Elokuiset 2005!
Heissan kaikille! :D
Tänne eksyi vielä yksi elokuisen poikasen äippä.
Poju syntyi 15.8 ja tässä sitä jo porskutetaan kiinteiden maailmassa ja opittu ryömimisen jalo taito.
Pituutta ja painoa on mehevät 70cm ja 8220g.
Ja oikein terveenä on pysytty.
Etsiskelin jo muualta elomammoja ja ystävä vinkkasi tänne!
Ulos ei todellakaan viitsi lähteä pakkaseen vaikka aurinko kovasti kutsuis.
Joten sisällä lämpösessä mammitaan ja tehdään rastiinjääneet kotityöt.
Hyviä vointeja kaikille!!
:)
Kommentit (10)
maanantaita vaan kaikille tasapuolisesti:)
Meillä Iina neiti on nyt sitten oppinut tai oikeestaan muistanut kuinka nukutaan yöt, 21-08 menee ihan hyvin mutta sen jälkeen alkaa tuttirumba, mutta kyllähän sitä joutaa jo nousta ylöskin:)
Pakkanen taas tuli sekoittamaan nämä päiväunet ulkona, mutta ainakin vielä on suostunut nukkumaan pitkät unet sisälläkin.
Konttaaminen on nyt kovassa opettelussa mutta kun ne kdet ja jalat ei oikein tee tuota yhteistyötä vielä hyvin, no harjoitus tekee mestarin!!!
Minulla onkin huomenna se lääkäri jossa ehkä saan selvyyden onko minulla sittenkin sen kilpparin toiminnassa jotain vikaa vai kuvittelenko kaikki oireet ja olen tulossa hulluksi, epäilen jo sitä itsekkin:) ei nyt sentään.....
Taloprojekti etenee hienosti ja tänän ontontti paperit jätetty nyt vain odotellaan päätöksia, ja tunnetusti odottavan aika on pitkä!!
Mutta nyt pitää mennä kahville, kun isot on naapurissa viettämäss sisäpäivää leikkien ja kerrankin on hiljaisuus, Iina nukkuu siis....
Marraspallo ja IIna 16.8
Kattelin kanssa tossa että ei oo kukaan pinoa alottanu,mutta hyvä että on uusia ja aktiivisia ihmisiä mukana = ) joten tervetuloa!
Meilläpä ei mitään sen kummempia yöheräämisiä on edelleen se ainakin yli 5... *haukottelee silmät ristissä* Taidan kohta hipsiä pojan kanssa päikkäreille kun ulos ei voi laittaa unille! Onnex nukkuu sisällä kumminkin kunnon " kainalounet" = )) Mietin tossa että alotetaanko elokuisten pino johon tulis asuinpaikka,vauvan nimi ja syntymäaika?? sais nää uudet tulokkaatkin vähän tietoa ja me vanhatkin keskenään? Taidan mennä semmosen pinon alottamaan joten ei kun mukaan vaan = ) -Siiricata ja virilli Aatu-
Viikonloppuna jo luulimme parannusta tulleen, eilenkin tais olla 13 h tauko, mutta sitten aamulla olikin vetelää velliä taas. 2 pv syötiin Neocatea ja pojasta tuli melkeinpä itkuisempi. Äsken annoin almiron peptiä ja ihan löysä ripuli tuli taas. Allergialääkärimme neuvosta tuo aloitettiin. Minulla hermot repee, KUKAAN, ei KUKAAN ota vakavasti tätä, pitkittynyt infektio, sanotaan, allergiaakaan ei sit kai ole kun oireet ei lainkaan paris päiväs helpottanut...
En tiedä, olen niin rikki kun poikaa ei osaa auttaa
Kiva kun edelleen tulee mukaan uusia elokuisia vauvoja! =)
Vauva heräsi just päikkäreiltä kun tulin tähän koneelle. Pakkasta piisaa niin, että kotona menee tämäkin päivä.
Isommat lapset hyppii seinille ja keksivät koko ajan tuhmuuksia! =/
Vauva on nyt kovin kiinnostunut tän läppärin nappuloista, joten palaan juttusille myöhemmin kun saan omaa aikaa! =)
Mukavaa pakkaspäivää kaikille!
@riina:
Heissan kaikille! :D
Tänne eksyi vielä yksi elokuisen poikasen äippä.
Poju syntyi 15.8 ja tässä sitä jo porskutetaan kiinteiden maailmassa ja opittu ryömimisen jalo taito.
Pituutta ja painoa on mehevät 70cm ja 8220g.
Ja oikein terveenä on pysytty.
Etsiskelin jo muualta elomammoja ja ystävä vinkkasi tänne!
Ulos ei todellakaan viitsi lähteä pakkaseen vaikka aurinko kovasti kutsuis.
Joten sisällä lämpösessä mammitaan ja tehdään rastiinjääneet kotityöt.
Hyviä vointeja kaikille!!
:)
Tervetuloa vaan pinoilemaan. :) Meillä Viivi-neiti syntyi muuten samana päivänä, 15.8 :)
Pakkasta pidetään sisällä, sen verran on käyty ulkona että isoveli 5 vee vietiin kerhoon, ja kohta haetaan kotiin.
Mutta elämä on sitä samaa arkea, pyykinpesua, vaipanvaihtoa, ruuanlaittoa jne. Mutta ihanaa tämä on. Viivi on todella hyväntuulinen vauva, aina on kuin hangon keksi, menee häntä hakemaan sitte yö-tai päiväunilta. :) Ei kitise edes väsyneenä. Nälkä laittaa kiljumaan, ja kuola valu siinä vaiheessa kun neiti näkee että nyt on hänen ruoka-aika! :D
Nyt on pakko lähte perunateatteria pyörittää, jotta saa isommille kalakeiton aikaiseksi!
Mukavaa maanantain jatkoa!
-Minttu & Viivi
Me aloitettiin pojan kanssa seurakunnan vauvamuskari pari viikkoa sitten - suosittelen, jos on mahdollista käydä. On ollut tosi virkistävää ja vauvojakin naurattaa ihan mahdottomasti :)
Hyvä kun mainitsit tuon muskarin.
On tehny mieli mennä oman kylän MLL:n päiväkahvilaan, mutta mitään tietoa ei oikein oo että pidetäänkö sitä vai ei.
Se mikä on ikävintä niin se on jossain sivukylässä jonne pitää sitte autolla lähtee.
Harmi. Niin monta äippää olis täällä ' keskustan' alueella että olis paljon mukavampi kun vois kärrytellä paikalle.
Noh, tuo seukkis olis lähellä...
Ja Baby, koita jaksaa! Varmaan menis mullakin pasmat sekasin. Murehdin aina niin kovin pienistä..
Ja lohdutonta kun ei voi ite tehä mitään, aivan kuin silloin kun oli sitä koliikkia. Hmm...
eli muut voi ohittaa jos aihe ei kiinnosta...
Oireet ei välttämättä häviä parissa päivässä. Meidän poikasella oireet helpottaa vasta viikossa. Eli kato nyt viikko ja sitten uudelleen soittoa lekurille. Meillä rämmitään uudelleen syvällä allergiasuossa, bataattikaan ie enää sovi. Eli pojalla käytössä vain Almiron ja hoitoon pitäs kolmen kuukauden päästä mennä... Kiirettä pitää! Onneksemme saimme hyvän allergialääkärin joka ottaa minut todesta!
Emme asu pääkaupunkiseudulla mutta jos asut niin Sorva on kuulemma hyvä. Ja Tuomela. Lisää löydät lääkärikeskusten nettisivuilta. Vaihda lääkäriä jos tuntuu ettei sinua oteta todesta!
Olin valmis viemään pojan jopa tuolle Sorvalle vaikka välimatkaa Helsinkiin on kolmesataa kilometriä. Jaksamista sulle ja miehellesi! Ja tietenkin pojalle!
Ja kiitos kun kirjoitit.
Olen pahoillani teidän tilanteesta, nää on jotain niin kurjia asioita.
Meillä joka tapauksessa palattiin jo Almironiin ja huomenna menemme taas uudelle lääkärille, joka on erikoistunut näihin maha- ja suolistojuttuihin. Neocaten aikana itkuisuus ehkä jopa lisääntyi kun sitä ennen poika ollut tosi hyväntuulinen että tiedä sitten.
No mutta katsotaan, toivottavasti ei tartte tuota Neocatea alkaa antaa.
Aika rikki oon tän asian kanssa, enää emme odottele vaan jotain on tapahduttava!!!
Yleensä meillä on täällä pino joka päivä, mutta tänään näyttää olevan laiskanpuoleista sakkia eikä kukaan ole viitsinyt aloittaa... :) Mutta jatkossa tervetuloa kirjoittelemaan kuulumisia elokuisten pinkkaan!
Mä täällä manailen, kun maanantai oli meidän " kahvila-päivä" , eli käytiin muutaman muun mamman kanssa (jotka " tapasin" täällä Vauva-lehden sivuilla!) kahvittelemassa H:gissä. Nyt meillä siirtyi vauvauintikin maanantaille eikä millään revetä molempiin paikkoihin. Ottaa päähän, kun ei muuten ole kauheasti " vauva-kavereita" . Mitäs pirua sitä nyt sitten keksisi, olisi niin kiva tavata muitakin äitejä + vauvoja? :(
Mutta aurinkoista päivää muuten kaikille! :)