Eilen paniikissa kysyin täällä, että voisinko olla raskaana, kun
ehkäisy petti . Kierto oli yli puolenvälin, ja aateltiin miehen kanssa, että ei syytä huoleen, ovulaatio jo ollut. Sitten mulla alkoikin menkat 4pv normaalia aikaisemmin. Kestivät vain kaksi päivää. Vuotoa ihan normaalisti, ei mitään tuhruttelua. Mutta tosiaan loppuivat kuin seinää seuraavan päivän iltana alkamisesta.
Testi tänään haalea viiva. Eli ilmeisesti siis raskaana ainakin olen ollut hetken. Mutta voisko nyt olla niin, että tuo vuoto oli varhaista keskenmenovuotoa? Ja raskaushormooni pikkuhiljaa " haihtuu" pois? Tänään siis kiertopäivä28, jos ei sitä kahen päivän vuotoa lasketa.
Kommentit (12)
suurinpiirtein menkkojen alkamisaikaan tulee vuotoa, mula molemmissa raskauksissa tuli " menkat" jotka oli niin niukat että päätin testata, ja plussaa oli. Ja haaleakin viiva plussaa. Testaa parin päivän päästä uusiks.
tullut sen verran vuotoa, että olen luullut kuukautisten alkaneen. Ovat sitten kuitenkin loppuneet ja huvin vuoksi olen testannut. Eli jos ap olisi minä, olisi taatusti noilla oireilla raskaana. Eikä siihen hedelmöittymiseen tosiaan enempää tarvita kuin se yksi kerta.. =)
Kun yleensähän jos vuotoa on, niin se on sellaista tuhrua. Voiko se vuoto olla ihan runsasta, ts normaalit mekat.?
Itsellä takana reilu 5v lapsettomuushoitoja ja nyt adoptiojonossa jo toista vuotta... :-(
Ei millään pahalla, mutta ko. asia ei liity sinun lapsettomuuteesi ja adoptiojonoosi yhtään mitenkään. Yksikään vahinkoraskaus ei ole sinulta pois otettu.
Anna toisten olla ihan rauhassa hedelmällisiä äläkä lisää omaa katkeruuttasi tuollaisella vatvomisella. Sinä olet sinä ja joku toinen on joku toinen. Ikävää, että et voi saada omaa lasta. Mutta se ei tarkoita, etteikö joku muu saisi saada ja vaikka ihan vahingossa!!! On ihan kiva juttu, että jotkut kuitenkin täällä maailmassa pystyy lisääntymään. Ei se adoptioon annettava lapsikaan muuten saisi alkuaan.
itse testasin plussan kun menkkoja ei kuulunut. Siitä viikon päästä aloin vuotaa reilusti ja vuosin 3 päivää kunnolla ja pari päivää oli tuhrua sen päälle. Lopputuloksena oli luomukaksostytöt. Tämä kaikki yhden kerran ehkäisyn pettämisen seurausta. Onneksi olin vaki suhteessa eikä vauvan/vauvojen tulo maailman loppu ollut vaikka olisi ne opiskelut voinut ennen lasten tekoa loppuun saattaa.
Tämä lapsi olikin tekemällä tehty (yksi kerta) ja kovasti odotettu.
Itselläni tuli esikoisraskaudessa heti haamuplussaamisen jälkeen juuri kuvaamallasi tavalla pari päivää vuotoa niin, että useampi side ja tamponi tosiaan meni päivässä. Normaalisti itselläni vuoto kestää nelisen päivää ja on kyllä vielä runsaampaa, mutta sen verran sitä vuotoa tuli, että olin aivan varma keskenmenosta. Tuntui ettei sellaisen vuodon jälkeen varmaan enää ole raskaana...No, juuri äsken jätin sen " keskenmenon" esikouluhakemuksen tarhaan =)
Lääkäri epäili, että siellä olisi ollut kaksoset, joista toinen tuli pois. Nyt hänellä on terve tyttö=)
ähän haikeelta tuntuu. Niin sitä siis voi ajatukset muuttua muutamassa päivässä. Ensin ihan paniikissa, että olis katastrofi jos olis raskaana ja sit tuntuuki jo siltä, että olis kurjaa jos ei oliskaan...outoa. Mutta hyvä tietysti niin.
Täytyy siis testata vaikka loppuviikosta uudelleen, jos sillon sitten näkyis vahvempi viiva tai ei enää mitään. Huh, jännittää.
elä vedä tollasta stressiä asiasta.