Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli

Vierailija
29.09.2015 |

Muhahhahaa! Voiko olla totta toi ohjelma!

Kommentit (1782)

Vierailija
1761/1782 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ph:n pelleporukka tais tulla tänne trollailemaan, kun ulosanti on luokkaa: "Miks ei muka sais kiusata ihmisiä?" Ja hymiöitä perään.

Vierailija
1762/1782 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tätä ketjua monta kertaa lukeneena todella hämmästynyt miten olen voinut katsoa parasiittihotellia ja saada aivan toisen kuvan asioista kuin ketjussa kirjoitelleet. Tuttu tunne muillekin?

Olet ilmeisesti asperger. Ne on monesti pihalla asioista, joista toiset on hyvin kärryillä.

Tai kaikki vauvapalstalaiset on aspergeja. Kun suurinosa ihan normaaleista ihmisista ei käy vauvalla kommentoimassa. Mullekin tää ketju on ollut eka mitä oon lukenut ja kommentoinut (tää siis toinen viesti tähän ketjun, aikaisempi jo pari viikkoa sitten) ja vaan siksi et yksi tuttu on tuolla paratiisihotellissa. Ihan eri kuvan kyllä saa tosta ohjelmasta kuin mitä on oikeesti, on siis mun serkku. Mutta nää keskustelut on kyllä aika jäätäviä, välillä tuntuu et täällä pyörii vaan jotain yksinkertaisia yh-mammoja. Onhan näille Voicen aamussakin naureskeltu monta kertaa :D

Ihan Voicessa naureskeltu. Voi että.

No Voicella varmaan moniakymmeniä tuhansia kuuntelijoiya, vauvalla muutamasata mammaa kommentoimassa. Tästäkin ketjusta oli iso puhe iha radiossa :D

No johan ollaan julkkiksia

Puhehan oli just siitä et täällä tuomitaan "kiusaajat" ja ite kirjoitellaan tosi törkeitä kommentteja.

On eri asia kiusata jotain ihmistä ilman syytä, kuin arvostella jotain henkilöä todella törkeän käytöksensä takia.

Millä lailla teillä on täällä paremmat syyt arvostella jotakin ph:n henkilöä kuin ph:n henkilöillä oli arvostella toisia ph:n henkilöitä?

On eri asia kiusata jotain henkilöä ilman syytä, eli siis Nadjaa kiusattiin Paratiisihotellissa ilman syytä. Täällä arvosteltiin kiusaajia heidän tekojensa ja puheittensa perusteella. En jaksa jäädä sulle tämän enempää enempää asiaa rautalangasta vääntämään.

Olitko hotellisssa vai mistä tiedät? Kameroilla kun on tapana vääristellä varsinkin kun on tarpeena saada katsojalukuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/1782 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tätä ketjua monta kertaa lukeneena todella hämmästynyt miten olen voinut katsoa parasiittihotellia ja saada aivan toisen kuvan asioista kuin ketjussa kirjoitelleet. Tuttu tunne muillekin?

Olet ilmeisesti asperger. Ne on monesti pihalla asioista, joista toiset on hyvin kärryillä.

Tai kaikki vauvapalstalaiset on aspergeja. Kun suurinosa ihan normaaleista ihmisista ei käy vauvalla kommentoimassa. Mullekin tää ketju on ollut eka mitä oon lukenut ja kommentoinut (tää siis toinen viesti tähän ketjun, aikaisempi jo pari viikkoa sitten) ja vaan siksi et yksi tuttu on tuolla paratiisihotellissa. Ihan eri kuvan kyllä saa tosta ohjelmasta kuin mitä on oikeesti, on siis mun serkku. Mutta nää keskustelut on kyllä aika jäätäviä, välillä tuntuu et täällä pyörii vaan jotain yksinkertaisia yh-mammoja. Onhan näille Voicen aamussakin naureskeltu monta kertaa :D

No Voicella varmaan moniakymmeniä tuhansia kuuntelijoiya, vauvalla muutamasata mammaa kommentoimassa. Tästäkin ketjusta oli iso puhe iha radiossa :D

Puhehan oli just siitä et täällä tuomitaan "kiusaajat" ja ite kirjoitellaan tosi törkeitä kommentteja.

On eri asia kiusata jotain ihmistä ilman syytä, kuin arvostella jotain henkilöä todella törkeän käytöksensä takia.

Millä lailla teillä on täällä paremmat syyt arvostella jotakin ph:n henkilöä kuin ph:n henkilöillä oli arvostella toisia ph:n henkilöitä?

On eri asia kiusata jotain henkilöä ilman syytä, eli siis Nadjaa kiusattiin Paratiisihotellissa ilman syytä. Täällä arvosteltiin kiusaajia heidän tekojensa ja puheittensa perusteella. En jaksa jäädä sulle tämän enempää enempää asiaa rautalangasta vääntämään.

Olitko hotellisssa vai mistä tiedät? Kameroilla kun on tapana vääristellä varsinkin kun on tarpeena saada katsojalukuja.

Jollain on näköjään kova tarve selitellä jälkeenpäin.

Vierailija
1764/1782 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realityohjelmissa riitelyt ja röökipaikan puheet tulee ja menee, ja ne on sitten siinä. Ohjelman jälkeen osallistujat voi keskenään miettiä, tehdäänkö sovinto, pyydänkö anteeksi, annanko anteeksi jne. Jos et anna anteeksi, niin varmaankaan ette sitten ole enää tekemisissä ja that's it. Mennään eteenpäin. Nettipalstoilla sen sijaan floodataan sivut täyteen solvauksia ja ne jää näkyviin vuosikausiksi (joillain sivustoilla on vieläkin kekusteluketjuja, joissa haukutaan vuoden 2005 BB-asukkaita). Osa keskustelijoista toivoo suoraan, että kirjoituksista on kohteille haittaa ("toivottavasti ne lukee nää viestit", "toivottavasti ne ei saa enää töitä" jne.). Melko suuri ero mielestäni realityohjelmiin osallistuvien eduksi, jos käytöksen tasoa mietitään.

Vierailija
1765/1782 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan eri kuvan kyllä saa tosta ohjelmasta kuin mitä on oikeesti, on siis mun serkku.

Siis what?

Niin että yksi osallistujista on mun serkku eikä oo ollenkaan sellaisen ihminen kuin minkä kuvan saa ohjelmasta. Leikattu oudosti. Vaikea ymmärtää? Ja tää osallistuja ei oo mikään täällä palstoilla vihattu mutta ei myöskään mikään suosikki. Sanoi itsekkin vaan et ohjelmasta saa kaikista ihan vääränlaisen kuvan. Pääsi kuitenkin aikaslailla pitkälle.

Voitti? Toinen voittajista on sanonut noin.

Myös Erika on sanonut blogissaan noin ja Johnny, Jane ja Siljakin ovat sanoneet noin.

Vierailija
1766/1782 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä Nadiasta ja oli paha mieli hänen puolestaan,mutta tyttö taitaa olla aika sinisilmäinen. Lehtien palstoilla koko ajan, enkä vaan jotenki usko että hänellä olisi noussut pissi päähän, vaan on ehkä pikkusen pullossa kasvanut ja haluaa kauheasti puhua asioista nyt koko kansalle.

Patrikilla on muuten blogi, vastasi kommenteissaan tosi lapsellisesti ja sanoi ettei vihaa ketään ulkonäön takia vaan kertoi rehellisen mielipiteen Nadiasta. :D Joooh.

Vierailija
1767/1782 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://patrik-h.blogspot.fi/?m=1

Paten blogi

Nauratti kyllä muuten Janen facessa Jannen sukulaiset ylistivät Jannea: "Janne käyttäytyi niin hyvin ja fiksusti televisiossa. Ei tarvinnut hävetä." juu kyllä kyllä

Vierailija
1768/1782 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrikin blogiin linkkiä?

Vierailija
1769/1782 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuo linkki on viesti 1776

Vierailija
1770/1782 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossahan tuo ehti tulla kiitos :) olisin odottanut blogiin kunnon pas## myrskyä mutta oli vaan muutama hassu negatiivinen kommentti. Ehkä sitä ei vielä ole löydetty.

Vierailija
1771/1782 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa että Janely, Janne ja Patrik eivät näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. Silja sentään on pyytänyt anteeksi ja puhunut asiasta ja ollut nolona kun puhui Nadiasta.

Vierailija
1772/1782 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä, kokevat että kaikki puheet on jotenkin oikeutettuja. Sairasta..

Vierailija
1773/1782 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janely ja Janne vaikuttavat niin kylmiltä ihmisiltä. Jannella on ihan samanlaiset kylmät silmät kuin eräällä pojalla joka yläasteella oli kaikille ilkeä,julma ja kiusaaja. Tuskin on miksikään muuttunut vieläkään.

Vierailija
1774/1782 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrikin blogi?

Vierailija
1775/1782 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, onko Nadian inhoamiselle ollut syytä vai ei? Koska telkkarissa ei näytetty Nadiaa tekemässä av-mammojen mielestä maailman hirveintä tekoa, eli selän takana juoruilua?

Imo Nadia on helvetin raskaan oloinen tyyppi. Silti toki aika monen hotellilaisen varmaan olisi kannattanut miettiä, miltä mikin näyttää televisiossa.

No esimerkiksi Janne ja Patrik keskittyivät Nadian haukkumisessa lähinnä tämän ulkonäköön, mm. "hyi vittu siihen en koskis pitkällä tikullakaan" ja "joo oon tehny naisten suhteen virheitä mut se ois kyl pahin virhe" tms. Lisäksi kiusaajaporukka haukkui mm. Nadian murretta. En usko, että Nadian käytös on antanut aihetta kiusaamiseen... Joillakin ihmisillä nyt vain on tarve korostaa omaa paremmuuttaan, tai asemaansa ryhmässä haukkumalla muita.

Vierailija
1776/1782 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joillain sivustoilla on vieläkin kekusteluketjuja, joissa haukutaan vuoden 2005 BB-asukkaita

heh, murhastakin saa Suomessa lyhyemmän tuomion, jos on ensikertalainen. Hyvässä mittasuhteessa aina nää, minkä kokoluokan asioista netin valopäät tekee kohuja. :D

Vierailija
1777/1782 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon iloinen Christianin ja Viivin voitosta! Pidin Christianista alusta asti...ehkä koska aloin seurata sarjaa samaan aikaan, kun hän tuli taloon! Eli mulla ei ollut mitään erityissympatioita originaaleja kohtaan.

Vierailija
1778/1782 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanu onneks tämä laantumaan. Nadia on kyllä vähän hassu, kirjotttelee instassa olevansa julkisuuden henkilö (joo kyllähän se in totta) ja joku heitti vitsillä että menisi linnan juhliin, niin vastasi että "ehkä joku päivä, mutta sitten kysyn minun faneilta ja seisaajilta mielipiteen puvusta" :DD really??? wtf

Vierailija
1779/1782 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tommoset linnanjuhla-läpät oo mikään paha juttu, saahan sitä vähän fiilistellä jos haluu. Ei mulla ole mitään Nadiaa vastaan, vaikka ymmärränkin että ohjelman aikana kilpailutilanteessa joillain ei pitäny hermo suhtautumisessaan häneen.

Vierailija
1780/1782 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tommoset linnanjuhla-läpät oo mikään paha juttu, saahan sitä vähän fiilistellä jos haluu. Ei mulla ole mitään Nadiaa vastaan, vaikka ymmärränkin että ohjelman aikana kilpailutilanteessa joillain ei pitäny hermo suhtautumisessaan häneen.

En tarkoittanutkaan linnan juhlaa; vaan tuota Faneilta-kommenttia :D lisäksi ollut katsomassa putousta, niin hashtag oli:"lifeyleisö" :D kaikella rakkaudella. Nadia oli minunkin suosikkini ph:ssa.

Ketju on lukittu.