Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
Vkertokaa lisää juonipaljastuksia, ei jaksa oottaa...
Mitä paria veikkaatte voittajaksi? Itse toivoisin ehkä Jania ja Kellyä koska Jani on mielestäni ansainnut voiton olemalla reilu ja tulemalla kaikkien kanssa toimeen ja Kelly on kanssa ihan hauska, vaikka nuo draamailut välillä lähteekin käsistä, mutta mielestäni jauhanut naisista vähiten paskaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vkertokaa lisää juonipaljastuksia, ei jaksa oottaa...
No ota ruuruplussa! Ite katoin illalla ensviikon jakson ja musta noilla kaikilla alkaa pää hajoomaan tuolla. Mm Johny raivoo, Viivi pillittää, Crish edelleen hokee et "mä osaan pelata osaan pelata pelata kukaan muu ei osaa pelata", Nadja piipittää miten on ihanaa olla kaikkien ystävä jne muuta yhtä naiivia, Janely & Janne on sitä mieltä että jos he lähtevät niin ainakin tyylillä kun eivät ole menneet mukaan mihinkään paskanjauhantaan.. Aarrghh, ainoa joka tuolla talossa ei ärsytä on Jani mutta hän ei sitten herätä mitään muitakaan tunteita, täysin hajuton ja mauton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nadia vaikuttaa ihan kivalta ja hyvältä tyypiltä, mutta välillä hänen lässytys ja sulosanat alkavat ärsyttämään.
Mä en jostain syystä oo tykännyt siitä ollenkaan koko aikana, alusta saakka ärsyttänyt koko olemus. Siis en hyväksy sitä kauheeta haukkumista jne mutta ei oo kyllä mun mieleinen ihminen. Onneksi kaikista ei tarvii tykätä :)
Miksi alapeukkuja. Eikö nätisti saa sanoa jos toisesta ei tykkää. Minusta kaikki ohjelmaan menijät ovat ottaneet tietoisen riskin että heistä puhutaan netissä julkisuuden myötä ja arvostellaankin. Toisen puhevian ja muun haukkumista en ymmärrä ollenkaan mutta oman mielipiteen sanominen ei ole haukkumista. Jos joku sanoo Nadian Ärräviasta niin kauhea haloo mutta Siljan puhevikaa palstalla saa haukkua. Palstailijat ovat tekopyhiä. Vaikka ihmisestä ei pidä niin miksi pitää ilkeillä. Eikö voi vaan nätisti sanoa että ei tykkää kun kaikista ei voi tykätä mutta olla kuitenkaan arvostelematta ulkonäön tai jonkin "vian" vuoksi niinkuin vaikka puhevian. Ja ei, en myöskään tulisi toimeen Siljan tyyppisen ihmisen kanssa joten tämä ei ole mikään puolusteluoodi hänelle. Olen töissä päiväkodissa jossa valitettavasti isompien lasten puolella on kiusaamista :( Lapsilta sen tyhmyyden jotenkin vielä ymmärrän mutta talossa olijoiden ja palstalaisten käytöstä en, aikuisia ihmisiä ollaan suurin osa. Edes se että joku käyttäytyy tyhmästi ei oikeuta haukkumaan rumaksi tai ällävikaiseksi jne.
Siis itsekkään en kauheesti tykkää Nadian luonteesta, mutta arvosta hänen rehellisyyttään ja sitä että on oma itsensä. Nadian ulkonäön haukkuminen on ala-arvoista ja ällöttää Janne, Patrik ja Janely sekä Erika kun tekivät niin. Se myös kun Silja haukkui Nadian r-vikaa niin oli inhottavaa ja samoten Siljan puhetavan haukkuminen täälläkin on inhottavaa.
Oletteko muuten huomanneet, ettei Silja ole edes haukkunut Nadian ulkonäköä yms. On vaan aina samassa porukassa, muttei sano mitään. Tietenkään kaikkea ei voi näyttää tv:ssä, mutta pahimmat Nadian kiusaajat ovat kyllä olleet Janne ja Patrik.
Onkohan Jannelle tullut paljon kuittailuja Nadian kiusaamisesta, kun nyt instatilikin yksityinen.
Vierailija kirjoitti:
http://erikahelin.metropoli.net/2015/11/16/milloin-kiusaamisesta-tuli-h…
Aikamoisen tekopyhää tekstiä Erikalta.
Aikamoisen tekopyhiä on monet täällä keskustelijatkin. Haukutaan kilpailijoita siitä että he haukkuvat muiden puhetapaa tai ulkonäköä ja itse kuorossa tekevä täällä ihan samaa. No netissä nimettömänä on helppo sanoa vaikka ja mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisen tekopyhiä on monet täällä keskustelijatkin. Haukutaan kilpailijoita siitä että he haukkuvat muiden puhetapaa tai ulkonäköä ja itse kuorossa tekevä täällä ihan samaa. No netissä nimettömänä on helppo sanoa vaikka ja mitä.
Itse en ole kenenkään ulkonäköä tai puhetapaa täällä haukkunut, vaikka kiusaajajengin toimintaa olen arvostellutkin kovin sanoin ja mielestäni ihan aiheesta. Katsos kun normaalille aikuiselle ihmiselle ei tule mieleenkään alkaa dissaamaan toisen ulkonäköä tai murretta. Sitä jotkut teki yläasteella, ei aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Siis itsekkään en kauheesti tykkää Nadian luonteesta, mutta arvosta hänen rehellisyyttään ja sitä että on oma itsensä. Nadian ulkonäön haukkuminen on ala-arvoista ja ällöttää Janne, Patrik ja Janely sekä Erika kun tekivät niin. Se myös kun Silja haukkui Nadian r-vikaa niin oli inhottavaa ja samoten Siljan puhetavan haukkuminen täälläkin on inhottavaa.
Oletteko muuten huomanneet, ettei Silja ole edes haukkunut Nadian ulkonäköä yms. On vaan aina samassa porukassa, muttei sano mitään. Tietenkään kaikkea ei voi näyttää tv:ssä, mutta pahimmat Nadian kiusaajat ovat kyllä olleet Janne ja Patrik.
Toisaalta mistä me tiedetään että on oma itsensä? Itse kun en ainakaan henkilökohtaisesti tunne, toi tietty naiivius voi olla vain pelitaktiikka, ja itse olen ollut näkevinäni häivähdyksiä ihan toisenlaisesta Nadiasta parissa jaksossa missä on ollut kovin humalassa. Kun tositeeveetä tehdään niin kuka vaan voi esittää ja myös tuotannon puolesta voidaan vääristää aikalaillakin kuvaa ihmisestä näyttämällä vain tiettyjä juttuja ja olemalla näyttämättä tiettyjä. Mulla ei oo oikeestaan mitään mielipidettä noista kenestäkään, en oo kattonut ees kaikkia jaksoja mutta tätä keskustelua oon seurannut. Toki voi olla niinkin että Nadia on ihan oma itsensä talossa mutta siitä ei voi olla varma.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015091720366393_vi.shtml
Miltä toi Janely näyttää tuossa videossa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole kenenkään ulkonäköä tai puhetapaa täällä haukkunut, vaikka kiusaajajengin toimintaa olen arvostellutkin kovin sanoin ja mielestäni ihan aiheesta. Katsos kun normaalille aikuiselle ihmiselle ei tule mieleenkään alkaa dissaamaan toisen ulkonäköä tai murretta. Sitä jotkut teki yläasteella, ei aikuisena.
Niin, mikä tän viestin pointti on? Sitten en varmaan tarkoittanut sinua.
No ainahan täälläkin löytyy idiootteja jotka haukkuu jokaista mahdollista asiaa jatkuvasti. Mulle on ihan sama osaako joku sanoa ärrää tai ällää, just ja just saatan huomata puhevian.
En myöskään ymmärrä miksi joku ottaa ylä- ja alapeukut ihan kuin henkilökohtaisesti. Täällä toiset painaa alapeukkua ihan vain siitä ilosta, että tietää sen ärsyttävän kirjoittajaa. Tai siitä syystä, jos itse vain sattuu olemaan eri mieltä.
Musta talon kurjimmat on Patrik, Jane ja Janne. He haukkuvat eniten ja käyttävät rasittavaa kieltä. Siljastakaan en pidä. Enkä Christianista naurettavan itsekorostuksen vuoksi, muuten ihan ok.
Erika oli ihan ok. Ainoa asia minkä muistan hänen sanoneen edes mitään negatiivista Nadiasta tai muustakaan, oli muistaakseni kun sanoi muiden mukana Nadiaa örkiksi tms. Minusta ihan menettelevä tapa kertoa jos ei pidä kys henkilöstä. Tuskinpa Erikaa voi siitä syyttää, että kaveerasi kiusaajajengin kanssa tai kuunteli heidän puheitaan hiljaa, ei hän talossa yksin ja muita moralisoimalla olisi pärjännyt edes tuota aikaa mitä nyt.
Amirista pidin ensivaikutelman vuoksi, mutta tyyppi osoittikin aika nopeaa todellisen luonteensa.
Ps, viron kieli kuulostaa muuten aina niin kummalliselta ja hauskalta :D Kuuntelin kolme kertaa sen kohdan, jossa Janely puhui viroa.
Musta koko ohjelma on ollut aika tylsä, siksi en oo kattonut kaikkia jaksoja. Tää keskustelukin oon ollut mielenkiintoisempi kuin ohjelma paitsi nyt tääkin on mennyt vaan keskustelijoiden väittelyksi enemmän kuin ohjelman spekuloimiseksi :D
1353
Vierailija kirjoitti:
Erika oli ihan ok. Ainoa asia minkä muistan hänen sanoneen edes mitään negatiivista Nadiasta tai muustakaan, oli muistaakseni kun sanoi muiden mukana Nadiaa örkiksi tms. Minusta ihan menettelevä tapa kertoa jos ei pidä kys henkilöstä.
Ihan menettelevä tapa kertoa, jos ei pidä kys henkilöstä on haukkua häntä örkiksi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika oli ihan ok. Ainoa asia minkä muistan hänen sanoneen edes mitään negatiivista Nadiasta tai muustakaan, oli muistaakseni kun sanoi muiden mukana Nadiaa örkiksi tms. Minusta ihan menettelevä tapa kertoa jos ei pidä kys henkilöstä.
Ihan menettelevä tapa kertoa, jos ei pidä kys henkilöstä on haukkua häntä örkiksi? :D
No tuohan ne hiukset mieleen jonkun peikon pesän.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015091720366393_vi.shtml
Miltä toi Janely näyttää tuossa videossa?!
Janelylta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä juuri sanoin? Hän oli ns hassun hauska ja keino oli huomattavasti parempi kuin mm jonkun toisen "vitun lehmät". Mutta ymmärrän tarpeenne arvostella ja moralisoida hotellin seinäruusuakin, joka kerran koko aikana nimitti toista asukasta niinkin hirveällä nimityksellä kuin örkki, oh my God!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minä juuri sanoin? Hän oli ns hassun hauska ja keino oli huomattavasti parempi kuin mm jonkun toisen "vitun lehmät". Mutta ymmärrän tarpeenne arvostella ja moralisoida hotellin seinäruusuakin, joka kerran koko aikana nimitti toista asukasta niinkin hirveällä nimityksellä kuin örkki, oh my God!
Musta tää oli hauska viesti, nauroin :) ihan menettelevä tapa sanoa ihmistä örkiksi josta ei tykkää, hmm miksikäs ei :) Ja totta, mieluummin niin kuin joku vitun lehmä tms!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tää oli hauska viesti, nauroin :) ihan menettelevä tapa sanoa ihmistä örkiksi josta ei tykkää, hmm miksikäs ei :) Ja totta, mieluummin niin kuin joku vitun lehmä tms!
Muakin nauratti :) Ei ehkä se paras tapa mutta ei missään nimessä huonoinkaan, voisin käyttää itsekin!
Up