Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kela korvauksista

06.02.2006 |

Terve!

kyselen teiltä viisaammilta, että pitääkö edelleen paikkaansa, että KELA korvaa ainoastaan kolme hoitokertaa. Rupesin vain ihmettelee, kun monet palstalaiset kirjoittelevat viidensistä hoito kerroista. Toisaalta voihan jokainen maksaa niin monta hoitokertaa kuin itse vain haluavat ja pystyvät.

kolmatta hoitoa aloittava Pikku-Jenni

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten Kela rajoittaa hoitojen korvaamista, mutta ainakin minä olen saanut kaikkien viiden ivf:n lääkkeistä Kelan korvauksen. Ivf-hoitojen lääkäripalkkioita Kela on varsinaisesti korvannut meillä vasta kaksi, kun kolme ensimmäistä hoitoa oli julkisella puolella, joista Kela ei korvaa mitään. Tosin meidän ivf:t olivat 2003-2004 ja vain viimeisin oli hoitotakuun aikana eli 2006, jos jotakin muutoksia on nyt lähiaikoina tullut.

40 vuoden ikärajakaan ei liene ehdoton Kelakorvausten raja vaan jos lapsettomuus johtuu jostain sairaudesta, pitäisi Kelan korvauksia anomalla olla mahdollista saada (vaatii varmaan jonkun lääkärinlausunnon). Tällaisen käsityksen sain VL:n kassalla olevasta tiedotteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla