Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

USKOMATONTA!

06.02.2006 |

Hei

Mulle on tehty 10 inssiä, joista viimeisessä lääkäri totesi, että olipa jäänyt aukiolotutkimus tekemättä, että putket on varmaan tukossa ja alkoi samaan hengen vetoon puhumaan koeputkihedelmöityksestä. odottelin siis menkkoja alkavaksi, jotta voin varata aikaa aukiolotutkimukseen. Caan eivätpä alkaneet!!!!!!!!!!!!!! Testasin plussan tänään, pp18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aika uskomatonta! yritän pitää jalat maassa ja olla toivomatta liikoja ennen kuin pääsen ultraan.

MUTTA KAIKILLE SAMANLAISTA PLUSSAONNEA!!!!!!!!!!!! Ja huomatkaa ei kannata hevillä luovuttaa. Minullekin 10 inssiä oli helvetinmoista piinaa, mutta äkkiä unohtuu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallista, ihanaa odotusta :)

Vierailija
2/10 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA!!!

Vierailija
4/10 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnittelut!!

-Osse

Vierailija
5/10 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiaMik rv 6+3

Vierailija
6/10 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä ei ollut luomuplussa vaan kymmenennen inssin tulos. Eli sitä tarkoitin, kun kirjoitin, että kannattaa sitkeästi jatkaa hoitoja ja uskoa.

PLUSSAJUNAAN NYT KAIKKI!

Vierailija
7/10 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsin väärin! Mutta hieno homma, että plussa tuli nyt eikä tarvinnut jossitella, että olisiko torvet sittenkin tukossa!

-Osse

Vierailija
8/10 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muistatko mua mutta ollaan joskus piinailtu yhtä aikaa. Mulla itselläni onnisti 6 ja viiminen inssi.Toivotaan että kaikki menis hyvin ja saisit muutaman kuukauden päästä pikku nyytin kotio. Itselläni menossa rv24+2 ja masunkasvatus aika on mennyt aikamoista haipakkaa.

Niin ja älyttömästi onnea sulle!!

Vierailija
9/10 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain se vaan joskus onni potkii (lue: inssi toimii) oikeissa kohdissa! Kovasti onnea, jatkukoon onni myös seuraavien 8 1/2 kuukauden ajan :)

Vierailija
10/10 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muistan sut kyllä. Nimimerkkikin on hieman samantapainen kuin minulla...En nyt ihan varma ole, mutta samanlaista taustaakin meillä saattoi olla. Mutta hienosti sinulla on edennyt jo raskaus yli puolen välin! Minä tulen nyt sitten perässä.

Turvallisen onnellista raskautta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä