Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ELOKUISTEN TIISTAI***

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taas ehdin pinoutumaan minäkin. Ollut kovasti puuhaa ja hommia viimepäivät.

Meillä on yöt vähän parantuneet kun siirrettiin tyttö viimetorstaina omaan huoneeseen nukkumaan. Ekana yönä heräs kaksi kertaa, seuraavana vain kerran. Sen jälkeen vaihtelevasti kerran tai kaksi. Meidän makkarissa heräili aina enemmän. Vähän tuo kyllä kirpaisi (ja vieläkään en ihan ole sopeutunut tuohon muutokseen), kun pieni laitettiin eri huoneeseen. Mulla on paha mieli, kun näin konkreettisesti huomaa miten vauva-aika käy vähiin... Pikkuinen ei siis enää tuhise pienessä kehdossaan meidän vieressä. Senpä takia vaikka tyttö nukkuu yöt nyt paremmin, minä olen monta tuntia aamuyöstä hereillä ja odottelen milloin ääni kuuluu, että voin hakea vauvelin viereen ennen ylösnousua! :)

Ja kiinteiden syöntiä harjoitellaan edelleen. Nyt on sellaset 10 päivää maisteltu, mutta vieläkään ei suu aukea lusikalle. Huijaamis-tekniikkaa pitää siis käyttää. Ruoka kyllä syödään hyvällä ruokahalulla kun sitä suuhun onnistun saamaan, mutta pelkkä lusikka ei kiinnosta yhtään. Saapa nähdä milloin tuo tajuaa syömisen ilon...! Olisipa mukava kun omakin suu pysyisi noin hyvin kiinni ruoan edessä! :)

Nyt pyykkipinon kimppuun...

Anemos & Emppu

Vierailija
2/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yö meni mukavasti! vauva nukahti klo 22, heräsi 5.n aikaan ja nukkui sitten 8 asti. Iltapuuroa kyllä söi sellasen annoksen että en yhtään ihmettelekkään ettei nälkä ollut aiemmon:). Aateltiin pikkuhiljaa siirtyä 5 ateriaan kun tuntuu ettei 4 aina riitä, se päiväruuan ja iltapäiväruuan välinen 4-5h tuntuu olevan liikaa tuhtimpaan ateriaan kun kitinä alkaa jo 3 maissa(lounas siis on klo 12) ja tissillä roikkuu kokoajan.

Uloskaan ei paljon kiinnosta taas lähteä, -18 astetta ja hirvee tuuli, hypitäämpä sitte seinille koko porukka taas....

noh aika kuluuu varmaan tänään videoiden(esikoiselle) kanssa ja leivinuunia lämmittäessä, pyykinpesussa jne, joten ei käy aika pitkäksi. Paitsi että aloitin eilien laskemaan PV pisteitä että pitäs vissiin lähtä kuoriin porkkanoita iso satsi niin voi niitä jyrsiä pahimpaan makean himoon:)

perhanan miies oli eilen käynyt kaupassa ja nyt kaapissa ihan mun nenän edessä on fanipalapussi, pikkasen tekee tiukkaa olla koskematta siihen:/ no yritetään kestää.

Mukavaa pakkaspäivää kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oltiin uudessa vauvauinti-ryhmässä, kun saatiin vaihdettua meidän mielestä parempaan aikaan. Noh, se parempi aika oli ja meni, koska viime viikolla siirryttiin kaksiin päikkäreihin ja kas kummaa, taas uintiaika tuntuu menevän päikkäreiden päälle... Katsotaan, miten homma lähtee menemään, ei kehtaa ainakaan heti soittaa, että saataiskos meidän vanha aika takaisin... :)

Edellisiltana sanoin miehelle, että vaikka poika kitisee ja ulisee pitkin yötä, niin on se sentään hyvä, ettei varsinaisesti herää yöllä. No niinpä niin, ei olisi kannattanut taas suurta suutaan avata, sillä eikös yöllä alkanut pulina ja kiekuminen kuulumaan pinniksestä! Kun kukaan ei mennytkään leikkimään, niin parkuhan siinä tuli. Kun menin antamaan tuttia, loppui itku kuin seinään ja jannu hymyili leveästi sängyssä, että jee, äiti tuli leikkimään! Kun annoinkin vaan tutin, silitin päätä ja lähdin, alkoi huuto taas. Tunnin jaksoi karjua. Ehkä olisi lopettanut aikaisemminkin, mutta kun mä en voinut antaa pitkään huutaa yksin sängyssään ja aina poika vähän piristyi, kun menin silittämään.

Mutta viime yö menikin jo meidän mittakaavalla loistavasti, vinkui ekan kerran vasta n klo 5.30 ja toisen kerran klo 7.30, jolloin otin viereen nukkumaan, kun mies oli jo lähtenyt töihin. Hetken vehtasi ja vatkasi, mutta simahti vielä tunniksi. Nyt (noin tuhannennen kerran....) taas sormet ja varpaat ristiin, että hyvät yöt jatkuvat!

Toivottavasti heppuli oppisi pian istumaan kunnolla (nyt istuskelee etukenossa nojaamalla käsillä jalkoihin ja aika pian siitä kellahtaa), sillä toivoisin, että saisimme syöttötuolin käyttöön. Nyt syöminen on aikamoista sähläämistä, kun poika istuu sitterissä ja leikkii yleensä jaloillaan samalla. Vanhempiinsa on muuten kyllä tullut, sapuska maistuu tosi hyvin ja sitä uppoaa yleensä niin paljon kuin vaan antaa... :)

Tänään ehkä uskaltaudutaan pidemmäksi aikaa ulos, kun on vähän lauhempaa! :)

Vierailija
4/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

POika päikkäreillä ulkosalla. Ääni jo kuuluukin mutta jos hän nyt vielä nukahtais...

Rs-viruksen myötä syöty antibioottikuuri vei mennessään ainoa kiinteän mikä Pojalle on sopinut joten jälleen ollaan vain Almironin varassa. Lääkäri on parin viikon kuluttua ja sitten mietitään mitä tehdään. Kuten eiliseen pinoon laitoinkin,pojan hoito alkaa toukokuun alusta joten kiirettä pitää saada ruoka-aineita mukaan...

Poika konttaa hienosti ja istumaankin menee muttei kauaa siinä ilman tukea pysy. Kärsimätön on luonteeltaan mutta seurallinen kuitenkin! Isosiskot kiinnostaa ja tietenkin niiden tavarat ;)

Ääni yltyy. Täytyypi mennä!

Vierailija
5/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en itsekään ehtinyt kirjoitella, vain gallupiin nopea vastaus. Tänään oltiin avoimessa kerhossa Ennin ja 5-vuotiaan kanssa. Oli valokuvaus (en muistanut), onneksi oli ihan ok vaatteet. Isoveli oli käynyt jo eilen kerhokuvassa enkä Enniä kuvauttanut, joten olimme vain ryhmäkuvassa. Enniä kuvaan sitten itse puolivuotispäivänä ja tietty yksivuotiskuvaus.

Pakkasta piisaa, joten ulkona ei olla juurikaan oltu. Eilen järjestin noin tuhat valokuvaa albumeihin, sitten loppui albumit =) No, onhan tätä yhteistä eloa miehen kanssa jo kohta kolmetoista vuotta takana.

Pakko varmaan alkaa tota pullos tarjoilla ainakin kerran päivässä. Tänään kerhossa ei meinannu tissi kelvata ollenkaan kun olisi pitänyt ympärille nähdä ja äidin kainalo on jo nähty. Soseitakaan ei ollu mukana niin äitillä meinas mennä hermot.

Jaahas, nyt tissi kelpaa, palaillaan...

Kukka ja Enni

Vierailija
6/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa sain pojan parvekkeelle unille :) ihan hyvin on kyllä saatu sisälläkin nukkumaan avonaisen ikkunan edessä. Huomenna jos pääsis itsekin ulos.

Meillä edelleen ripuli jatkuu, taisi itse asiassa paheta kun kiinteät jäi pois. Ja eilen otettiin almiron takasin, ei ainakaan ole hyödyttänyt. Itse asiassa viikonloppuna pojasta tuli taas itkuinen, tähän asti ripuloinut ilman itkua, eli kun tuota uutta maitoa testattiin. No joka tapauksessa tänään mennään lääkäriin, TAAS! Minä ja mies ollaan kamalan ahdistuneita tästä tilanteesta jo, kun mikään ei auta, eikä sitä itse voi netin kautta vaan päätellä että mitä seuraavaksi yrittää. Nyt ei enää lääkäristä lähdetä ennenkuin jotain tapahtuu! Emmehän me voi edes uutta maitoa testailla kun ei suoli rauhoitu. Kyllä minä uskon jo ettei tuo almiron välttämättä sovi mutta en voi vain kokeilla ja kokeilla, ukkelihan kuivuu sitä ennen.

On meillä jotain ihanaakin, sen mitä jätkä viihtyy lattialla, on oppinut hiukan ryömimään :)))

Baby ja mussukka

Vierailija
7/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä päivä on menny taas sisätiloissa.Äsken tosin käytiin anoppilas syömäs madesoppaa ja niin Tuomas aloitti vierastamisen(ainakin hetkeksi)kun mummu otti syliin.

En oo ihan varma mitä kummaa on pojun poskille noussu, pakkasnäppylöitä vai maitorupee vai mitä. Bevitaa oon sitte tuohon pistäny.Saas nähä.

Vaikka kiinteitä jo syödään (nyt vielä kahdesti päivässä) niin eipä tuo oo paljoa vaikuttanu yöuniin. Edelleen heräili syömään tissille pariin otteeseen. Ilta 9:stä aamu 8:n nukutaan hyvinkin.

Pitänee ottaa lisää selville tuosta ruokailujutuista että kuinka monta kertaa ja koska. Ollaan vielä alkutekijöissä, nääs. ;)

Jaaha,pitää mennä

Pärjäilkää!! :D