Yöllinen piereskely hävettää
Pakko päästä avautumaan näinkin tyhmästä asiasta. Olen seurustellut jo jonkin aikaa uuden miehen kanssa ja nukumme yöt yleensä yhdessä. Minulla on usein yöllisiä ilmavaivoja ja suorastaan vituttaa herätä omaan pieruun. Mies on onneksi sikeäuninen, mutta toisinaan paukku on päässyt hänenkin vielä hereillä ollessa. Miestä asia ei vaivaa, mutta miten saisin itseni uskomaan, ettei asiasta kannata stressata sen enempää? Mies on onnistunut olemaan pieremättä vielä kertaakaan koko yhdessäolomme aikana ja minä olen pierryt sitten senkin edestä, mikä näin naisena vaivaa minua.
Kaipaisin vertaistuen sanoja, etten ole ainoa yöllinen paukuttelija, joka häpeää sitä.
Kommentit (51)
Joka ainoa ihminen pieree reilut toistakymmentä kertaa vuorokaudessa - kuka hiljaisemmin, kuka äänekkäämmin, kuka hajukkaammin, kuka vähemmän, mutta yhtä kaikki: jokainen pieree! Muuten jokainen myös syö ja juo ja jopa nukkuukin;)
Pyydä miestäsi laittamaan nahkatulppansa pyllyysi siksi aikaa kun nukut.
Mullakin tuota tapahtuu, jos syön päivällä vähänkin karkkia, suklaata, jäätelöä tai keksiä, eli siis sokeri taitaa mulla olla syyllinen yöllisiin ilmavaivoihin.
Hahahaha.. Sama ongelma täällä... Mutta enää en stressaa siitä. Ikinä en piereksi kenenkään seurassa, vaan pieren vessassa, samoin tekee mieheni (kuulen kyllä heh).. Mua jostain syystä pierettää juuri yöllä ja aamulla. Erityisesti silloin, kun mies on puoliksi päälläni ja painaa alavatsaan esim. reidellään!!!! :D Olen pari kertaa myös herännyt omaan pieruun, normaalisti en herää.. Heräsin siksi, että olen ilmeisesti pelännyt jotain tollaista tapahtuvan joskus ja en ole nukkunut rennosti.. Älä stressaa turhia... Sekin on kuitenkin AIVAN eria asia 'vahingossa' piereksiä yöllä, kun rennosti vaan yhdessä sohvalla tv katsellen, jotkut naiset tekevät sitä.. ;)
Eilen tuli muuten Sinkkuelämää, jossa tällainen pieru-jakso. Yhdessä katsottiin miehen kanssa ja naurettiin. <3 Olemme me naisetkin vain ihmisiä...
Naisten pierut haisee pahalle! Kananmunalle ja kaalille. Sitten vielä löyhytätte peittoa niin suloaromit iskee nenään...
Mua ei miehen seurassa piereskely nolota, sillä mies on meistä se huomattavasti pahempi piereskelijä. Olisi kaameaa jos parisuhteessakin tuollainen asia olisi jotenkin nolottava. Hajukaan mun pieruissa ei ole ongelma, kun eivät pahemmin haise miltään. Ongelma mulla on, jos olen pitkän aikaa tuttavien tai ystävien seurassa, alkaa ilma kertyä mahaan ja luonnollisestikaan en heidän seurassa halua piereskellä, mutta sitten mulla tahtomattani on jonkun kerran karannut pieru oikeen kunnon äänen kanssa, ja se meinaa nolottaa, jos ja kun ei yleensä pierututtavallisia kuitenkaan olla.
Jopa tyttöystäväni tumma ja kaunis Petra pierii kaikki yöt. Hajuista nautin ja onhan se niin että
Ihminen se Petrakin vain on!
Kerran heräsin kun kauhea ripuli suihku tuli peräaukostani eukkoni päälle. Kyllä asia naurattaa vieläkin. Kaikkea sitä sattuu😉
On syytäkin hävetä senkin Pieru-Petra!
Mitä noita häpeemään. Itse olen aina piereskellyt ja nauranut vielä kova äänisesti päälle. Yksikään mies ole ikinä piereskellyt siinä määrin kuin minä enkä ole osannut hävetä. Olen kussut allenikin ja nauranut ja kussut lisää. Ei elämä ole niin vakavaa.
Suhteen alussa monta vuotta sitten minulla oli tämä ongelma, häpesin tosi paljon sitä että joskus yöllä jopa heräsin omaaan pieruuni. Alkuvaiheessa en kehdannut käydä edes kakalla miehen luona ja pidättelin joskus monta päivää kun en vaan pystynyt menemään - tiedän, aivan ylireagointia mutta minkäs teet.
MUTTA löysin ratkaisuksi yölliseen paukutteluun sen, että nukuin stringit jalassa. En kokenut niitä mitenkään epämukaviksi ja ne blokkasivat tehokkaasti pierun äänen. Stringit jalassa kun on niin voi vaikka päästää rennosti paukun, eikä mitään kuulu ja olo helpottaa huomattavasti!
Vierailija kirjoitti:
Suhteen alussa monta vuotta sitten minulla oli tämä ongelma, häpesin tosi paljon sitä että joskus yöllä jopa heräsin omaaan pieruuni. Alkuvaiheessa en kehdannut käydä edes kakalla miehen luona ja pidättelin joskus monta päivää kun en vaan pystynyt menemään - tiedän, aivan ylireagointia mutta minkäs teet.
MUTTA löysin ratkaisuksi yölliseen paukutteluun sen, että nukuin stringit jalassa. En kokenut niitä mitenkään epämukaviksi ja ne blokkasivat tehokkaasti pierun äänen. Stringit jalassa kun on niin voi vaikka päästää rennosti paukun, eikä mitään kuulu ja olo helpottaa huomattavasti!
Piti lisätä siis tähän, että piereskelyssä ei ole mitään hävettävää ja että senkun annat paukkua vaan etkä turhaan pidätä ja aiheuta itsellesi vatsakipua ja turvotusta. Mutta koska tiedän että joillekin se on oikeasti ylitsepääsemättömän noloa niin jaoin käytännön vinkin helpottamaan elämää.
Mulla auttoi yölliseen paukutteluun se, että jätin banaanin pois ruokavaliosta. Kauan kesti tajuta, mistä ilman kertyminen pääasiassa johtui. Nykyään on ilmavaivat normaalin rajoissa. Mutta siis tosi ikävä ja tosi tuttu vaiva.
Vaimo jaksaa selitellä jokaista pieruaan mutta itselläni on suorastaan koreografia... näin se menee.
Hanki koira ja syytä sitä aina loogisesti. Mun mies melkein uskoo.
Piere kun pierettää, sehän on ihan luonnollista.
Tee illalla joogaa jossa teet paljon taivutuksia, downward dog, sun salutation, child's pose.
Tanssi niin että keskikeho tärisee, hyppele.
Sano miehelle, että tämä on yksityinen nukahtamisrituaalisi ja tee se suljetun oven takana. Sitten tuuletat huoneen ja poltat suitsuketta. Päivällä kertyneet kaasut ovat todennäköisesti purkautuneet.
En ole koskaan pieraissut!
Jasmin 23v.
Muistattehan kun Peter Andre valitti Jordanille, ettei saanut yöllä nukutuksi vaimon paukuttelun takia :D