Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko monia Tyks alueen masuja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis minä ja mulla on la 28.5. ja ajattelin että onko täällä muita semmoisia tulevia mameja, jotka ovat siis Turku akselilla?

Olisi kiva josko vois ihan treffata jossain vaiheessa ja vaihtaa kuulumisia.

TeeaSamatha ja Touho 24++

Vierailija
2/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä asustelen turun seudulla...siis meiltä on n.16km turkuun.mulla laskettu aika on 14.5. ja toista odottelen.mielelläni uusiin ihmisiin tutustuisin.ja treffailu onnistuisi multa parhaiten aamupäivisin kun oon sairaslomalla ja esikoinen hoidossa aamupäivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulainen on täälläkin, la juhannuksen aikoihin. Olisi kyllä mukava tavata muitakin sudulla olevia odottajia.

~Nandiitti

Vierailija
4/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.. ollaan kans turusta.. laskettuaika on 24.4 eli viikkoi on nyt 29+1.. taidan olla pisimmällä tässä listassa olevista..

Vierailija
5/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja La 29.4. Ja kakkosta odotetaan.

Vierailija
6/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aivan turusta mutta turun lähiympäristöstä ja menossa siis tyksiin synnyttämään. Laskettu aikani on 7.3 eli aika pian jo.. Onkohan vielä muita ketä olisi kenties lähellä minua?

Vierailija
7/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan siis kanssa täältä turun seudulta (matkaa n. 30km) ja LA 1.6.. Tyksiin ollaan kanssa suuren päivän tullessa menossa, mut vielä nautiskellaan tästä odottamisesta ja noista ihanista potkuista masussa =)

Jensku ja Pikkunen 23+5

Vierailija
8/9 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan meitä täällä linjoilla jo näin monta... meillä on myös yksi alle kaksi vee pojan koltiainen jo maailmassa ja mä olen tällä hetkellä tän pikku miehen kanssa kotona eli aamupäivät sopivat vallan mainiosti josko treffataan vaikka turussa.

oikeesti asutaan Liedossa eli onko ihan samankylän ihmisiä täällä?

voitais vaikka tän kuun loppuun joku aamu laittaa treffit pystyyn... onko jollakin joku muu kuin henk.kohtainen kotikoneen osoite niin voitais sen kautta höpötellä lähemmin.

iso hali teille kaikille masukkaat ja oikein onnellisen odotuksen jatkoa.

kuulumisiin, teeasamatha, arttu 1 v 8 kk ja touho 24++

Vierailija
9/9 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun myös täällä turun suunnalla..Esikoinen 2v8kk ja mulla la 11.6! Tyksiin menossa synnyttämään..Minkäs ikäisiä olette?! Itse olen 23v.