Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nainen parille kolmanneksi?

Vierailija
07.10.2009 |

Mä haluaisin löytää kivan naisen kolmanneksi pyöräksi mulle ja miehelleni. Ongelmana on vain se, ettei mistään löydä naisia! Miehiä olis tulossa kyllä pilvin pimein, mutta me halutaan nainen, jonka kanssa voidaan molemmat leikkiä. Mistä niitä löytää???

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonsuomi.fi siel löytyy kaikille hakijoille kyllä seuraa. Niin paljon että senku valitsee mieluisen. Itse olisin kans heti valmis mutta asun kaukana kaikista ja oon naimisissa..

Vierailija
22/34 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia kolmanneksi haluavia naisia kutsutaan yksisarvisiksi. Juurikin koska ovat niin harvinaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjua ja kyselen, miten tänä päivänä toimitaan? Eli pariskunnalle toiveissa kokeilla kimppaa toisen naisen kanssa, mistä tällaisen löytää Etelä-Suomesta? En halua kysellä tutuilta, mutta maksullinenkin olisi ok. Ongelma siinä ettei aikaisempaa kokemusta eikä täten tietoa mistä edes lähteä hakemaan.

Help!

Vierailija
24/34 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysitkö jo seuraa? Täällä myös kiinnostunut pariskunta! :)

Vierailija
25/34 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi: XU. Sieltä löytyy seuraa harrasteisiin ja leikkeihin.

Vierailija
26/34 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös XU:ssa apunaisia kutsutaan syystäkin yksisarvisiksi koska ovat sielläkin harvassa, mutta tosiaan XU taitaa olla ainoa paikka josta sellaisen voisi löytää. Jos etsiii vakkaria apunaista tai polyamorista suhdetta niin aina vaan haastavammaksi menee...

Vierailija
27/34 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

alastonsuomi piste com

Miten nuoriso ei nyt tiedä suomalaisista suomalaisinta pervoilusivustoa? ;)

Vierailija
28/34 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alastonsuomi piste com

Miten nuoriso ei nyt tiedä suomalaisista suomalaisinta pervoilusivustoa? ;)

On kyllä niin huono sivusto että sieltä jos seuraa saa niin on ihme!

Vierailija
29/34 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan ketjua ja kyselen, miten tänä päivänä toimitaan? Eli pariskunnalle toiveissa kokeilla kimppaa toisen naisen kanssa, mistä tällaisen löytää Etelä-Suomesta? En halua kysellä tutuilta, mutta maksullinenkin olisi ok. Ongelma siinä ettei aikaisempaa kokemusta eikä täten tietoa mistä edes lähteä hakemaan.

Help!

Edelleen, alastonsuomi piste com, tervetuloa mukaan pervoilemaan :)

Vierailija
30/34 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös XU:ssa apunaisia kutsutaan syystäkin yksisarvisiksi koska ovat sielläkin harvassa, mutta tosiaan XU taitaa olla ainoa paikka josta sellaisen voisi löytää. Jos etsiii vakkaria apunaista tai polyamorista suhdetta niin aina vaan haastavammaksi menee...

Mä oon ollu muutaman parin kanssa kolmantena tota kautta. Toisten pari kertaa. Ovat ollut ihan innoissaan molemmat joka kerta. Ovat sanoneetkin että vaikea löytää. Ei asuta suuressa kaupungissakaan.

Vierailija
31/34 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vauva sivustolle pitäisi tehdä oma treffi palsta. Kysyntää on

Vierailija
32/34 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei lids täältä löytyisi sinulle pari joka hakee naista seuraksemme makuuhuoneen puolelle laita viestiä separi2022@gmail.com

Vierailija
33/34 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
34/34 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Täällä on myös pariskunta, joka haluaisi ikimuistoisen kokemuksen naisen kanssa. Olemme 40-50 vuoden välistä Pirkanmaalta, ystävällinen ja kiltti pariskunta. Laita viestiä sinä, yksinäinen tai parisuhteessa oleva nainen. Keskustellaan ja kokeillaan, kohtaisiko haaveet. Kik: jko401.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi