Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 07:37"]Katsoin eilisen jakson ja tämän päivän jakson ruutu plussasta ennakkoon, en ala spoilaamaan mutta huh huh se Anna on rasittava paskanpuhuja kakara.
Oli jo heti alkumetreillä lapsellinen kun suhahtelee koko ajan. Ja haukkui Janin hampaita vaikkei ne edes olleet ruskeat.
[/quote][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 07:37"]Katsoin eilisen jakson ja tämän päivän jakson ruutu plussasta ennakkoon, en ala spoilaamaan mutta huh huh se Anna on rasittava paskanpuhuja kakara.
Oli jo heti alkumetreillä lapsellinen kun suhahtelee koko ajan. Ja haukkui Janin hampaita vaikkei ne edes olleet ruskeat.
[/quote]
Ei ihmekään että toimii kakaramaisesti, koska on ainut kilpailijoista jolta löytyy kaksi "kakaraa", sori, lasta myös kotoa, 3- ja 7-vuotiaat.
Apua mikä ohjelma! Kuvaus ja äänityskin on ihan laadutonta. :D Ihan, kuin katselisi jotain 2000-luvun alun tosi-tv-ohjelmaa.
Ärsyttää tuo jatkuva siritys taustalla.
Tolla yhdellä mimmillä on samanväriset hampaat kun tuon yhden naisen iho.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:13"]Sori nyt jos kuulostaa jonkun mielestä poliittisesti epäkorrektilta, mutta mulle tulee aina kauhee myötähäpeä kun näissä pariutumisohjelmissa on selvästi ulkomaalaisen näköinen henkilö (kuten tässä Kelly). Se nyt vaan on fakta, että todella moni suomalainen ei pidä esimerkiksi afrikkalaisen näköisiä viehättävinä ja tällöin on lähes aina päivänselvää kuka jää pahnan pohjimmaiseksi jossain vaiheessa. Tuottajat varmasti tiedostavat tämän, mutta eihän sitä saa ääneen sanoa. [/quote] Mitä ihmettä minä just luin.......... Oletko tietoinen että syrjintä rodun ja ihonvärin takia on rasismia ja ihmisoikeusrikos?
[/quote]
:D niin että jos en pidä mustaa miestä viehättävänä olen rasisti ja rikollinen? Suvaitsevaisuuden huippu on löydetty!
[/quote]
No just!! En ole minäkään rasisti enkä liioin natsi, mutta mun komeusihannemies on pitkä ja vaalea. Mutta ei sitäkään varmaan saa enää nykyaikana sanoa leimautumatta!
[/quote]
Mä kyllä tarkoitin tolla kommentilla sitä että eihän tuotanto saa ihonvärin tai etnisen taustan perusteella jättää ketään valitsematta?
Sori mut kelly käytöksellään antaa halvan vaikutelman ( tämä kommentti EI liity ihonväriin, sillä esim tyra banks on jumalaisen kaunis) mutta tämän kellyn käytös kaikkineen vitun hokemiseen on järkyttävää katsottavaa. Hyih hirvee.
Ja kellyn suttuinen huulipuna, oih!
Luoja mitä juntteja. Kuka ei erota kuskusia ja riisiä?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 14:03"]Ketkä teidän mielestä on sitten hyviä juontajia? Suomessa on isoimpienkin tuotantojen juontajat tasoa vappujaajo, eli ei siis mitään maailmanluokkaa. Vähän epärealistista odottaa, että kun rekrytään uutta lihaa tiskiin, niin taso on heti samaa kuin niillä jotka on kymmenen vuotta juontaneet joka toista maikkarin ja nelosen ohjelmaa ja radiojutut lisäksi.
[/quote]
Vappujaajo :) reps
Nadia on törkyisen näköinen, tulee likainen olo pelkästä katsomisesta.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:33"]
Nadia on törkyisen näköinen, tulee likainen olo pelkästä katsomisesta.
[/quote]
Joo. Tuota tukkaa ei kuvaa mikään muu sana kuin pehko.
Mikä toi hehkutus " meillä on jätti uima-allas" xD oikeesti öö amme?
Mitä hittoa? Vilahteleeko tuolla taustalla autoja? Missä helevetin tienposkessa ne tuota seremoniaansa pitää? :D :D
Huomaa et on tehty pienellä budjetilla.....
Ton Nadian tyyli... Tupeerattu hiuspehko, nude huulipuna, wt-tatuointi rintojen yläpuolella ja ihan kaikki vaatteet leopardikuosia. Oon sanaton, että vielä 2015 vuonna joku laittautuu noin.
Huono jakso. Pelkkää lässytystä. Persoonattomia ihmisiä.
Mikä ihme toi Nadian musta vyö(?) on? Sopii "kivasti" jokaiseen asuun.
Rasse: "Tietsä niiku mitä sä niiku oot niiku sanonu niiku". Opettele poika puhumaan.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 01:26"]
Nauratti kun se homopoika oli huolissaan, ettei oma pituutensa (181cm) riitä hotellin naisille. Oli kuitenkin selvästi pisin kaikista miehistä.
[/quote]
Jep. Mun mieskin sanoi, että v*ttu mikä itsesäälivä raukka.
[/quote]
Se Janne viittasi Erikan pituuskriteeriin.
[/quote]
Niin? Oliko se kriteeri yli 181 cm? Koska mielestäni nainen sanoi vain "pitkä", ei mitään tiettyä pituusrajaa.. Ja kyllähän nyt 181 cm on pitkä, ja jos oli vielä pisin kaikista, niin turhista valitti jo heti alkuunsa. Vätys.
[/quote]
Nuoreksi mieheksi 181 cm on keskipituuttaa, eikä mitään pitkää.