VAIN ELÄMÄÄ
Kommentit (1126)
Sori, Maija. Mutta nyt on kyl aika järkkyä!
Ihan sielutonta ton noidan veto!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:34"]VilleGallen esitys oli mun mielestä antikliimaksi. On odotettu ja hehkutettu uutta kautta. Kaikki odottaa, että nyt räjähtää. Lähtee kovaa ja vauhdilla. Odotetaan uutta Elaa. Mutta saatiin tuo.
Odotan kauhulla muita esityksiä.
[/quote]
Mä veikkaan että Antti Tuisku tekee tänä vuonna Cheekit ja Elat.
Kaikilla mukana olevilla naisartisteilla on jotenkin samanlainen soundi äänessä.
Huhhuh melkosta sontaa :D Ei tarvi tällä kaudella itkee ja vollottaa muuta ku kauhusta :D
Viime kausi oli pelkkää Loirin hehkutusta ja itkua. Niin vakavaa ja synkkää. Tästä kaudesta voi tulla hauska, energinen ja tasavertainen. Itse kyllä odotan innolla.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:37"]
Kaikilla mukana olevilla naisartisteilla on jotenkin samanlainen soundi äänessä.
[/quote]
Maija ja Vicky kähisevät, Sanni honottaa kuin ummetuksesta kärsivä. Ihanaa!
Pave kuulostaa karaokelaulajalta lähibaarissa:)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:04"]
Antti ja antin lanneliikee. Säta sälamaa...
[/quote]
Hävettää kirjoittaa tätä, mutta just se liike & silmien liekehdintä on seksikkäintä mitä olen viime vuosina missään musiikkiviihdeohjelmassa nähnyt. Enkä ole ikinä tykännyt Antti Tuiskun musiikista ja ikääkin mulla on jo kohta 36 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:04"]
Antti ja antin lanneliikee. Säta sälamaa...
[/quote]
Hävettää kirjoittaa tätä, mutta just se liike & silmien liekehdintä on seksikkäintä mitä olen viime vuosina missään musiikkiviihdeohjelmassa nähnyt. Enkä ole ikinä tykännyt Antti Tuiskun musiikista ja ikääkin mulla on jo kohta 36 vuotta.
Ewwwwwwwwee!!!!! *oksentaa!!!* Antti näyttö bullterrieriltä kasvoistaan ja on enemmän himo kuin ToF:n kuvitukset! Yökyökyök :'DD
[/quote]
Katsoin huomisen jakson Ruudusta ja pitää kyllä sanoa, että oikeasti tykkään tästä porukasta, vaikka kauden julkistamisen aikoihin ei kiinnostanut tippaakaan. Tykkään tästä heidän positiivisesta energiasta ja rennosta ilmapiiristä, jota ei viime kaudella ollut.
Pidän myös siitä, että nämä artistit vuolaana kiittelevät bändiä lähes jokaisen vedon jälkeen, mitä aiemmilla kausilla harvemmin tapahtui.
JVG:n musasta en niinkään välitä, mutta onhan se Ville kyllä niin sympaattinen ja lämmin ihminen, mitä en välttämättä olisi uskonut. Ja hauskakin vielä.
Pakko nostaa hattua Anssi Kelalle. On se taitava muusikko. Minulle tuli tippa linssiin Anssin kappaleen jälkeisen tarinan ja hänen oman reaktion vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 01:42"]
Katsoin huomisen jakson Ruudusta ja pitää kyllä sanoa, että oikeasti tykkään tästä porukasta, vaikka kauden julkistamisen aikoihin ei kiinnostanut tippaakaan. Tykkään tästä heidän positiivisesta energiasta ja rennosta ilmapiiristä, jota ei viime kaudella ollut. Pidän myös siitä, että nämä artistit vuolaana kiittelevät bändiä lähes jokaisen vedon jälkeen, mitä aiemmilla kausilla harvemmin tapahtui. JVG:n musasta en niinkään välitä, mutta onhan se Ville kyllä niin sympaattinen ja lämmin ihminen, mitä en välttämättä olisi uskonut. Ja hauskakin vielä. Pakko nostaa hattua Anssi Kelalle. On se taitava muusikko. Minulle tuli tippa linssiin Anssin kappaleen jälkeisen tarinan ja hänen oman reaktion vuoksi.
[/quote]
Viime kauden ongelma ei ollut se ettei kemiat olisi jengillä kohdanneet, vaan Loiri pilasi kaiken. Kaikki palvoi ja hyssytteli Loiria, joka ei pystynyt osallistumaan kuin muutamaan aktiviteettiin, hänen (ja Samulin) takia kukaan ei voinut ottaa pisaraakaan alkoholia kuvausten aikana ja Elastisen harrastama Loirin jumalaksi kohottaminen oli naurettavaa ja myötähäpeää herättävää. Nyt muuten vetävät jotain viiniä/kaljaa/siideriä koko ajan joka aterialla, kai siinä on hauskempaa kun on koko ajan hiprakassa. Tuiskun huonosti huulisynkattu playback oli minusta nolo mutta tietysti on nyt muotia sitä ylistää. Ja tuo kohellus on minun mielestäni keinotekoista ja käsikirjoitettua, kuten viime kauden itkeminenkin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:06"]Ihan naurettavaa laittaa joku Sanni ja VilleGalle tuonne, mun mielestä se ohjelman idea on kokeneissa artisteissa. [/quote] Meinaatko että ohjelmaa kattoo vain jotkut vanhemmat ihmiset ketä kiinnostaa kattoa pave maijasta tai vicky rostia? eiköhän nuoria kiinnosta enemmän sannin tai villegallen seuraaminen. jokaiselle jotakin vai mitä?
[/quote]
No ei kiinnosta nuoriakaan. Kumpikin kyseisistä "laulajista" on aivan surkea laulaja sekä näyttää olevan myös ihmisenä.
Tämä on surkein kausi vain elämää sarjasta mitä on tullut.
[/quote]
Ei mun mielestä. Pari edellistä kautta oli huonompia, vähän jäykkiä ja pönäköitä. Varsinkin viime kausi oli vastenmielinen Loiri-hartaushetkineen ja kaikki halusivat vain itkettää toisiaan. Nyt tällä uudella porukalla on paljon rennompi ja hauskempi ote, ainakin 1. jaksossa.
On kyllä tosiaan ihan käsittämätöntä että neljättä kautta jo mennään eikä yhtään hevimiestä ole ollut mukana. Jarkko Ahola sinne, sitä kuuntelee aina ilokseen ja lisäksi olisi kylöä hauska kuulla joku eteerinen runotyttöversio Teräsbetonin kappaleista :D. Tai joku muu suomenkielisen metallin edustja. Englanniksi biisejään tekevät eivät niin toimi tässä formaatissa.
Pepe Willberg
Robin
Michael Monroe
Raymond Ebanks (Bomfunk MC's)
Marion Rung
Elli Haloo
Tarja Turunen
Ressu Redford
J. Karjalainen
Kalle Ahola
Isac Elliot
Anna Hanski
Mariska
Emma Salokoski
Ei hitto, lähti ehdotelmat väärään vain elämää -ketjuun! Pahoittelut! T.423 & 424
Ai kamala. Joo, Maija, ei. Ei.