Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TFK Twinner Twist ?

18.05.2008 |

Hei! Olisiko kellään kokemusta näistä tuplista?

http://www.buggy.de/twinnertw.php?farbe=csl

Tarvitsisin kätevät tuplarattaat tulevalle vauvalle ja 3v:lle? Tiedän, että 3v pärjää pitkälle seisomalaudallakin, mutta kaupungilla tuntuisi mukavammalta, jos hänetkin saisi rattaiden suojaan ja toisekseen parin tunnin reissulla huilipaikka on tarpeen. Nukkuu myös edelleen päiväunia.

Emmaljungan tuplat vaikuttavat tilavilta ja kestäviltä, mutta niiden kasaus autoon... Noh, kyllähän ne kasaa, mutta ei ollenkaan niin näppärästi kuin esim nuo TFK:t tai Phil & Tedsit. P&T:ssa en taas tykkää ajatuksesta, että vauva on alhaalla. Teutonian Team Alujen pyörät epäilyttää Hgin sohjoisilla kaduilla.

Nuo TFK:n rattaat löytyi suomalaisesta nettikaupastakin - suomihintaan 1200¬ =D Maksaa Saksasta tilaten n.600¬.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Tilasin tfk twinner twistit juuri siks, koska esikoinen oli jo 2v8kk, kun kuopus syntyi ja näihin mahtui hyvin ja mahtuu yhä vaikka esikoinen jo reilu 4v. Tarkoitus oli tilata x-adventuret, mutta niissä otti pää kuomuun kiinni. Nyt meillä ei enää a välttämättä tarvita ja mulla on ne itseasiassa myynnissä täällä vauvan sivuilla.

Vierailija
2/2 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas,

Kävin siellä suomalaisilla sivuilla tsekkaamassa. Mulla on vanhempi malli (ostettu kesällä -06) ja meillä ei ainakaan saa istuinsuuntaa käännettyä (enkä käsitä, miten olisi mahdollista), eikä säädettyä jalkatukea, mutta sitä en kyllä ole edes kaivannut, koska isompi ei nukkunut enää vaunuissa ja pienellä oli pehmeäkoppa (josta saa makuupussin ja valjeet tulee läpi). Meillä ei myöskään ole kaarta edessä, mutta se olisi vain ollut tiellä, koska esikoinen halusi mennä itse edestakaisin. Isona plussana vaunuista täytyy sanoa, että ovat todella tukevat (ei keikkaa vaikka olisi vain yksi isompi lapsi kyydissä) ja menevät kevyesti hiekkatiellä ja lumessa. Tavaraakin mahtuu kivasti, kun on iso verkkokassi ja monta pikkutaskua tavarakorin lisäksi. Ei mitään painavia kauppakasseja, mutta kevyttä kannettavaa. kuomuun integroitu hyttyssuoja on ihan hyvä, mutta jos vauva nukkuisi paikassa, jossa paljon hyttysiä, laittaisin kyllä lisäsuojan. Aikamoisen hinnan ovat kyllä suomen kauppaan laittaneet.. Itse tutkiskelin pitkään hartaasti eri vaihtoehtoja ja päädyin näihin. Muualta tilattuna hintakin oli järkevä. Maksoi rattaat+pehmeäkoppa+rahti 550-600e (lähempänä600e, mutta en tarkalleen muista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla