Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laiha nainen. Kaunis vai ruma vartalo?

Vierailija
07.02.2006 |

En nyt puhu hoikasta tai timmissä kunnossa olevasta naisesta, vaan näistä lautaperseistä ja tissittömistä ilmestyksistä, joita tuntuu tämä AV:kin olevan pullollaan. Ainakin kaikkiin läskiketjuihin he osallistuvat mielellään...

Minun mielipiteeni: RUMA!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa säälittävä ketju...Polku tää ei johda mihinkään...Taas.

Vierailija
42/53 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteita 12 v:n takaa tässä ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämänkin ketjun olisi voinut antaa levätä rauhassa?

Vierailija
44/53 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vartalot kelpaa ja kaikille löytyy ottajansa. Turha tästä on vääntää.

Terveisin luuranko

Vierailija
45/53 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ihmiset haukkuvat laihoja koska ovat kateellisia heidän itsekuristaan ja kauneudestaan.

Hoikkaa rumaa naista ei ole olemassakaan ellei mennä ihan anorektikkoon.

Hoikka on AINA kaunis, koska kasvoja ja hiuksia pystyy meikkaamaan, värjäämään ja laittamaan, eli on helppo tehdä itsestään kaunis vaikka ei olisi kovin  kaunis luonnostaan. Läskistä ei saa kaunista millään tavalla.

Koko ajan koetetaan hilata "normaalipainoa" ylös päin, nyt sopusuhtaiseksi itseään kutsuvalla on oikeasti keskimäärin 20kg ylipainoa.

Miehetkin menneet 'naistemielyttämishalussaan' siihen että kehuvat lihavia, mutta fakta on kuitenkin se että AINA ja joka kerta esim. tanssipaikoilla hoikat ja pienirintaiset naiset haetaan tanssimaan ensiksi ja löytävät seuraa(ellei naisen rima ole vedetty taivaisiin, kuten valitettavasti usein on kun kysyntä on niin valtava), hoikka ei koskaan jää seinäruusuksi. Lihavat taas saavat olla rauhassa, tai saavat härskejä ehdotuksia, sitten hekin kiinnostavat valomerkkiä ja kahta promillea lähestyttäessä.

Ei se siittä mihinkään muutu, mies voi panna lihavampaakin, mutta haluais puolisoksi hoikan naisellisen naisen.

Minun vaimo on hoikka sporttinen mutta ei mikään kaunotar muutoin, ja ylpeänä saan katsoa kun lähes jokainen mies jää aina tuijottamaan hänen timmiä peppuaan, ei haittaa mua. Lähes kaikki miehet ihastuu aina häneen, myös varatut(koska oma vaimo ei ylipainon vuoksi kiinnosta enää seksuaalisesti) mutta Itse vaan saan koskea.

Tuskin "sopusuhtaiseen" eli 20kg ylipainoiseen lähes jokainen mies jää kateestaan kiinni..

Ja hoikkuus on sata kertaa terveellisempää kuin lihavuus.

Vierailija
46/53 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä, jolla on tarve tulla arvostelemaan ja haukkumaan toisten ihmisten ulkonäköä, on itsellään jokin probleema itsensä kanssa. Ei normaalilla itseensä oikeasti tyytyväisellä, itsensä hyväksyvällä ihmisellä ole tähän tarvetta. Miksi olisi? 

Terveisin se laiha tissitön lautaperse joka mennä porskuttaa tyytyväisenä itsensä ja toiset hyväksyen.

Vierailija
47/53 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi ei oo oikee kivaa et sanot että ”laihat ihmiset ovat rumia”, koska itse olen alipainoinen ja koitan lihottaa mutta se ei vain onnistu eikä paino nouse kun vaan sellasella ruoka valiolla että menee joka päivä kauppaan ostaan 20€ eestä karkkia ja syö ne putkeen niin sit jotain tapahtuu mut sitäki pystyy harrastaa vaan kesällä ja saan koulussakin jo tarpeeks kuulla esim kavereilta laihuudestani ja se ärsyttää tosi paljon et kannattaa vaan ymmärtää et jotkut on laihoja jotkut on läskejä ja jotkut on normaaleja eikä tarvii alkaa haukkuun muita vartalon perusteella sillä mua se loukkaa enemmän kun kasvojen haukkuminen enkä itse eikä varmaan kovin moni muukaan haluis vaikuttaa siltä että ei pitäis vartalostaan huolta tai sillee et ei ajattele miltä näyttää ja just sellanen tunne tulee ku saa kuulla haukkumista tollasesta asiasta ja muistakaa kaikki että se jos sanot että joku on tosi laiha niin se loukkaa yhtäpaljon kun jos sanoo et on tosi läski ja toiste päin joten voitteko vaan olla välittämättä muiden vartaloista koska jos alattee sanoo jollekkin jotain jatkuvasti niin se voi aiheuttaa vaikka syömishäiriön tai vaikka pahimmassa tapauksessa itsemurhan jaten kannattaa oikeesti miettiä mitä sanoo...

Vierailija
48/53 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan normaalilla normaalipainoista!!

Vierailija
49/53 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavista tulee mieleen laiska ihminen, vähän yksinkertainen ja haiseva tapaus. Sellainen työpaikan pelle, pikkaisen reppana.

Sellainen mä oon.

Vierailija
50/53 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän laihoja, pienirintaisia ja -peppuisia naisia kauniina. En kuitenkaan kuinka laihoja tahansa. Jos näen oikein mahdottoman laihan, niin mieleeni tulee, että sairastaako tuo anoreksiaa ja kuinkahan paha olo hänellä on. En toisaalta syyllistä lihaviakaan lihavuudesta. Minulla oli tyttöystävä, joka minun nähdäkseni söi ihan normaalisti ja liikkui, ja ylipainoa oli silti. Tietenkin terveillä elämäntavoilla voi vaikuttaa painoonsa ja varsinkin vointiinsa, mutta arvosteleminen ja moralisointi ei pulskista laihaa eikä hoikenna lihavaa. Tällainen käytös aiheuttaa vain torjuntaa.

Naiskauneusihanteet olisi kiinnostava aihe. Nyt aiheesta kohistaan paljon, mutta syvällistä puhetta en ole lukenut kovin paljon. Ehkä en vain ole innostunut etsimään tarpeeksi. Aloin pohtia tätä asiaa kerran seminaarissa, kun vastapäätäni istui kauniina ja rumana pitämäni naiset vierekkäin. Siinä kun pohdiskelin tätä - ja olin autuaan tietämätön, mistä keskustelua parhaillaan käydään - en löytänyt mitään pitävää perustetta sille, miksi pidin toista naista rumana. Kyllä minä osasin katsoa, että heidän kasvonpiirteensä yksityiskohtineen ovat erilaiset jne. Tieten tahtoen yritin välttää poliittisesti korrektia ajattelua, mutta en silti löytänyt mitään pitävää perustelua ihmiseen kohdistuvalle makuarvostelmalle "tuo ihminen on ruma". Ainoa, mitä voin sanoa, on että pidän yhdennäköisiä ihmisiä kauniimpina kuin toisia. Ja kun nyt katsellaan, miltä missiehdokkaat näyttävät, niin samannäköisiähän he ovat: heillä on samankaltaiset kasvonpiirteet, ja jos ei ole, niin meikkauksella sellainen vaikutelma ainakin luodaan. Toissapäivänä tuli bussiin kymmenkunta yläkouluikäistä tyttöä. Olin törkimys ja katsoin, minkä näköisiä he ovat: kuin toistensa kopioita, vähän eri mittaisia vain. Jolla kulla oli eriväriset hiukset. Kauneus voi olla kyllä katsojan silmissä, mutta siinä tapauksessa huomattavan monien silmät ovat samanlaiset. Tulip jaarittelua... joo... siis. Laiha nainen on kaunis, kunhan näyttää terveeltä.

Vierailija
51/53 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä miten läskit aina puhuu normaalipainoisista laihoina.

Vierailija
52/53 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Sinä halveksit naisen kehoa. Halveksit hoikkaa naista. Tiesitkö, että se on laitonta ? Ilmeisesti et. Tiedätkö, miltä joistakin ihmisistä tuntuu? Mulla on ollut masennus, jonka takia menetin ruokahalun täysin ja kuihduin. Tiedätkö , miltä tuntuu itku kurkussa lukea aloitustasi ja kirjoittaa vedet silmissä? Ymmärrätkö yhtään, kuinka olet pahoittanut mieleni ja jonkun muunkin.

Aion ilmoittaa ylläpidolle tämän viestisi. Kanna vastuu teoistasi!

Vierailija
53/53 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Tiedoksi, että kirjoituksesi on halveksiva ja lainvastainen. Tiesitkö sitä? Kannattaa varmaan miettiä, mitä tänne kirjoittaa. Toivottavasti joudut vastuuseen kirjoituksestasi ja minäkin toivon, että ylläpito puuttuu tähän.