Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt auttakaa ihmistä tosi hädässä!!! :(

Vierailija
08.02.2006 |

Siis, mielettömänmegajättimäinen finni, huulessa *auts*, sattuu. Millä sen saan pois ennen perjantaita?? Siis silloin piktästä aikaa ulos, ja finni on valehtelematta pikkurillinpäänkokoinen, ja valkoinen, että kaikki varmasti huomaa. Puristaa en voi, sattuu niin pirusti kun niin arassa paikassa. Miten saan sen muulla tavoin pois?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko finnisi vuodelta 2006 on parantuntu?

Vierailija
22/28 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nyt varmasti finni? Ettei ole huuliherpes? Finnin kuivatat vaikka teepuuöljyllä, mutta jos hiukankmin voi olla herpes, niin oot voinu tlevittää sen nyt jo ympärikehoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jos mahollista kannattaa peittää vaikka meikkivoiteella niin aineskin joksikin aikaa häviää! Mulla on aivan sama ongelma minulla myös on "huuli finni" ja se on niin arka että ei pysty edes koskemaan! Mutta kokeile vaikka sitä meikkivoidetta! Itsellä ainenkin auttoi vähän vaikka on se finni kyllä pirun iso!

Vierailija
24/28 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei auttakaa mulla on iso patti huulessa mikä se voi olla oon yrittänyt puhkasta mit se ei puhkee

Vierailija
25/28 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostai kuullu että pitäisi pistää BEBAntteenia ja jää päälle samaan aikaan kun BEBAntteeni siinä..

Vierailija
26/28 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tajuatte että alotus on tehty yli 10 vuotta sitten?

Vierailija
27/28 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, joko se on parantunut?

Vierailija
28/28 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te tajuatte että alotus on tehty yli 10 vuotta sitten?

Viimeinen finni ei kuitenkaan tullut silloin. Itsellä kipeä finni huulessa. Pieni valkoinen piste kuultaa läpi, mutta ei äskeisellä puristuksella ollut vielä valmis tulemaan ulos. Harmi, koska kun tukoksen saa pois, niin kipu lakkaa välittömästi. Onneksi kerrankin finni silloin, kun en ole menossa mihinkään. Kipu häiritsee silti aika paljon. Nauti tässä nyt itse tehtyä pitsaa, kun joka haukulla sattuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi