Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ihmiset pettävät toisiaan?

Vierailija
06.02.2006 |

Vastaus:

Puoliso ei ole seksin perään ja itse on...

vaimo innostuu ehkä kerran kahdessa kuussa tai jos hyvin käy, kerran kuussa.

Aiemmin oli enemmän nyt todella kuollutta meidän sängyssä... vaimokin yleensä makaa kuin lahna.

Nauttii kyllä kun minä hieron, hyväilen, nuolen, suutelen jne, muttei juurikaan kiinnitä huomiota minun toiveisiini samanlaisesta käsittelystä... kyllä mieskin kaipaa hellyyttä...edes välillä...

olen useaan kertaan kertonut mistä nautin ja miten tykkäisin jos hän hyväilisi... mutta kun ei... tätä nykä se on kerran puolessa vuodessa kun oikeasti nautin rakastelustamme täysin 100 %...

muulloin se on sitä perusjuttua, josta yritän nauttia silloin kun vaimo innostuu, koska se on ainoa hetki milloin meillä on seksiä... sitä siis on silloin kun vaimo haluaa koska itse haluan jatkuvasti, joten on tyytyminen siihen, että saa silloin kun vaimo haluaa, joten joutuu välillä oikein herättelemään omia halujaan, koska seuraavaan kertaan voi mennä 1 kk tai 2 kk aikaa.

Omin käsin onneen on kivaa, mutta vaihtelun vuoksi olisi kiva rakastella vaimon kanssa useamminkin...

Tästä syystä pettäminen nousee mieleen väistämättäkin...

Vaimokin tykkää monipuolisesta seksistä, johon kuuluvat lelut jne... mutta viimeisen reilun vuoden aikana, ei kyllä montaa kertaa ole ollut että olisin nauttinut niin että hymyilisin useita päiviä sen jälkeen...

Olemme puhuneet asiasta koska eihän toinen muuten tiedä... mutta vaikka vaimo miten aina lupaa ottaa minutkin huomioon kun rakastelemme, niin 9 kertaa 10:stä minä jään lähes ilman kunnon hyväilyjä... kyllähän minä lähes aina orgasmin saan kun rakastelemme mutta kyllä on hölmö ja turha ja kylmä olo kun se ei tunnu juuri miltään...

Rakastelen vaimoni kanssa, koska muuten joutuisin olemaan kokonaan ilman. Ja kyllä huonompikin seksi on tähän asti voittanut seksittömyyden.

Tosin tänä aamuna vaimoni hyväillessä käsillään minua, se oli niin kamalaa, etten sellaista toivo edes pahimmalle vihamiehelleni jos sellainen olisi...

niin väkinäistä oli homma, ettei siitä voi kukaan nauttia vaan kipeetä teki... piti pyytää että lopettaisi mieluummin...

Vaimo varmaan innoissaan, koska minulta meni kyllä nyt halut joksikin aikaa... ei tee mieli ehdotella vaimolle mitään pitkään aikaan... enkä halua häntä vähään aikaan vaikka hän itse ehdottelisi tai kävisi päälle kuinka kiimaisena tahansa.

Enpä ainakaan häiritse häntä ehdotuksillani vähään aikaan kun ei tee yhtään mieli.

Ensimmäinen kerta sen vajaan 7 vuoden aikana jonka olemme yhdessä olleet...

Ei se ole miehen rooli helppoa...

tottakai tilaisuus tekee varkaan, mutta homma voi mennä myös niin päin, että varas tekee tilaisuuden... onko pettäminen silloin paheksuttavampaa ?

Siinä miettimistä kaikille ?

Kuitenkin asia sama; tunteeton nainti jonkun toisen kanssa, ilman mitään kummempia. Turvaseksi tottakai, tieto lisää tuskaa, joten vaimon parempi ilman tietoa jos pettäisin... samaa toivoisin häneltä jos näin olisi...

Ja jos pettää fyysisesti niin ei se ole niin paha kuin henkinen pettäminen !!!

mitä jos pettäminen parantaa avioliittoa ?

toinen osapuoli (huom. voi olla kumpi tahansa..)

käy vieraan ihmisen luona toteuttamassa sellaisia fantasioita, joita oma kumppani ei syystä tai toisesta voi/pysty toteuttamaan.

Tämä " pettäjä" jaksaa liitossaan paremmin ottaa toisen huomioon ja voi keskittyä henkiseen puoleen kunhan hoitaa aviolliset velvoitteensa niiltä osin kun toinen tykkää..

Muuten olisi avioerotilasto vieläkin rumempaa luettavaa...

Kerran oli eräässä lehdessä yhden maksullise naisen haastattelu. Tämä nainen kertoi, kuinka kerran oli yhden hänen (mies-)asiakkaansa vaimo soittanut hänelle ja kiitellyt siitä, että hän toteuttaa miehensä fantasioita, joita hän ei enää pystynyt toteuttamaan, vaikka haluaisikin...

Oli vaimo huomannut, että mies oli paljon pirteämpi, hyvätuulisempi ja muutoinkin heidän liittonsa voi paljon paremmin kuin moneen vuoteen.

En väitä, että tämä toimisi kaikilla samalla tavalla. Mutta ymmärän silti jos tällainen joillakin toimii.

Jos esim. itselläni joskus tulisi ongelmaksi, ettei vaikkapa jostain syystä kalu toimisi vaikka mitä pilleriä ottaisi eikä mikään leikkaus auttaisi jne. niin kyllä suostuisin siihen, että vaimoni saisi rakastella jonkun kaverini kanssa. Pääasia, että toinen mies olisi tuttu, jokin tuttavapiiristä... ja tietty ,että vaimokin tykkäisi sen verran että voisi kiihottua tästä.

Luottamus pitäisi kyllä olla toiseen, että antaisin niin tehdä. Kyllähän sitä vanhaan kaveriin enemmän luottaa kuin vento vieraaseen.

Tosin, jos vielä palaan alkuperäiseen asiaan lähemmin, niin luotettavampaa pettäminen olisi joskun tutun kanssa, mutta kun tuppaa pääosa tutuista olemaan itsekin enemmän tai vähemmän varattuja enkä usko että heistä kukaan hairahtuisi... tai mistä minä mitään tiedän... !

Sitä paitsi, pysyisikö juttu ystäväpiirissä salassa niin hyvin... toinen saattaa joskus vaikkapa kännissä tunnustaa sen, ja sitten siinä onkin selittelemistä.

Jos on tuntematon, ei tule tuollaisia juttuja eteen.

Vielä alkuperäiseen kysymykseen vastausta:

tottakai tyytymättömyys toiseen jollain lailla saa ihmiset pettämään.

puhun tässä pääasiassa fyysisestä pettämisestä.

Seksin puute ---> haetaan sitä muualta.

Joku kysyy nyt, miksei sitten jätä puolisoaan, jos on tyytymätön ?

Noh, jos rakastaa puolisoaan ja muuten yhteiselämä toimii saumattomasti ja olemme loistava tiimi yhdessä.

Tietty tähänkin joku kiihkoilija sanoo, että jos rakastaa puolisoaan, ei petä.

Minä sanon, että jos rakastaa puolisoaan, ottaa hänen tunteensa huomioon ja kuuntelee häntä, jotta hänen ei tarvitsisi pettää !

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan