Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++syysSÄTEET' 05 tiistai+++

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos Mirju on käynyt kertomassa ultrakuulumisia..? Kävin tuossa kommentoimassa yhteisöjuttuja ja täytyy nyt pistää pari sanaa tännekin.

Mä ymmärrän täysin itsekunkin huolestumisen ja kärsimättömyyden (joista täälläkin on ollut puhetta) koska mulle rakenneultraa edeltävät pari viikkoa oli varmaan raskauden vaikeimmat. Kuvittelin mielessäni ihan kauheita. ;-/

Sen jälkeen kun liikkeet on alkanut tuntua, ja ultrassa oli kaikki kunnossa, on ollut jo ihan oikeaa odottajan onnea. ;D Nautin nyt vasta täysin siemauksin & luottavaisena vauva-ajatuksista.

Kivoja pakkaspäiviä kaikille!

K. rv 23+3

Vierailija
22/23 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun täällä niitä jo odotetaan.. ;)

Elikkäs...nyt tulee omanapaista selostusta. Oon niin tohkeissani. Antakaa anteeksi. Mitään rakenteellista vikaa ei siis vauvasta löytynyt. Täsmäsi mitoiltaan täysin viikkoja, eli laskettuna aikana pysyy tuo 18.6. Vauva oli niin liikkuvaa sorttia, ettei aluksi meinannut tulla mitään. Lääkäri sanoikin, että eihän tätä saa kiinni. =) Kyselin sitten sukupuolta ja lääkäri sanoi, että " ei täällä pippeliä näy, voisi olla tyttö." Kysyin vielä, että ei kuitenkaan oo ihan sata varma, niin kuulemma ei. Sanoin sitten, että " voishan tuota kyllä kahden pojan jälkeen ostaa pari mekkoakin" Niin kätilö totesi, että " mene vaan ostamaan, ompelet ne sitten shortseiksi, jos poika tuleekin..." =D

Eli sukupuoli lienee edelleen arvoitus. Anoppi tosin tänään kertoi, että oli käynyt ennustajalla, joka oli sanonut että meille tulee tyttö. Sama ennustaja on ennustanut molempien poikien raskausaikana sukupuolet oikein. Tuohon tuskin on uskomista, mutta nyt kun onkin ehkä mahdollista, että tyttö tuleekin, niin mä olen ihan onnesta soikeana. Että kai mä sitten sitä tyttöä oon koko ajan toivonutkin alitajuisesti. Eikä se mikään pettymys ole vaikka sieltä pippeli vielä esille tuleekin. ;)

On se vaan niin ihanaa nähdä oma vauva siellä ultrassa. Sain aivan ihanan profiilikuvankin mukaan.

Olen ihan myyty siihen pikkuihmiseen!

Nyt vaan odottelemaan sitä laskettua aikaa... =D

mirju ja pikku-pööpöti 21+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjulle onnittelut hienoista ultrakuulumisista! *malttamattomana odottaa omaansa*

Maellekohan tuosta yhteisöasiasta kommentoin aiemmin, että " hautumassa koko ajatus" ja samaan aikaan asiasta aktiivista keskustelua toisessa pinossa... Mutta mulle siis sopii miten vaan, kunhan viisaammat neuvovat. :) Enkä ihan kaikkea itsestäni ainakaan heti haluaisi paljastaa. *ujostelee*

Mutta joo, pikkuisen katsoin " ihmevauvoja" , mutta nyt menen oma ihme masussa pötköttelemään ja yritän taas kuulostella, jospa hän ottaisi8 yhteyden äitiin. *toiveikkaana* Oma äitini kyllä sanoi, ettei niitä liikkeitä tarvitse ihmeemmin " tunnustella" , vaan kyllä ne sitten aikanaan tuntee ihan itsekseen. Mutta minäpä olen niin malttamaton! :D

Hyvää yötä!

mallariina ja masulainen