Laiha nainen. Kaunis vai ruma vartalo?
En nyt puhu hoikasta tai timmissä kunnossa olevasta naisesta, vaan näistä lautaperseistä ja tissittömistä ilmestyksistä, joita tuntuu tämä AV:kin olevan pullollaan. Ainakin kaikkiin läskiketjuihin he osallistuvat mielellään...
Minun mielipiteeni: RUMA!
Kommentit (53)
Pikkaisen hoikka tai pyöreä vielä menee, mutta liian lihava on ruma.
Treenaan 4 kertaa viikossa ja pidän huolta ruokavaliostani (karppaan).
Mun mitat on 174 cm ja 55 kg ja muut ylhäältä alas 92-64-90. Rinnat on C70.
Varmaan jonkun mielestä on tosi kauhee kroppa (täällä ainakin kun pitää olla vähintään jenkkakahvat ja allit ennekuin pääsee anorektikon maineesta), mutta minä oon tyytyväinen, varsinkin kun oon reilusti päälle 30 v.
Syitä tähän on paljon. Tärkein asia on se että jaksan lasten kanssa puuhata paremmin. Mies ei koskaan valittanut, mutta jälkeenpäin on sanonut että, on ihanaa kun olen taas hoikka, niinkuin silloin ennen lapsia. Vaatteita on kivempi ostella, ei tarvi etsiä aina isojen naisten kokoja. Myös sen kannustaminen ja kehut, mitä on tutuilta ja ystäviltä saanut on aivan mahtavaa.
Rinnat mulla ei ole koskaan ollut isot, ei edes lihavempana, isommat kuin nyt, mutta rinnat on vielä jäljellä.
Takamuksesta kärsin itse lihavana ja häpesin suuresti.
En sano että laiha on ainoastaan kaunis ja onnellinen, mutta ei liika lihavuus ole mielestäni kaunista.
Ja kelle sitä pitää miellyttäää miehet noin yleisesti ottaen tykkää normaalisti suhk`koht norm painoisista tai vähän pyöreistä,poikkeuksiakin löytyy, niin kuin aina kaikessa,kaikkia ei voi miellyttää ja pitäiskö sitten!
Huvittaa että naiset täällä arvostelee toistensa painoja ja ulkonäköä,typeräää.
Olen laiha enkä saa ainakaan syömällä kiloja lisää, salilla käyntiä olen vakaasti harkinnut kun saisin vaan itseäni niskasta kiinni ja haettua sen kausikortin sinne.
Kuka lie linkittänyt tänne kuvani mutta sain kommentteja ; antakaa tälle äidille ruokaa tai suorittakaa edes verensiirto...........
Puhut asiaa. Hyvällä itsetunnolla varustettu läski on internetin keskustelupalstoilla lymyilevä virtuaalihahmo. Minulla kans eräs lihava ystävä, jolla nätit kasvot. Lukuisia kertoja olen ollut todistamassa, kun ravintolassa hänelle vittuillaan ja myös sitä, että joku miehenketale tulee kertomaan, kuinka hän näkee, että ystäväni olisi kaunis, jos vain laihduttaisi. Itse olen kasvoista tavallisen näköinen, mutta hyvin hoikka (164/48, b-kupin rinnat), eikä kukaan 30 ikävuoteni aikana ole ulkoisesta olemuksestani vittuillut. Kehunut kyllä.
Puhut asiaa. Hyvällä itsetunnolla varustettu läski on internetin keskustelupalstoilla lymyilevä virtuaalihahmo. Minulla kans eräs lihava ystävä, jolla nätit kasvot. Lukuisia kertoja olen ollut todistamassa, kun ravintolassa hänelle vittuillaan ja myös sitä, että joku miehenketale tulee kertomaan, kuinka hän näkee, että ystäväni olisi kaunis, jos vain laihduttaisi. Itse olen kasvoista tavallisen näköinen, mutta hyvin hoikka (164/48, b-kupin rinnat), eikä kukaan 30 ikävuoteni aikana ole ulkoisesta olemuksestani vittuillut. Kehunut kyllä.
Laiha ja luisevakin voi mielestäni olla kaunis kasvoiltaan. Mielummin oisin laiha kuin lihava.
Minulla on 8 kg ylipainoa ja olen kaunis kasvoiltani. Joten tämä sinun yleistyksesi ei koske aivan kaikkia.
Minä en millään näe ruudun kautta minkä kokonen ja mallinen ihminen istuu toisella puolella. Vai onko se tämä että teitä pienempi painoisemmat ovat järestään laihoja anorektikkoja (numeron perusteellahan te diagnoosinne teette)eikä heillä ole muotoja tai vastaavaa? Vai pyrittekö kohottamaan tällä itsetuntoanne että saatte haukkua muita ihmisiä? Onneksi minun isommat ystäväni eivät ole teidän kaltaisianne ja ymmärtävät ettei ole minun oma valintani etten liho.
Tai ihraperse? Mielummin olen pikkupyllyinen, vaatteetkin istuu persuksista paremmin.
Eli minusta tuon aiemman väite ettei lihava voi olla kaunis kasvoiltaan on todellakin väärä. Kukaan ei kasvokuvani perusteella voisi tietää että olen lihava! :)
Ja valaan kokoinen isoperseinen eukko, voi sitten olla kauniskin. Just joo. Kuulostaa ihan kateellisen puheelta. Laihduttakaa hyvät ihmiset niin ei tarvitse kateellisena ivata.
Siis minusta lauta perseet ei ole kauniita, mutta ei ole todella ylipainoisetkaan.
Ei täällä kukaan kateellinen ole. Joittenkin on vaan vaikea uskoa sitä että kaikki ei tykkää hoikista, mutta ei se tarkoita sitä että he ihannoisivat läskejä.
Tajusitko??
Tissit on löytyy silti ja peppukin on olemassa. Miehetkin tykkää tälläisistä siroista naisista.
Läski on rumaa!
Voitko vääntää rautalangasta?
Mitä helvettiä sitten kirjoitatte että laiha ei ole koskaan kaunis, mutta lihava voi ollakkin? Jos kommentoi oman näkemyksensä, niin heti otatte lihavat ihmiset itseenne.
Lähtekää lenkille, tunteenne viilenevät ja saatatte jopa päästä laihdutuksen alkuun.
Siis tarkoitin kahta eri vartalotyyppiä toinen on siro ja kauniit kasvot ja toinen ystävistäni on todella lihava mutta kauniit kasvonpiirteet. juu ei siron lihava ;O)