Ärsyttävin fiktiivinen hahmo ikinä?
Minulla Carrie Bradshaw Sinkkuelämistä. Kamala naukuja ja minäminä-ihminen..
En ikikuunapäivänä tulisi toimeen tuonlaisten ihmisten kanssa.
Kommentit (1029)
Vierailija kirjoitti:
roope ankka, karhukopla, aku, jne on selvästi nykyajan vasemmistoa ja ei jaa niille vaikka kuinka yrittäny saada edes jtn itselle
Siis Roopehan on oikein kunnon porvari, omistavan luokan edustaja, joka sortaa työläistä maksamalla laittoman huonoa palkkaa. Ei anna valtavista rahoistaan kenellekään ropoakaan, ettei ole parin tuhannen vuoden kuluttua keppikerjäläinen.
Kaikki jumalat näin yleisesti, kun niiden varjolla yritetään kontrolloida ihmisten elämää.
Ja jos nyt pitää mainita vain yksi niin tämä Suomessa palvottu Jahve-Jeesus-Henki kolmioleipä haluaisi koko ajan ja joka tilistä rahaa. Tosi ärsyttävää, mutta ei mene enää minun tileistä.
Jännä; Luulin että olen ainoa, josta tämä hahmo on tosi karsea.
Vierailija kirjoitti:
Katto Kassinen
Mummo-sarjan mummo. Todella ilkeä eukko.
Rachelin isä on aika vastenmielinen Frendeissä.
Pirjo-sarjan Pirjo ... (Toivottavasti on kuvitteellinen)
Salaisuus-sarjan konstaapeli Goon
Paulin isä Viisikko-sarjassa
Ap:n aloitushan ei taida ainoastaan koskea elokuvia?
Mites ois Peter Pan ennen Disneyn versiota.
Sehän on rasavilli paha lapsi.
Vamppyyripäiväkirjoista Elena ja Damon.
Kun Damonista alettii siinä 3kauden jälkeen/aikana duunaamaan "ihan hyvää tyyppiä joka vaan silloin tällöin murhaa ihmisiä" ja Elena on kaikkea tämmöstä vastaan, vampyyrinäkin, mut nii tossu akka et päätti hyväksyä asian :D
Salkkareista en jaksa en ees alottaa, kys.sarjassa on paljon enemmän hahmoja mitä vihaan kuin ne joista tykkään.
Breaking Bad; Walter. Parempi pois menon jälkee köyhä perhe kuin kuollut sellainen?!
Asetti rakkaimpansa vaaraan rahan ja "harrastetoiminnan" takia.
Ja viimesellä kaudellahan Walter paljasti et teki sen kaiken itsensä eikä perheensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Breaking Badin Skyler on hirveä, analysoiva kyylä.
Mad Menin Betty on karmea eukko, onneksi Don pääsi hänestä eroon.
Skyler todella itsekeskeinen ja kontrolloiva ilmestys, mutta Betty taas oli luonteestaan huolimatta milf, ja sen takia ei ollenkaan ärysttävä
Oon aina inhonnu muumipappaa. Tyhmä viisasteleva patsastelija.
Motherland - Äitien sota sarjan Julia (osa muistakin hieman ärsyttää). Aina naama väärinpäin valittamassa ja uhriutumassa, pakoilee vähäisiä töitään, turhaa häsäämistä tyyliin 13-vuotias ei voi olla tuntia yksin kotona. Kunnon First world problems -tyyppi..
Teletapit. Ei pysty edes kuvailemaan miksi.
JarJar Binks jos ei jo ole tässä ollut. Nuff said!
Jeesus. Sen takia pitää ostella lahjoja joka joulu koko suvulle ja maksaa kirkollisveroa (jos on vielä kirkon jäsen), peruskoulussa piti kuunnella tylsiä satuja sen ihmeteoista ja vielä vuonna 2022 joutuu kaduilla kuuntelemaan lappuja jakavien hihhuleiden todistelua siitä, kuinka jeesus tulee ja pelastaa. Suomessako muka uskonnonvapaus? No ei todellakaan ole. En ole ikinä liittynyt kirkon jäseneksi, mutta olen eronnut sen jäsenyydestä.
Erkki Tuomiojan kaltaiset koppavat vasemmistolaiset.
Harry Potter. Todellinen ruikuttava lumihiutale.
Enää edes muista, millainen se tarkalleen oli, mutta... no joo.