Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laiha nainen. Kaunis vai ruma vartalo?

Vierailija
07.02.2006 |

En nyt puhu hoikasta tai timmissä kunnossa olevasta naisesta, vaan näistä lautaperseistä ja tissittömistä ilmestyksistä, joita tuntuu tämä AV:kin olevan pullollaan. Ainakin kaikkiin läskiketjuihin he osallistuvat mielellään...

Minun mielipiteeni: RUMA!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todellakin lauta, niin jo mene terveyskeskukseen lääkärin puheille, saat lähetteen eteenpäin, ja ehkä silikonit.

Itse olen 173/55 hoikka, mutta kyllä multa rinnat löytyy.

Aikuinen ihminen jolla ei ole tissejä ollenkaan on tosiaan kummajainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavista tulee mieleen laiska ihminen, vähän yksinkertainen ja haiseva tapaus. Sellainen työpaikan pelle, pikkaisen reppana.

Vierailija
4/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti on joku lautaperse kommentoimassa, että: " Minulla on ihana vartalo, miehet tykkää ja ihra on kamalaa" .

Tarkoitin avauksellani sitä, että tällaiset ylilaihat vartalot ovat rumia. En puhunut laihojen ihmisten kasvojen kauneudesta yhtään mitään. Samoin ylilihavat naiset ovat rumia, mutta se on asia erikseen. Tunnen lihavan upean naisen, joka toimii XL-mallina. Tunnen myös ylilihavan ihrakasan, joka on aika kammottava ilmestys. Mutta tunnen myös lautaperseisen, tissittömän naisen, joka ei aja edes kainalokarvojaan.

Ap.

Vierailija
5/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä naamasi hohkaa tänne asti.

Vierailija
6/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

peputon, ja parhaassa tapauksessa vielä tosi epäsuhtainen (pitkä selkä ja lyhyet jalat) nainen ei ole vartaloltaan kaunis.

Mutta voi silti olla ihana ihminen muuten : )

Vierailija
7/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiha ja rumat kasvot.

Vierailija
8/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tästä pitäis laihtua tai lihota, niin valitsen laihtumisen, mielummin pikkaisen liian hoikka, kun lihava.

Vierailija
9/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä yllättyisit, jos näkisit minut livenä. Enkä sano, että reaktiosi olisi negatiivinen, vaan päinvastoin. Minulla ei kyllä valitettavasti ole vihreää naamaa eikä ihraakaan sanottavasti. Mitenpä sitä voisi 4 kertaa viikossa puntilla käyvällä naisella olla...

Ap.

Vierailija
10/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pari kaveria jotka on lihavia, ja todella kärsii siitä. Vaikka olisi kuinka nätit kasvot, niin ei se paljon auta, kun saa kroppaansa vetää perässä. Miehet ilkeilee baarissa ja naiset myös. Joskus olen saanut/joutunut puolustamaan kaveriani, kun joku loukkaa pahasti, ja toinen vaan nieleskelee pahan mielen.

Tää taitaa olla ainoa paikka jossa kehutte itseänne. No, mutta hyvä sekin jos se auttaa nostamaan itsetuntoanne, tosin arveluttavaa on tapa millä sen teette.

Vierailija
11/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikaisemmin ollut hoikka/normaalipainoinen, mutta vaikean raskauden ja etenkin synnytyksen jälkeisen sairastumisen jälkeen kiloja on jäänyt liikaa 12-13. Vasta viimeksi 2 viikkoa sitten miehelleni tultiin sanomaan ravintolassa, että sinulla on tosi kaunis vaimo, suorastaan upea. :-)

Vierailija:

Mulla pari kaveria jotka on lihavia, ja todella kärsii siitä. Vaikka olisi kuinka nätit kasvot, niin ei se paljon auta, kun saa kroppaansa vetää perässä. Miehet ilkeilee baarissa ja naiset myös. Joskus olen saanut/joutunut puolustamaan kaveriani, kun joku loukkaa pahasti, ja toinen vaan nieleskelee pahan mielen.

Tää taitaa olla ainoa paikka jossa kehutte itseänne. No, mutta hyvä sekin jos se auttaa nostamaan itsetuntoanne, tosin arveluttavaa on tapa millä sen teette.

Vierailija
12/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot jo ajat sitten paljastunut lihavaksi ja kateelliseksi naiseksi. Ei kai kukaan muu tollaista aloitusta muuten laittaisi. Haet hyväksyntää täältä, kun et sitä muuten saa.

Vierailija
13/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Kateellinenhan minä varmasti olen niille ylilaihan naisen rehottaville kainalokarvoille. Etkö muuta keksinyt, tämä oli jo vanha vitsi?

Ap.

Vierailija
14/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei jopa paremmin.

Vierailija
15/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole sellaiseen törmännyt, eivätkä lihavat ystäväni. Mulle tämä lihavuus ei ole mikään elämää suurempi asia, se vaan on. Olen onnellinen siitä huolimatta, mutta en nyt mitenkään erityisesti halua olla lihava. Se ei vaan häiritse mua niin paljoa, että jaksaisin laihduttaa, kun kunto on hyvä eikä mitään kremppoja.

Ja ihanan miehen olen löytänyt, kaksi lasta saanut vaivatta ja hyvän duunin. Joten mikäs tässä. Niin ja baarista olisi kyllä aina seuraa löytänyt.

Ehkä kysymys on siitä miten ne kilonsa kantaa.

Vierailija
16/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavaa mutta totta. Laihat ihmiset menestyvät paremmin elämässä ja elävät kauemmin.

Lihavuus on terveysriski.

Vierailija
17/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian laiha. Olen kärsinyt laihuudestani vuosia, kasvot kapeat. Aina joku manitsi että lihota nyt vähän ettei posket ole tuolla lailla " lommolla" . No jipii, raskauskiloja jäi 5, muuten tyytyväinen, tuli rinnat, tuli takapuoli mutta kasvoista puuttuu edelleen se kaunis pyöreys. Minulta löytyy ystäviä niin tosi lihavia, kaunis kasvosia sekä siroja vartaloltaan mutta omaavat kauniit kasvonpiirteet. Kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
18/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäkän helvetti se on?

Vierailija
19/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen normaali painoinen ja mielestäni vartaloni on nyt kaunis..

liian laiha ei ole siis kaunis..

Vierailija
20/53 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Valitettavaa mutta totta. Laihat ihmiset menestyvät paremmin elämässä ja elävät kauemmin.

Lihavuus on terveysriski.