Lue keskustelun säännöt.
onko iituli 1970 täällä?
07.02.2006 |
huomasin tekstisi jostain ketjusta ,mulla käynyt aivan samoin ,aloitinkin tuonne ketjun mutta taitaa nämä kaksois-keskenmenot harvinaisia,haluaisinkin kovasti tietää kuinka pitkälle raskaus sinulla jatkui vielä molemmat masussa ?mitä epäilyksiä toiselle tuli?jos huomaat tämän niin vastaa!!!
Kommentit (2)
laitoin sulle s-postia ilmoita jos ei tullu perille meillä tietokone taas temppuillut !
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Moi Valtsu04!
Olen todella pahoillani, jos olet joutunut kokemaan saman kuin me. Kohtalotovereita taitaa olla (onneksi) vähän. Itse koin olevani jonkinlainen kummajainen aikanaan. Tosin pari kohtalontoveria löytyi silloin kolmisen vuotta sitten täältäkin sivuilta.
Kälyni muuten kertoi siitä, että olit huhuillut minua. Siksi tiesin tulla tänne. Jos sinulla on jokin meiliosoite, niin voin kertoa tarkemmin, mitä meille tapahtui raskauden aikana ja sen jälkeen. Sen voin kertoa jo nyt, että raskaus jatkui loppuun saakka molemmat vauvat kohdussa. Tuo poikani, joka kiipeilee tuossa lähellä ja täyttää kohta kolme vuotta, syntyi rv 35.
Hänen epäiltiin saaneen sellaisen vaurion, joka vaikuttaisi liikunnalliseen kehitykseen. Hänen ja meidän vanhempien onneksi se uhkakuva ei toteutunut. Em. asian ja toisen vauvan menetyksen takia alkuaika oli kaikkea muuta kuin auvoisaa, ihanaa vauva-arkea.
Jos kertomuksestani on/tulee olemaan jotain apua sinulle, olen enemmän kuin mielelläni avuksi. Lähetä oma sähköpostiosoitteesi minulle osoitteeseen iituli1970@luukku.com, niin voin kirjoitella lisää. Ihan kaikkea en halua vuodattaa tähän.
Ja lopuksi, toivotan jo nyt onnea ja voimia sinulle!