Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen vauva pienellä ikäerolla, muita kuumeilijoita?

21.10.2013 |

Meillä on nyt 8kk ikäinen poika ja aloitettiin juuri toisen yrittäminen :) Onko muita joilla toiveena pieni ikä-ero? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ilmoittautuu yksi. :)

Vierailija
2/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuumeillaan! Kuumeiltu ja yritetty jo jonkin aikaa :)

Meillä on kohta 6kk ikäinen tyttö. Synnytyksen jälkeen ei ole ehkäisyä käytetty, saa tulla kun on tullakseen!

Onko jollakin muuten tietoa, minkä verran imetys ehkäisee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä sanota, että imetys pitää menkat poissa, joten voihan se olla, että ei ovulaatiotakaan tule. Olen kyllä lueskellut jostain, että imetyksen aikanakin olisi tultu raskaaksi ja kierto käynnistyi kaikesta huolimatta synnytyksen jälkeen ihan normaalisti. Mama-89 miten nopeasti sulla käynnistyi kierto synnytyksen jälkeen vai onko vielä käynnistynyt?

Meillä on 3,5kk ikäinen tyttö. En pystynyt imettämään häntä (mulle alkoi raskauden puolivälissä kasvaa lisärintarauhaset kainaloon, jotka sitten synnytyksen jälkeen kipeytyivät niin, että lääkkeet jouduin ottamaan ja ajettiin maidon tulo alas. Lisäksi mun ruokavaliossa oli ilmeisesti jotain sellaista, että vauva oksensi rintamaidot kaaressa). Mulla eilen alkoi menkat, jotka tekivät 2vk tuloaan jomottaen ym oireillen. Meinas jo järki lähteä kun ei tienny mikä mussa oikein on vialla. Myöskään emme ehkäisyä käytä, joten toinen vaippahousu tulee jos on tullakseen.

Ipa kp2 yk1

4/5 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi ilmoittautuu. Tosin tässä on reilu vuosi jo kuumeiltu toista. Esikoinen tulee tammikuussa 1,5 vuotta ja toiselle annettiin lupa tulla kun esikoinen oli vasta 2kk. Tän vuoden puolella kahdestikkin tärpännyt, mutta menneet sitten heti alkujaan kesken :( toivottavasti kolmas kerta toden sanoo ja pikkusisarus saadaan neitiselle. Esikoisessa meni 3 vuotta joten en halunnut ehkäisyä ja ajateltiin että heti vaan yritys päälle, niin ei pääse ikäerot venymään ihan hirmusiksi, jos taas kestää raskautuminen. Kovasti toivoisin et ensi vuodelle vielä kerkeis toinen tulla!  Tsempit muillekkin :) 

Tintti

Vierailija
5/5 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi 7vk synnytyksen jälkeen, ja edelleen siis imetän. Oon kuullut että imetyksestä johtuva hormonitoiminta ehkäisee jossain määrin raskautumiselta. En vaan yhtään tiedä, että minkähän verran.

Pidettiin tuossa varsinainen "tehoviikko" makuuhuoneen puolella, ja nyt jännityksellä odottelen mikä on tulos. Eli alkaako menkat vai saanko plussan :) Vielä pitää reilu viikko odotella.. :)