Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yöllinen piereskely hävettää

Vierailija
23.09.2015 |

Pakko päästä avautumaan näinkin tyhmästä asiasta. Olen seurustellut jo jonkin aikaa uuden miehen kanssa ja nukumme yöt yleensä yhdessä. Minulla on usein yöllisiä ilmavaivoja ja suorastaan vituttaa herätä omaan pieruun. Mies on onneksi sikeäuninen, mutta toisinaan paukku on päässyt hänenkin vielä hereillä ollessa. Miestä asia ei vaivaa, mutta miten saisin itseni uskomaan, ettei asiasta kannata stressata sen enempää? Mies on onnistunut olemaan pieremättä vielä kertaakaan koko yhdessäolomme aikana ja minä olen pierryt sitten senkin edestä, mikä näin naisena vaivaa minua.

Kaipaisin vertaistuen sanoja, etten ole ainoa yöllinen paukuttelija, joka häpeää sitä. 

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan herännyt omaan pieruuni. Kokemus varmasti sekin!

Vierailija
2/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kandee olla nukkumatta vaan :) Mutta siis nyt ehkä pitäisi nostaa kissa pöydälle ja ihan ottaa ouheeksi asia. Mun mielestä piereminen oman kullan seurassa ei ole mitenkään kamala asia. Toki ymmärrän että alkuhuumassa se on todella noloa. Mutta ajan kanssa siitä tulee ihan normaali asia. 

Nim. Se joka oli haljeta kaasuista joskus muinoin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa toimintaa. Kannattaisi pohtia erinäisten hoitomuotojen aloittamista (esim. metsään yksin eristäytyminen). Tuollainen käytös ei ole normaalia!

Vierailija
4/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sanonut miehelle, etten ole missään vastuussa niistä äänistä tai hajuista, joita kehoni tuottaa kun olen unessa.

Vierailija
5/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:07"]Joo kandee olla nukkumatta vaan :) Mutta siis nyt ehkä pitäisi nostaa kissa pöydälle ja ihan ottaa ouheeksi asia. Mun mielestä piereminen oman kullan seurassa ei ole mitenkään kamala asia. Toki ymmärrän että alkuhuumassa se on todella noloa. Mutta ajan kanssa siitä tulee ihan normaali asia. 

Nim. Se joka oli haljeta kaasuista joskus muinoin ;)
[/quote]

Vai että oikein ottaa puheeksi asia. Siis miksi?

Vierailija
6/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää lähinnä jos nukun joidenkin vieraiden seurassa. Oon monesti miettinyt pierenkö esim. Lentokoneessakin kun nukahdan. Vai vaikuttaako asento siihen?

T. Toinen unissaan pierijä

Vierailija
7/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystalo myy ilmavaivasuodatinta. Se on hyvin pieni mekaaninen laite, joka laitetaan illalla ennen nukkumaan menoa pyllysilmään, niin että toinen pää jää hieman ulos silmästä. Suodatin vaimentaa äänen ja suodattaa 95% hajusta.
Ota rohkeasti yhteyttä Terveystaloon! Tähän kiusalliseen ongelmaan on olemassa ratkaisu.
T. Ei enää ikäviä ääniä, eikä hajuja

Vierailija
8/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma suhteen alussa. Johtuu siitä että hereillä ollessa pidättelee suolet väärällään ja nukkuessa rentoutuu. Vatsakin oli kipeänä sen pidättelyn takia.
Nykyään olen rennompi kumppanin kanssa, käyn suhauttamassa vessassa jos siltä tuntuu :D

Vierailija
9/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:16"]Terveystalo myy ilmavaivasuodatinta. Se on hyvin pieni mekaaninen laite, joka laitetaan illalla ennen nukkumaan menoa pyllysilmään, niin että toinen pää jää hieman ulos silmästä. Suodatin vaimentaa äänen ja suodattaa 95% hajusta.
Ota rohkeasti yhteyttä Terveystaloon! Tähän kiusalliseen ongelmaan on olemassa ratkaisu.
[/quote]
Ei ainakaan tuolla nimellä löytynyt.

Vierailija
10/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vielä jatkaa että eipä ole enää sitä ongelmaa että herää trumpetin laulantaan. Paljon nolompaa se oli kuin vaivihkaan piereskely vessassa.

Vierailija
12/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:16"]Terveystalo myy ilmavaivasuodatinta. Se on hyvin pieni mekaaninen laite, joka laitetaan illalla ennen nukkumaan menoa pyllysilmään, niin että toinen pää jää hieman ulos silmästä. Suodatin vaimentaa äänen ja suodattaa 95% hajusta.
[/quote]
Ei ainakaan tuolla nimellä löytynyt.
[/quote]
Voi olla muullakin nimellä. En enää muista virallista nimeä, kun ostosta on jo useampi vuosi.
Joka tapauksessa kannattaa soittaa Terveystalon asiakaspalveluun ja kysyä sieltä suoraan. Suodatin siinä nimessä ainakin oli. Kysy suodatinta ilmavaivojen hoitoon, niin osaavat varmasti auttaa!

Vierailija
13/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko tarkistaa ruokavalio

Vierailija
14/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:20"]

Mulla oli sama ongelma suhteen alussa. Johtuu siitä että hereillä ollessa pidättelee suolet väärällään ja nukkuessa rentoutuu. Vatsakin oli kipeänä sen pidättelyn takia. Nykyään olen rennompi kumppanin kanssa, käyn suhauttamassa vessassa jos siltä tuntuu :D

[/quote]

Juuri näin. Pidättely hereillä ollessa kostautuu sitten yöllä, kun keho rentoutuu ja kaasut pääsevät virtaamaan vapaasti. Ei minua haittaisi niinkään jos kaasu tulisi lähes äänettömänä suhahduksena, mutta miksi oi miksi helvetissä sen perseen pitää paukahtaa niin, että varmasti kuuluu viereisessäkin huoneessa?

ap

Vierailija
15/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään käsitystä, että tällaistakin tapahtuu eli nukkuessa piereskelyä. Siitä äänestä voi aina teeskennellä että "mikä ihme se oli, kuulitko sinä?" ja katsella epäluuloisen näköisenä ikkunasta ulos, mutta se haju taas on vaikeampi peittää.

Pierujen tutkimukseen on myös kehitetty laite, letku ja ilmatiivis pussi, jolla suolikaasuja saadaan talteen. Laitteen avulla tehdyissä sokkotutkimuksissa Levittin tutkimusryhmä totesi, että miehet tuottavat enemmän kaasua keskimäärin per päästö (110 ml) kuin naiset (80 ml). Naisten päästöissä oli puolestaan tilastollisesti merkittävästi (p < 0,01) enemmän rikkivetyä kuin miehillä. Edelleen Levittin ryhmän aistinvaraiset laboratoriokokeet totesivat naisten päästöissä olevan tilastollisesti merkittävästi (p < 0,02) enemmän keskimääräistä hajuintensiteettiä, minkä johdosta voitiin todeta hajun johtuvan suurelta osin rikkivedyistä.[5]

Vierailija
16/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä aspan ilmeen kun joku soittaa ja kysyy perseeseen tungettavaa pierusuodatinta :D

Vierailija
17/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa kehittää kaasuja kokoajan, se on ihan luonnollista. Jos pidättelee koko päivän niin ihmekös tuo että sitten yöllä rutisee enemmän. :D Mutta hyvin voi rutista vaikkei pidätteliskään, eli ehkä kannattaa päästä yli näinkin luonnollisesta asiasta.

Ruokavalion muutos voi toki vaikuttaa, mut ei ne kaasut kokonaan lopu kuitenkaan.

Vierailija
18/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah joo mun kaverilla oli joskus muinoin sama ongelma. Se ei kehdannu pierasta miehensä edessä varmaan ekaan vuoteen ja tämä kostautui öisin. Heräsi kuulemma joka yö omaan pieruunsa. Mies ei herännyt tai sitten esitti nukkuvaa.

Vierailija
19/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilisit viininkäyttöpullon  vesilukkoa ! Kuuluisi vain hauskasti  blup! plup, pulp!...( sinun olisi siten kyllä viisainta totutella nukkumaan vain mahallasi)

Vierailija
20/51 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Suhteen alkuaikoina olin kuolla nolostukseen, kun keskellä yötä heräsin omaan kovaääniseen pörisevään paukkuuni ja toivoin enemmän kuin mitään muuta että mies siinä vieressä nukkui oikeasti eikä vain teeskennellyt nukkuvansa.

Tämä unissaan paukuttelu on syy siihen miksi en mielelläni yövy missään muualla kuin kotona tai varsinkaan kenenkään vieraan vieressä tai lähettyvillä esimerkiksi juhlien jälkeen. :( Nolona olen saanut olla niin paljon että pahaa tekee.