Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Leipuriäiti!
06.02.2006 |
Kiitos vinkistä, että voin kysellä niistä kotikutsujen pitämisestä!
Sain jo vastauksenkin, todellakin, heidän tiloissaan voi myöskin pitää tällaisia kutsuja. Nyt rupeankin keräämään porukkaa koolle. Ja mikä onni, kyseinen yritys sijaitsee muutaman kilometrin päässä=)
Kerron sitten aikanaan millaista siellä oli!
Kiitos vielä!
-Lintu75
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kiva, jos sait yhteyden sinne suoraan! Varmasti huomaat, kuinka mukava niitä kakkuja on tehdä, toivottavasti löydät mieleisiä tuotteita! Itsekin varmasti tilaan taas lähiakoina jotakin sieltä. :)