VAIN ELÄMÄÄ
Kommentit (1126)
Jee kiva poppoo
Yllätti positiivisesti
Kauhee AD/HD toi Villegalle :D
Kuva VilleGallesta muuttuu kyllä positiivisesti tän ohjelman myötä. :)
Wtf, onko VilleGalle syntynyt -87? Luulin koko ajan mua nuoremmaksi :D Ja olen itse 25-vuotias.
Ville Galle on ihan mielettömän söpö ja sympaattinen.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:22"]Ville Galle on ihan mielettömän söpö ja sympaattinen.
[/quote]
Niin on, suloinen. :) Vaikuttaa aidosti mukavalta ihmiseltä.
Antti on niin ihanan messissä tässä ohjelmassa :D Tai ainakin siltä näyttää!
no jaa antin hönöily. ehe ehe.
Tossa on linkki niile ketkä haluu jakaa mielipiteitä jos on kattonu ennakkoon
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:20"]Katsoin Maijan päivän jakson ja tekisi mieli sanoa pari sanaa niistä biiseistä, mutta en halua spoilata. Vai onko ennakkokatsojille omaa ketjua?
[/quote] Tuolla voi http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/kategoria/2/ketju/4596668/Vain%20el%E4m%E4%E4%20ennakkoon%20katsojille%20(2015)
Katsoin Maijan päivän jakson ja tekisi mieli sanoa pari sanaa niistä biiseistä, mutta en halua spoilata. Vai onko ennakkokatsojille omaa ketjua?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 01:42"]
Katsoin huomisen jakson Ruudusta ja pitää kyllä sanoa, että oikeasti tykkään tästä porukasta, vaikka kauden julkistamisen aikoihin ei kiinnostanut tippaakaan. Tykkään tästä heidän positiivisesta energiasta ja rennosta ilmapiiristä, jota ei viime kaudella ollut. Pidän myös siitä, että nämä artistit vuolaana kiittelevät bändiä lähes jokaisen vedon jälkeen, mitä aiemmilla kausilla harvemmin tapahtui. JVG:n musasta en niinkään välitä, mutta onhan se Ville kyllä niin sympaattinen ja lämmin ihminen, mitä en välttämättä olisi uskonut. Ja hauskakin vielä. Pakko nostaa hattua Anssi Kelalle. On se taitava muusikko. Minulle tuli tippa linssiin Anssin kappaleen jälkeisen tarinan ja hänen oman reaktion vuoksi.
[/quote] Ihana kommentti. Jos tällaisia olisi enempi tällä palstalla, olisi täällä mukava käydä useimmin :) Hyvää jatkoa kommentin kirjoittajalle. Olet fiksun oloinen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:20"]
Katsoin Maijan päivän jakson ja tekisi mieli sanoa pari sanaa niistä biiseistä, mutta en halua spoilata. Vai onko ennakkokatsojille omaa ketjua?
[/quote] Kiva ettet :) Kiitos. Toivottavasti ketju löytyy.
Näkyy muuten jo kolme ekaa jakso ruutu.fi:ssä ja vielä ilmatteeks.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:00"]Näkyy muuten jo kolme ekaa jakso ruutu.fi:ssä ja vielä ilmatteeks.
[/quote] Mulle ainakin näkyy maksullisena ruutu+ tilinä..
Ja taas mennään :)