VAIN ELÄMÄÄ
Kommentit (1126)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:06"]Miksi minulle tulee sellainen olo että noiden kaikki negatiivinen sanottava sensuroidaan ja vain positiiviset hehkutukset näytetään??
Jotain hevari vs hoppari taistoa tähän tarvittaisiin.
Mutta muuten oikein mainio ohjelma.
[/quote]
En todellakaan usko, että kukaan noista tai muidenkaan kausien artisteista sanoisi kenenkään esityksestä mitään negatiivista. Ei Suomessa ole sellaisia diivoja, keillä olisi pokkaa siihen. Suomessa on sitä paitsi niin pienet piirit, että tuskin sellaista kannattaisi edes tehdä. Menis monet hyvät yhteistyömahdollisuudet ja maine siinä samalla.
Ihmettelin vain sitä että alussa kysyttiin mielipidettä Villestä ja vickyn ja Anssin kommenttia ei näytetty.
Ei sitä ilkeilemään tarvi ruveta, voi sanoanätisti esim. " minä en paljoa räpistä välitä, mutta jokaisella on oikeus omaan juttuun. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu."
Ja hevari ja räppäri taistosta että olisi kiva nähdä kun hevari räppää ja räppäri vetää heviä.
Tangolaulaja olisi minustakin kiva, miten suoriutuu muut tangosta ja hän räpistä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:04"]Ihmettelin vain sitä että alussa kysyttiin mielipidettä Villestä ja vickyn ja Anssin kommenttia ei näytetty.
Ei sitä ilkeilemään tarvi ruveta, voi sanoanätisti esim. " minä en paljoa räpistä välitä, mutta jokaisella on oikeus omaan juttuun. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu."
Ja hevari ja räppäri taistosta että olisi kiva nähdä kun hevari räppää ja räppäri vetää heviä.
Tangolaulaja olisi minustakin kiva, miten suoriutuu muut tangosta ja hän räpistä.
[/quote]
Mun mielestä Vickyn kommentti näytettiin. Sehän sanoi, että mielikuva Villestä oli räkä poskella kulkeva hopparihousu (tms. en muista sanatarkasti). Joka tapauksessa, pisti vähän korvaan, kun mielestäni ei ollut ihan maailman nätein kommentti, vaikka tuskin sitä siis millään pahalla tarkoitti. :)
minäkin kaipaisin vähän eri genreistä artisteja. Räppäri on ollut joka vuosi, mutta hevaria ei olla nähty kertaakaan. Itse haluaisin nähdä vaikka Timo Kotipellon, Tony Kakon, Jarkko Aholan tai Marco Hietalan esittämässä toisten kappaleista tulkintojaan. Eivät varmaan lähde, ettei maine mene.
villegalle on ihana, fiksu, syvällinen, sympaattinen hauska.
maija vilkkumaa yrittää jotenkin liikaa. ei vaikuta aidolta eikä sympaattiselta.
Mulla kans mielipide VilleGallesta muuttunu. Ennen aattelin et on jotenkin ylimielinen ja sellanen minämimäminä. Mut onkin hauska ja huumorintajunen. Tykkään. Anssi Kelastakin mielikuva muuttunut, positiiviseen suuntaan.
Hevaria / progeäijää / raskaan rokin muusikkoa kaipaan minäkin. Jarkko Ahola, AW Yrjänä, Tomi Joutsen, Timo Kotipelto, Aleksi Laiho, Antti Hyyrinen... Toisivat mukavaa vastapainoa noille kevyemmän musiikin artisteille.
Mutta muuten tällä kaudella on ollut tosi hyvä meininki. Ja VilleGalle on ihana!
Riittääkö niitä jvg:n veisuja ees jokaiselle?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:53"]Tykkäsin Anssin esityksestä tosi paljon! Kuuntelin alkuperäisen version ja oli tylsä iskelmä, mutta Anssi teki siitä menevän ja rokimman :)
[/quote]
Anssin versio pesi alkuperäisen 100-0.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:48"]Riittääkö niitä jvg:n veisuja ees jokaiselle?
[/quote]
Riittää. Ne on sentään itse tehty toisin kuin Vikin käännösbiisit
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:48"]Tämän jakson esityksistä pisteet Antille, Sannille ja Anssille.
[/quote]
Sama
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 01:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 01:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:26"]
Kela tuijotti Sannia sillä pervojen setämiesten perinteisellä 'kuolaan kaksikymppistä' -ilmeellä, jonka tuntevat kaikki nuoret tai joskus nuoruuden kokeneet naiset :'D
[/quote]
Eikö Kela ole enemmän kallellaan tuohon Virven ikäluokkaan? Oli ainakin ennen...
[/quote]
Milloin ennen? Sehän jätti "vaimo töikseen opettaa" (Nummela) -vaimonsa nuoren opiskelijalikan vuoksi.
[/quote]
joo niin olikin, jätti vaimonsa ja alle 1-vuotiaan lapsensa nuoren tytön vuoksi. Aika epeli tuokin mies.
No se nainenhan oli jo 27 vuotias, ei mikään tyttö.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:48"]Riittääkö niitä jvg:n veisuja ees jokaiselle?
[/quote]
[/quote]
Odotan eniten Tuiskun ja Kelan versioita JVG:n biiseistä.
jvg ja sanni oli todella hyviä! respect nuorille lahjakkaille muusikoille. tuisku on huippuesiintyjä, ihana katsoa. kela on fiksu ja symppis.
Sanni on kyllä karmeeta kuultavaa:D ai kauhee, korvat vuotaa verta. Toivottavasti katoaa pian kuten muutkin tähdenlennot, jannika b:t ym
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:40"]
Viime kausi oli pelkkää Loirin hehkutusta ja itkua. Niin vakavaa ja synkkää. Tästä kaudesta voi tulla hauska, energinen ja tasavertainen. Itse kyllä odotan innolla.
[/quote]
Ei noiden osaamistasolla. Sitä paitsi tuntuu että noi ihmiset ei edes tule toimeen keskenään. Kaksi jaksoa tullut ja tuntuu että kaikki on siellä puoliväkisin.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 01:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:26"]
Kela tuijotti Sannia sillä pervojen setämiesten perinteisellä 'kuolaan kaksikymppistä' -ilmeellä, jonka tuntevat kaikki nuoret tai joskus nuoruuden kokeneet naiset :'D
[/quote]
Eikö Kela ole enemmän kallellaan tuohon Virven ikäluokkaan? Oli ainakin ennen...
[/quote]
Milloin ennen? Sehän jätti "vaimo töikseen opettaa" (Nummela) -vaimonsa nuoren opiskelijalikan vuoksi.
[/quote]
Ensimmäinen vaimo oli tosiaan Anssia kymmenisen vuotta vanhepi. Ja tämä nykyinen, jonka kanssa on ollut jo reilusti yli kymmenen vuotta, on tuo "nuori opiskelijalikka", joka on samaa ikääluokkaa Anssin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:12"]
^DTM on helsinkiläinen homobaari.
[/quote]
Isolla Roballa tanssi muutama heterokin, kuten esim. minä.
[/quote]
dtm on ollut jo useamman vuoden manskulla, ja kyllä siellä edelleenkin heteroita(kin) käy.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:48"]Riittääkö niitä jvg:n veisuja ees jokaiselle?
[/quote]
[/quote]
jvg:llä kivoja hittejä
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:57"]
Hieno ja hauska jakso. Virve Rostin kommentoimattomuus muiden esityksiin ihmetytti. Eläytyi tosi vaisusti muiden vetoihin eikä häntä kuvattu tarkemmin. Pettyikö, jos odotti omalle esitykselleen enemmänkin hehkutusta. Hyvin kyllä veti, että ei siinä.
[/quote]Vikcy ei ehkä ole mikään kommentoija tyyppi vaan enemmän sivustakatsoja. Minusta hän ei myöskään omanapäivänään niin hirveästi ollut analysoimassa kenenkään esityksiä. Eikä tunteillut turhia. Tämä porukka on just sen takia parempi kuin edelliset,että täällä ei turhaan tunteilla ja itketä joka biisin jälkeen. Viime vuonna meinasi jo jäädä välillä katsomassa kun vaivautui jo katsojakin sitä itkun ja liikutuksen määrää:D