taas niiin epäsäännöllisiä, joten siitä ei voi kyllä mitään päätellä, varmaan hanat aukee tänään illalla tai huomenna. Toivottavasti. :) Nyt on sen verta kiire, et muunlainen tilanne pistäs kaiken ihan sotkuun. Jännityksellä odotellaan... :) Nyt pitääki lähtä takas koululle, tuun katteleen illalla mitä teille kuuluu. :)
On tää mun nettiin pääsy hankalaa..puuh..nyt oon kirjaston koneella ja ottaa niiiin paljon päähän kun ei oo omaa nettiä/konetta :/
mutta,mitäs kaikkien päivään kuuluu?:) mulla oli huimat yksi tunti koulua.jotain diabetes luentoa en jaksanu enempää;)
niin siitähän mun piti sanoa,että kun snowflake puhuit että voi tulla raskaaksi vaikkei olis ovis,niin koulun penkiltä juuri tulleena voin kertoa, että kyllä siihen tarvitaan kypsynyt munasolu joka irtoaa yleensä kerran kuussa(joillain ehkä joskus kaksi)mutta se munasolu kyllä oottaa siitiötä kaverikseen siellä muutaman päivän..
Jotkuthan yrittää saadaa esim.tytön silleen, että pupuilevat ennen ovista koska poikasiittiöt uivat nopeammin kuin tyttöpuoliset ja näin poikasiittiöt ovat ehtineet kuolla ennenkuin ovis tulee ja hitaammat tyttösiitiöt pääsevät maaliin:)..ja toisin päin.
no mutta ettei nyt ihan luennoksi menis taidan poistua,kun seuraava surffaaja huohottaa jo niskaan..:/
hauskaa päivän jatkoo:)
Pitkästä aikaa tänne kerkesin ja kerrankin päivällä. Olen tässä ainakin pari päivää kotona kun poika on kipeänä. Meinasin viedä pojan hoitoon perjantaina, jos on kunnolla parantunut vaikka itsellä on vapaa päivä. Näyttää vähän siltä että vois siivouspäivän pitää... Näin päiväunien aikaan pääsee sentään kirjottelemaan, mutta kun poika on hereillä ei voi tehdä juuri mitään kun roikkuu koko ajan lahkeessa. Johtuu varmaan tuosta flussasta, pikku raukka. Mulla ja miehellä on myös pikku flunssaa mut ei paha, pojalle tulee korvatulehdus aina kun on kipeänä. Asiasta toiseen, onko kellään kokemuksia tai miekipiteitä asiaan... Kun ollaan miehen kanssa suorastaan väännetty kättä siitä missä järjestyksessä pitäis asiat tehdä siis vauva ja talo. Minä olen nyt opiskelemassa, valmistun 5/07 ja sitten kesällä ois tarkoitus rueta rakentamaan. Mutta entä se vauva? Ei kuulema voi samaan aikaan olla kahta niin suurta stressi tekiää! Mutta en haluais kauhean isoa ikä ero lapsille, poika on syntynyt 10/04. Ongelmallinen tilanne...
Kun tuo siivous urakka vain kasvaa tätä rataa kun ei kotona ole =(
Snow: Sen verran vielä että onkohan niitä esim.yliopiston apteekissa kun niitä apteekkeja on ympäri suomea, kun täällä turussa en ole nähnyt missään apteekissa, pitää varmaan otta puh.luettelo käteen ja alkaa soittelee kun olen muutenkin kaupunkiin illalla menossa siskoa moikkamaan =)
Minttuli : Jokainen varmasti tietää itselle sopivan järjestyksen vauva/talo, mutta siskoni on nyt aloittanut vauvan yrityksen kovan suostuttelun jälkeen (mies hannasi vastaan) ja heillä on tontin osto keväällä ja syksyllä sen mies on sanonut että alkaa rakentamaan kun silloin hänen omat työt ovat hiljaisemmalla mallilla että ehtii jopa omalle rakennukselle useammin. Ja uskon että varmasti kaikki menee hyvin vaikka useampi " homma" työn alla eli vauva ja talo, toisin sillä erolla että siskoni on ollut jo 7v työ elämässä ja siihen väliin on kiva tehdä lapset :)
Niin ja varmasti saat miehesikin tuohon suostuteltua, mutta uskon sen olevan myös sinulle rankkaa aikaa olla pienten lasten kanssa kotona jos miehesi aikoo rakentaa paljon taloa itse ettei palkkaa ulkopuolista työvoimaa, kuten siskoni mies tekee kaikki itse..... Mahtaako miehesi sen vuoksi epäillä että kaksi isoa projektia saman aikaisesti on rankkaa myös sinulle, jos sillä saisit vakuutettua miehesi?
Mutta kaikilla meillä on omat järjestykset, kuten minä olen aina laittanut lapset edelle ja sitten vasta työ, niitä kerkeän sittenkin tekemään kun lapset ovat isoja, lapset ovat pieniä vain kerran ;)
Nyt acon10:jä " metsästämään" ;)
Tansku
Olen ollut tässä taustoilla parisen päivää, eilen mies oli kotona päivällä niin en sitten viittinyt mitään kirjoitella, kun se hyppi siinä taustalla. Nyt mies töissä ja poika nukkuu:)
Kovin monella jo näyttää olevan puuhat käynnissä, vaikka me vaan haaveilijoita ollaan:) Minäkin tein tossa testin ma, puhdas nega tuli:( Vähän veti fiilikset alas, mutta toisaalta ehkä on hyvä, kun tuo ensimmäinenkin on niin pieni vielä.
Tänään oli sitten se hormoonikierukan laitto, oli tosi inhottavaa, mutta ei ollenkaan niin kamalaa kuin olin luullut. Mutta samalla meni vauvan hankinta 5vuodella eteen päin...
No ei takuulla! Miehen lämmittely on jo käynnissä ja heti kun se vain näyttää vihreetä valoa, niin tämä tyttö painelee kierukkaa poistamaan:)
Noista keskusteluista sen verran, että musta se on niin väärin, että jos äiti haluaa olla lapsensa/lasten kanssa kotona, niin ei voi olla koska raha ei ole tai jotkut muut tekivät painostavat töihin. Musta tuntuu, että suomessa koti äitejä katsotaan jotenkin, että he olisivat jotenkin työtä vieroksuvia tms...
Itse olen lasten alalla ja olisi niin tyhmää, laittaa oma lapsi hoitoon ja mennä itse vahtimaan toisten lapsia. Näin ikävä kyllä tulee varmasti kuitenkin tapahtumaan. Kun meilläkin olisi tarkoitus ja halua omaan kotiin (vuokralla nyt) ja perhe auto ja niitä ei yksin miehen palkalla hankita. Toisaalta, lapset ovat pieniä vähän aikaa ja talo&parempi auto meillä on aikaa hankkia koko loppu elämämme.
Ja kuka toisaalta sanoo, että lapsi olisi onnellisempi omassa kuin vuokra asunnossa? Tai autossa?
Itse olen päättänyt olla kotona ainakin tämän vuoden. En missään nimessä halua laittaa alle 1-vuotiasta hoitoon. Ovat ihan vauvoja vielä! Eikä kenellekkään vauvalle tee hyvää olla 10h päivässä 12:sta muun alle 1-vuotiaan kanssa. Tällä en tosiaankaan halua syyllistää äitejä, jotka joutuvat tekemään niin. Vain minun mielipide.
Nyt tarvitsen kupin kahvia:)
Pidän taas taukoa tossa tenttiin lukemisessa, tuntuu että se etenee niin hitaasti...varmasti kun vähän väli käyn täällä ja ajatukset ihan muualla niin joutuu moneen kertaan saman kohdan lukemaan...
Mies tulee varmaan tunnin päästä niin sitten en varmaan pääse heti tänne kirjottelemaan kun se kuitenkin istuu tuossa vieressä omalla koneellaan.
.kiia.:
Mukava, että pääsit kirjottelemaan vaikka varmasti on vaikeeta koululla kirjotella. Muistan, kun koitin itse joskus lukio aikana lukea näitä sivuja niin sekin oli jo vaikeeta kun en tietenkään halunnut että kukaan näkis missä sivuilla oikein olin.
minttuli81:
Kiva kuulla sinustakin :) Vaikee sanoo mitään tuohon rakennus/vauva kysymykseen... voihan olla että mies ajattelee myös sitä että ei itse pääsisi tuossa tilanteessa sitten ollenkaan nauttimaan vauvasta kun olisi itse koko ajan töissä tai rakentamassa ja lapset on kuitenkin vaan niin pienen hetken vauvoja, että mieheltäsi hujahtaisi koko vauva-aika ohi, mutta ymmärrän kyllä että kuume on kova :)
-appelsiinie-:
Oon samaa mieltä tuosta että on väärin jos joutuu pakosta (rahan takia) laittamaan lapset hoitoon, vaikka haluis itse hoitaa lapset kotona. Mutta eipä tämä asia taida olla rahallisesti missään muuallakaan maailmassa paremmalla tolalla, kotiäitejä varmaan arvostetaan ulkomailla enemmän, mutta ei niitä taideta rahallisesti tukea sen paremmin kuin suomessakaan. Luin itseasiassa jostain lehdestä tms. että EU/YK tai joku muu vastaava (en nyt muista tarkasti) on arvostellut suomea siitä kun täällä tuetaan äitejä niin paljon??!!! rahallisesti kotihoidosta, että se jotenkin estäisi naisia työskentelemästä kodin ulkopuolella...en kyllä ymmärrä tuota ajatusta ollenkaan....
Snow:
Sun oireet kyllä kuulostaa tosi lupaavilta, ehkä se lyhyt tuhruttelu oli sitä kiinnittymisvuotoa, jota voi tulla! Toivotaan että plussaisit pian! :)
No nyt pitää taas palata tenttimatskun pariin, huoh....
tansku-77:Varsinkin yo apteekista pitäs saada!Meijän apteekki nyt on tavis lähiö apteekki:=jos sieltäkin saa niin varmasti saa yo apteekistakinj:=Minä nyt kipitin hakemaan sen acon 10 testin ja tuijottelen kokoajan sitä=)en malttais odottaa viikonloppuun!!
tansem83:juu niin kuulostaa ja vaikuttaa oireet siltä.Mutta jos se ei olekkaan sitä niin mulla täytyy olla joku hormooni häiriö=)mutta nyt keskityt vähän siihen tenttiin että pääset läpi=)antaa kahvi kupin ja koulukirjat=)
Mie en oo yhtään kärryillä siitä mitä täällä on viime päivinä jutusteltu... Uusia on tainnu tulla vaikka kuinka, vaiko? Piinaileeko Tansku edelleen? Mitenkä Snow? Käsi sydämmellä, mie kyllä luin nuo vanhat pinot, mutta tiiättekö, mie en tajunnu niistä mitään... Tai äh... Tajusin, mutta mie en muista enää lukemaani, en vaikka kuinka yritän pahoittelen... :) ADHD vissiin, tai jotain...
No, mie nyt kuitenkin oon täällä taas ja elämäni voimissa oonkin, vaikka tuo muisti näköjään pätkiikin. Koneessa onki akussa vika, mutta tää näköjään toimii, kun ottaa akun kokonaan irti ja laittaa verkkovirtaan... Eipä tullu mieleen kokeilla sillon viikko sitten kun kone pimeni?!? Nyt pitäis vaan saada aikaseks ostaa uus akku... Tietääkö kukaan paljon ne maksaa?
Sen verran muistan, että ootte puhunu siitä, kuinka kauan lapsen kanssa " tulis" olla kotona. Miunkaan mielestä hyvän äidin mitta ei oo se, kuinka kauan lapsen kanssa on kotona. Voihan jonkun kohdalla olla niinkin, että ei yksinkertasesti jaksa olla lapselle " hyvä äiti" , jollei pääse joksikin aikaa aikuiseen seuraan. Kai se on lähinnä siitä läsnäolosta kiinni, siitä miten sen yhdessä vietetyn ajan sitten käyttää. Eihän se, että on kaikki päivät kotona, tarkota sitä, että on myös läsnä sille lapselle... No, saako tästä nyt mitään tolkkua... Anyway, jos siusta, Kinttunenko tän otti puheeks, tuntuu siltä, että haluat mennä ekan vuoden jälkeen töihin, se on varmaankin siun kohdalla oikea ratkasu. Miksi olla kotona, jos ei siellä ihan sydeämestään halua olla?
Mie kuitenkin haaveilen kotiäitiydestä... Toivottavasti meillä talous antaa ajallaan periks ja voin olla pitkään kotona. Miusta tulee sellanen pullantuoksunen äiti... Ja varmaankin myös pian pullannäkönen, oon niin perso kaikille herkuille. ;)
Mie oon nyt miettiny aika paljon noita miun miehen puheita... Jos se ihan oikeesti ei haluis lapsia, niin kai se sillon ehkäsis? Miun logiikka ei ymmärrä, ei halua lapsia, mutta ei myöskään aio ehkästä? Joku siinä kyllä mätää... Niinpä, jos mie vaikka yhtäkkiä raskaaks tulisinkin, niin mieshän on sen mahdollisuuden hyväksy jättäessään ehkäsemättä... Mutta koska mie aina mietin asiat liian pitkälle, mie nyt pelkään sitä, että koska mies on sanonu, että on omasta mielestään liian nuori saamaan lapsia ja haluaa vielä kokea asioita ennen lasten hankkimista (koska on siis sitä mieltä, että elämä loppuu kun vauva tulee taloon... pyh.), niin jos meille pian tuliskin vauva, niin lähtisköhän se sit joskus vuosien päästä omille teilleen elämään sitä " menetettyä nuoruuttaan" ? Tänään näköjään sanon asiat mahdollisimman hankalasti... Toivottavasti saatte selväämiun ajatuskuviosta. Tyhmäähän se on tällasta miettiä, tiedän, mutta kun mulla on tapana mennä asioiden edelle.
Joka tapauksessa toivon, että en tulis raskaaks vielä pariin kuukauteen, niin ehtisin valmistua ennen vauvan tuloa. No, kunhan mulla menkat loppuu, nähdään, mitä mies meinaa tehdä ehkäsyn suhteen.
Kuinkas muilla on keskiviikko menny? Ja kertoilkaa myös näitä muutamien viime päivien kuulumisia kun mulla näköjään ei taas ole se luetunymmärtäminen ihan hanskassa. Mie varmaan nakotan tässä koneella koko illan, kun tää kerran taas toimii, joten nyt vaan kaikki tänne joukolla juoruamaan! :D
-S-
Pakko pitää pieni tauko... Miun pitäis kirjottaa miun päättötyöstä ruotsiks... Joudun kattomaan vähintään joka toisen sanan sanakirjasta! :D Hiton hankalaa, alkaa niska olla jäykkänä, kun mulla on sanakirja tossa sylissä. Taidan tuijottaa enemmän sitä kirjaa kun tietokoneen ruutua.
Ja kun mulla ois niin paljon parempaakin tekemistä... Voi kun tää koulu jo loppuis. Vaan mistä vetoa, että valmistumisen jälkeen haikailen takasin koulun penkille...
Hei, en muistakkaan onko se mainittu jo tuolla esittelyissä, mutta... [b]Gallup[/b]: Mitä työ opiskelette tai teette työksenne?
Mie opiskelen nyt viimestä (luojan kiitos!) vuotta sairaanhoitajaks, Valmistun siis ens jouluna...
Ai hitsi, nyt muistankin, jotkut on ainakin kertoneet jo esittelyissä... No, kertokee kuitennii.
-S-
Hohhoijaa... heräsin just " pieniltä" päiväunilta, voi ei, nukuin kolmesta kuuteen...ja piti lukee siihen tenttiin! Snow, kahvi ois varmaan auttanut, kiitos tarjouksesta :) En vaan täällä voinut keittää kahvia kun ei oo maitoa (mitä en oo koko päivänä jaksanu lähtee ostamaan kaupasta)...seli, seli...
Ihanaa, Sonnai, kun sait koneen toimimaan, tervetuloa takasin!!! En kyllä muista enää minäkään, mitä on tapahtunut, paitsi Snow ja Tansku piinailevat edelleen.
No, nyt ei tuu taas mitään enää mieleen, pakko lähtee kauppaan ostamaan sitä maitoa että sais kahvia ja heräis kunnolla.
Eli biologiaa opiskelen yliopistossa............ja tentti huomenna eikä varmasti mee läpi, kun en oo lukenu!!! Onneks sen voi aina uusia...
Sonnai: Mä oon kyllä sitä mieltä, että jos sun mies ois sitä mieltä et lapset on ehdoton ei nyt, niin kyllä se pitäis huolta siitä, ettei niitä lapsia pääsis putkahtelemaan:) Aika hölmösti sanottu ja noi muut asiat joita murehdit on ihan ymmärrettäviä ja normaaleita.
Ja eihän kukaan voi olla varma tulevaisuusesta, että vaikka ne lapset tekis siinä " oikeess" järjestyksessä ja siihen " oikeeseen" aikaan, niin silti se mies voi lähteä....
Tai siis...
-Appelsiinie- joka on ainakin tehnyt kaiken nurinperin
Lähihoitaja olen ammatiltani. Sairaanhoitajn/kätilön/terveydenhoitajan työ kyllä kiinnostais...Ehkä sitten joskus...
Kansainvälistä kauppaa kolmatta vuotta. Piinkova businessnainen! ;)
Niin...
[color=Violet] Kinttunen:
Olen samaa mieltä aceitunan kanssa, eli ei minustakaan äitiyden hyvyys riipu siitä meneekö vuoden vai vasta kolmen vuoden päästä töihin tai jääkö kotiin vaikka kokonaan.
Itse tällä hetkellä ajattelen, että olisi kiva olla kolmekin vuotta kotona, mutta käytännössä se ei varmaan onnistu (riippuen tietysti siitä saanko ollenkaan töitä...ja jos nyt parin vuoden sisään saisin vauvan olisin vielä opiskelemassa, ja sillon en kyllä voisi jäädä kolmeksi vuodeksi kotiin) kun olisi aika tiukkaa pärjätä pelkillä miehen tuloilla niin pitkään. Haluttais kuitenkin hommata omakotitalo ja sehän ei tietysti ole mitään halpaa hommaa.
Riippuu tietysti myös paljon työpaikasta, eli onko se kiinnostava ja sellainen missä itse nauttii työnteosta. En nimittäin usko ihan heti saavani sellaista työpaikkaa, ja tuskin ollenkaan vakituista, koska tutkijan hommat ei yleensä ole vakituisia paikkoja :(
Tähän kysymykseen on myös hyvin vaikea vastata etukäteen ennen kuin on niitä lapsia, koska sitten varmaan ajatusmaailma muuttuu sen verran, ettei nykyiset ajatukset välttämättä pidä enää. Voi olla, että huomaa hyvikin jaksavansa/haluavansa olla pidempään kotona tai sitten huomaa että kaipaa muuta virikettä/omaa työtänsä että jaksaisi paremmin lapsen kanssa. [/color]
[color=DarkOrange] Snow:
Harmi, kun ei plussaa tullut mutta ehkäpä sulla on jo nyt ovis niin nyt vaan kovasti hommiin niin pian päästään taas jännäilemään! En oikein noista limoista tiedä, kun musta tuntuu ettei mulla ikinä tule semmoista ovis-liman tapaista limaa (eli kirkasta ja venyvää)...
[color=ForestGreen] Tansku:
Harmittelut myös sinulle kun ei plussaa tullut, mutta toivotaan että pian tulis :)
Nyt kyllä lähetän tämän ennen kuin tulee romaania kirjoteltua... Hyvää keskiviikkoa kaikille!